Hop til indhold

Recommended Posts

Jegf skal nok ikke skive noget svar her fordi jeg ikke har besøgt hende, men kan bidrage en smule med at allerede for cirka 10 år siden var der en del som skrev om sexbabe og diskuterede om hun ver 50 eller derover. Uanset hvad så er hun nok ikke blivet yngre. Hvor vi er hen ved jeg ikke, og hun kan stadig være god. Men nok ikke 33 eller 40. Godt hvis der er nogen der besøgt hende der kan skrive en update her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal nok være mere end 33 år siden jeg besøgte hende første gang og 10 år siden jeg besøgte hende sidste gang.

Hun er en super fræk kvinde på den helt dirty måde.

Jeg har talt med hende om et møde indenfor de sidste 2 år, uden det lykkedes. Men hun er aktiv indimellem.

Alder, tror den skal ganges med 2. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset om hun er blevet 65 eller mere, så gad jeg sgu godt aflægge hende et besøg...

Så håber hun popper op engang imellem, specielt når hun, som OldGentelmann skriver "Hun er en super fræk kvinde på den helt dirty måde."

Der må godt være nogen med lidt erfaring...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thop skrev, for 10 minutter siden:

Uanset om hun er blevet 65 eller mere, så gad jeg sgu godt aflægge hende et besøg...

Så håber hun popper op engang imellem, specielt når hun, som OldGentelmann skriver "Hun er en super fræk kvinde på den helt dirty måde."

Der må godt være nogen med lidt erfaring...

Agree….

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 37 minutter siden:

Tror vi snart er her...

IMG_0188.jpeg

Håber at mødes med hende inden det bliver så slemt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knappede hende for 3 år siden. Jeg vil skyde hende til +60/65 

Hun er godt rynket over det hele og ser super slidt ud . Men stadig store sili patter og hun kan tage den godt og sutter fint.

 

Men jeg vil ikke besøge hende igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikkonice skrev, for 2 timer siden:

Hej Thop

Jeg havde en fantastisk fræk møde med hende i starten af februar :) hun er den frækkeste GILF jeg kender til.

Lucky you 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, den 27.3.2024 at 23:39:

Hun er da lækker i lak:)

Nu er den video heller ikke heeeelt ny ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...