Hop til indhold

Endelig kom Dominica tilbage<3

Featured Replies

Skrevet
JonDo skrev, for 8 timer siden:

Hun lyder som lige noget for mig :rolleyes: 

Kan hun klar en stor pik ? 
Min erfaring er at det er ikke alt forklaring

Hun skrivrr “Please make a note that because iam very small i cannot receive gentlemen with a big size .”

Jeg er også interesseret - er det nogen med en stor ding-dong der er blevet afvist?

Skrevet

Jeg var forbi hinde i dag fuck hun er lille tøs, hun er sød og klynker rigtig dejlig nå hun får pik.

jeg havde sms med hinde om min størrelse og hun ville gerne prøve hun kunde tage den. Så jeg starte meget stille og roligt ud en til hun var godt varmet våd og så skru stille og rolig op hun tog den okay jeg prøvede at undgå på banken helt i bund “selv om jeg elske det” to hende i missionær og en god ridetur og afslutte missionær tror ikke hun kunne tage den bagfra. Det var en ok oplevelse for mig fra 7/10 kune godt komme igen nå hun komme til bage.

Skrevet
JonDo skrev, 1 time siden:

jeg prøvede at undgå på banken helt i bund “

Jeg håber ikke hun skal gå for langt til flyet når hun rejser hjem senere i dag :biggrin:

/B

• 1 month later...
Skrevet
  • Author
Liverpool skrev, for 36 minutter siden:

@Crabman

Hvordan tager hun imod når hun er så petit?

Hun tager godt imod uden problemer :rolleyes: Aldrig noget brok fra hende overhovedet. Nu er jeg så heller ikke den største i byen, men det lyder til fra andre hun sagtens kan tage imod større veludstyret mænd. Hvilket også også er mit indtryk, lille og petite ja, men der er da plads til at lege...

Redigeret af Crabman

Skrevet

Mine top favoritter var ikke tilgængelige da jeg havde et "hul" i kalenderen men Dominica var heldigvis ledig. Jeg har haft en god oplevelse med hende tidligere og selvom jeg synes hendes silikone bryster er totalt overdimensionerede så finder jeg hende sød og charmerende og så har hun den lækreste lille tuschede bollekrop. Mums.

Jeg havde et kæmpe overtryk pga for lang afholdenhed så jeg valgte mega afslutning for rigtig at kunne nyde den længe ventede udløsning. Seancen var som helhed godkendt, men hendes blow var bedre end sex'en og jeg synes faktisk hendes ungarske blowjob teknik passer mig rigtig godt. Mega afslutningen var udmærket men ikke det bedste jeg har oplevet. Jeg er ikke overbevist om at hun nyder det på samme måde som feks slowblow Nina.

Hun er her kun meget kort tid ad gangen desværre pga forretning hjemme i Ungarn så der skal smedes hurtigt.

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Skrevet
  • Author
ButterflyMan skrev, for 10 minutter siden:

Hun er her kun meget kort tid ad gangen desværre

Jamen tak for beretningen om hende igen, dejligt at høre hun stadigvæk er værd at besøge. Har også kun gode ting at sige om hende, og nyder specielt også hendes BJ.

Jeg når dsv. ikke at se hende i denne her omgang. 

Men ja det er træls hun kun er her i nogle dage af gangen...

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
ButterflyMan skrev, for 3 minutter siden:

@Crabman en af dine favoritter er tilbage med nye silikone bryster så du må smide en up to date anmeldelse snarest :biggrin:

Dominica er bestemt også en af dem.

Men ja det ved jeg hun er, har skrevet med hende :D Men der er dsv ikke mulighed for at lege med de to nye "godter" de skal jo lige heal først...

Redigeret af Crabman

Skrevet

Uha. Nøj hvor hun ser godt ud. Dsv er jeg forhindret i at se hende i denne forestilling. Er der nogen der ved om hun kommer tilbage på bestemte dates..?

Skrevet
  • Author
Karsteng skrev, for 8 minutter siden:

Uha. Nøj hvor hun ser godt ud. Dsv er jeg forhindret i at se hende i denne forestilling. Er der nogen der ved om hun kommer tilbage på bestemte dates..?

Er i samme båd som dig dsv. 

Men så har du den oplevelse til gode ;)

Umiddelbart kommer hun en gang hver måned ish, også er det jo kun i nogle dage/maks en uge. Så går da ud fra hun nok skal dukke op næste måned, det er selvfølgelig bare et gæt.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Ser nu at hun returnerer 26 sept for at give os et godt efterår... :D

Skrevet
  • Author
Karsteng skrev, 1 time siden:

Ser nu at hun returnerer 26 sept for at give os et godt efterår... :D

Der var du heldig :P

Skrevet
ButterflyMan skrev, den 18.8.2024 at 18:14:

@Crabman en af dine favoritter er tilbage med nye silikone bryster så du må smide en up to date anmeldelse snarest :biggrin:

Og hvem måtte det så være? :ph34r:

Edit: Nvm, det var Daisy, kan jeg læse.

Redigeret af Le Docteur

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Det blev fredag, og selvom jeg var på besøg igår aftes hos en anden dejlig kvinde. Så havde en venlig broder gjort mig opmærksom på hun var tilbage. :P Så kunne ikke helt stå imod presset, da jeg stadigvæk var liderlig som en i helvede efter igår. Også lod jeg det lille hoved tage over som man siger. Tog dog kun 30 min. da vi er sidst på måneden ikke haha :lol: Det er stadigvæk en dejlig og god oplevelse, jeg får sammen med hende, intet har ændret sig. Ligeså sød, sjov, serviceminded og godt selskab som altid. Og anbefaler da stadigvæk man smutter forbi den lille petite unge dame.:wub:

God weekend alle sammen.

Redigeret af Crabman

• 1 month later...
Skrevet

Godaften de herrer.

Ville lige smide en opdatering på Dominica. Langt om længe fik jeg endelig besøgt hende. Og må bare sige jeg er helt skudt i hende. Sikke en perle og jeg fortryder godt nok jeg ikke har set hende før. Jeg havde bestilt 45 minutter med owo som extra og det er en af de bedste oplevelse jeg har haft til dato. Alt hvad @ButterflyMan @Crabman @JonDo og alle andre har fortalt om hende er jeg helt enig i. Er du vimmer hun er fræk at knalde. Jeg holdte ikke særlig længe i hendes selskab men så havde jeg jo tid til en runde mere. Jeg anbefaler hende på det groveste også :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.