Hop til indhold

Recommended Posts

Du sagde vel selv ja, til 2500 for en time, inden hun kom?
 

Skuffede hun mht. hvordan hun så ud, ud fra hvad hun havde oplyst?
 

Kom du efter 5 min, og i havde aftalt 1x, så ved jeg heller ikke hvad hun skulle lave de sidste 35 min?
 

Eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 2 timer siden:

Du sagde vel selv ja, til 2500 for en time, inden hun kom?
 

Skuffede hun mht. hvordan hun så ud, ud fra hvad hun havde oplyst?
 

Kom du efter 5 min, og i havde aftalt 1x, så ved jeg heller ikke hvad hun skulle lave de sidste 35 min?
 

Eller er det bare mig?

Synd for dig hvis du ikke ved hvad 35 minutter kan bruges til efter orgasme. Der er så meget. Bade sammen, tale sammen, nusse sammen, massage. Der er andet end udløsninger i sex selvom de også er gode

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spurgte specifikt til om der var mere end 1 udløsning, hvilket hun sagde ja til. Da det så var sket og sådan - så var hun allerede ved at tage tøj på og ud af døren. Hun sagde at hun ikke lige havde overvejet hvad hun sagde ja til….. 

 

enig - kan andet end bare udløsning, men lidt svært når personen er på vej ud såå 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange skal man selv tydeligt signalere at der er tid endnu ved fx at spørge og man lige kan give elle få lidt massage eller om der er tid til et bad sammen. 
det er ok at “snyde” for 5-10 min, men ikke 20-30 min. Som de selv siger, man betaler primært for tiden

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 1 time siden:

Synd for dig hvis du ikke ved hvad 35 minutter kan bruges til efter orgasme. Der er så meget. Bade sammen, tale sammen, nusse sammen, massage. Der er andet end udløsninger i sex selvom de også er gode

Jeg prøver at tydeliggøre, at hvis pigen forventer 1x sex, lige på og færdig 

Så skal man nok ikke forvente, at hun sidder og venter på de sidste 35 min. går. 

Jeg tror at i dette tilfælde, så har de ikke afstemt, hvad forventningerne med mødet var - hun er jo tydeligvis "til rådighed" for at han får 1x sex og thats it

 

Og jeg har ikke 4, men nærmere 35 års erfaring med denne slags fritids- sysler

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 1 time siden:

Jeg prøver at tydeliggøre, at hvis pigen forventer 1x sex, lige på og færdig 

Så skal man nok ikke forvente, at hun sidder og venter på de sidste 35 min. går. 

Jeg tror at i dette tilfælde, så har de ikke afstemt, hvad forventningerne med mødet var - hun er jo tydeligvis "til rådighed" for at han får 1x sex og thats it

 

Og jeg har ikke 4, men nærmere 35 års erfaring med denne slags fritids- sysler


Kunne dine erfaringer være udtryk for at du selv mener du er færdig, når du har fået den eller de udløsninger du har betalt for?
 

Jeg betaler ikke pr udløsning, men for den tid og de “aktiviteter” vi har aftalt.

 

måske ens egen attitude er ret afgørende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 2 timer siden:

Jeg prøver at tydeliggøre, at hvis pigen forventer 1x sex, lige på og færdig 

Så skal man nok ikke forvente, at hun sidder og venter på de sidste 35 min. går. 

Jeg tror at i dette tilfælde, så har de ikke afstemt, hvad forventningerne med mødet var - hun er jo tydeligvis "til rådighed" for at han får 1x sex og thats it

 

Og jeg har ikke 4, men nærmere 35 års erfaring med denne slags fritids- sysler

Nu har TS jo kommenteret flere timer inden, hvor han netop skriver at de havde aftalt mere end 1 udløsning.

@Mr.Latino boy Du burde have krævet nogle af pengene tilbage, for det der lyder som en stor undskyldning, for at få 2500kr for 25min arbejde. Der er selvfølgelig transport etc. Meeeen, det er på ingen måde rimeligt at gå 35min før, når der er booket 1 time.

