Hop til indhold
Borebissen

Dejlig buttet Aarhus-pige på AL

Recommended Posts

Skylder måske lige en anmeldelse af hende her, som jeg besøgte for cirka tre uger siden:

https://annoncelight.dk/annonce/102766/dejlig-buttet-aarhus-pige

Hun er sød og rar - slet ikke noget der. Kemien som sådan var helt fin.

Men gentagelsesfaren er godt nok ikke ret stor.

Dels virkede det på mig, som om, at det hele bare var noget der skulle overstås - dvs tre sut på banditten, gummi på og "Nu skal du give mig pik". Og dels var der nok for meget ryger og både hende og hendes lejlighed (man besøger hende i privaten et sted i Åbyhøj). Det var ikke - på noget tidspunkt frækt.

Jeg påtager mig en stor del af ansvaret for at jeg havde den dårlige oplevelse. Burde være vendt i døren og sagt tak for kigget. Må lære at tage den slags diskussioner med mig selv. Men omvendt bør hun måske fundere lidt over om det er en branche hun skal fortsætte i, hvis det er service på det niveau der leveres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Skylder måske lige en anmeldelse af hende her, som jeg besøgte for cirka tre uger siden:

https://annoncelight.dk/annonce/102766/dejlig-buttet-aarhus-pige

Hun er sød og rar - slet ikke noget der. Kemien som sådan var helt fin.

Men gentagelsesfaren er godt nok ikke ret stor.

Dels virkede det på mig, som om, at det hele bare var noget der skulle overstås - dvs tre sut på banditten, gummi på og "Nu skal du give mig pik". Og dels var der nok for meget ryger og både hende og hendes lejlighed (man besøger hende i privaten et sted i Åbyhøj). Det var ikke - på noget tidspunkt frækt.

Jeg påtager mig en stor del af ansvaret for at jeg havde den dårlige oplevelse. Burde være vendt i døren og sagt tak for kigget. Må lære at tage den slags diskussioner med mig selv. Men omvendt bør hun måske fundere lidt over om det er en branche hun skal fortsætte i, hvis det er service på det niveau der leveres.

Du er bare skrub liderlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg gerne, Knallert. Som sagt var hun både sød og rar. Det var mig selv der trådte ind af døren og indledte horisontal tango med en kvinde som jeg ikke tændte på. Hun er oven i købet rimeligt ærlig i sin annonce. Så ikke noget at komme efter der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...