Det er noget hun skal passe på med, for hvem ved, hvem hun møder næste gang. 

Du beskriver ikke rigtig om du var skuffet ved pigens udseende, krop etc. Kan du sætte ord på dette?

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 2 timer siden:

Jeg prøver at tydeliggøre, at hvis pigen forventer 1x sex, lige på og færdig 

Så skal man nok ikke forvente, at hun sidder og venter på de sidste 35 min. går. 

Jeg tror at i dette tilfælde, så har de ikke afstemt, hvad forventningerne med mødet var - hun er jo tydeligvis "til rådighed" for at han får 1x sex og thats it

 

Og jeg har ikke 4, men nærmere 35 års erfaring med denne slags fritids- sysler

Selvfølgelig kan man det. 1 time betalt er en time betalt. Det er nok mere hos dig den er gal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da noget galt når selv pigen siger til TS

Mr.Latino boy skrev, for 4 timer siden:

Hun sagde at hun ikke lige havde overvejet hvad hun sagde ja til….. 

Så burde hun måske slet ikke lave det hun gør.......eller i hvertfald som minimum overveje hvad hun siger ja til.

På mig virker hun en kende uerfaren i dette game. Og næste gang er jeg sikke på at TS forventningsafstemmer inden aftalen går i stand, jeg mener der er plads til forbedringer på begge sider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt så mange "kloge" der mener, at pigen jo bare skal blive de sidste 35 min. osv osv 

Jeg er sikker på, hun er ny og uerfaren, og derved forventer at hun leverer, 1x sex, og at fyren gør det inden for 60 min. 

At fyren er færdig efter 25 min. gør blot, at hun jo nok føler hun har leveret, hvad der er aftalt. 

Jeg har mødt mange unge/ældre piger, på samme vilkår, og mange af de unge/ikke pro piger, tager den tid, det tager og omvendt, så mener de også at have leveret, når fyren har fået hvad der er betalt for. 

Går du på et bordel, ja så får du oftes den tid du betaler for, men tror i glemmer denne pige er ung og ny - og selvom trådstarteren "mener" der er aftalt noget, så tror jeg det bunder i misforstået aftale. 

Men, jeg gider ikke gå ind i en diskussion vedr. hvad der er aftalt og ikke, jeg siger blot at MIN opfattelse, er der ikke er afstemt inden forretningen fandt sted. 

Så er man det klogere til næste gang måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, den 22.3.2024 at 09:05:

Jeg prøver at tydeliggøre, at hvis pigen forventer 1x sex, lige på og færdig 

Så skal man nok ikke forvente, at hun sidder og venter på de sidste 35 min. går. 

Jeg tror at i dette tilfælde, så har de ikke afstemt, hvad forventningerne med mødet var - hun er jo tydeligvis "til rådighed" for at han får 1x sex og thats it

 

Og jeg har ikke 4, men nærmere 35 års erfaring med denne slags fritids- sysler

Checkkede lige idag

Havde aftalt 45 minutter hos en sød Thaipige i Odense. Tantra (eller hvad det nu var) og HJ.  Jeg sagde til pigen at jeg gerne ville have hj / lingam massage, når pikken var klar og det blev så ca 25 minutter inde i forløbet til min store tilfredshed. Vi lå lidt - 5 min og så spurgte hun om jeg ville have bad. Jeg sagde at der var tid nok til at jeg gerne ville nyde lidt helt afslappet massage og småsnak først og det fik jeg selvfølgelig så. Det var lækkert og hyggeligt. 5 minutter før tiden var gået sagde jeg tak og bad om håndklæde og bad. 
 

5 minutter senere fik hun 100 kr i bonus og jeg fik et knus og et kys og blev inviteret til at komme tilbage når jeg trængte til lidt afslapning:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...