Hop til indhold
Mr Hyde

Anbefaling Sasha mulat ved Åbenrå

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/373378
 

Superdejlig, lækker og serviceminded pige. Det er hende på billederne, og hun er let og sød at tale med og meget imødekommende. Udseende er “rigtig Ebony-pige” med store flotte bryster og en dejlig stor rund og struttende røv. 
 

Jeg havde nogle startvanskeligheder - hvilket ikke skyldes Sasha - så det tog noget tid før jeg var kampklar, men opvarmningen der til og efterfølgende akt var godt og indlevende. Jeg havde lidt afslutningsvanskeligheder også - igen kun grundet egne forhold - men dette blev også håndteret med fremragende. 
 

Stedet er lidt syd for Åbenrå (de lokale brødre kender det). Huset er ikke videre charmerende men rimeligt diskret, selvom parkeringsforholdene er elendige og indgangen er ud mod vejen. 
 

Gentagelseschancen er høj, som i decideret sikker, så snart jeg får muligheden for et besøg hos hende igen, så griber jeg den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en fantastisk pige, har besøgt hende op til flere gange. Altid smilende og glad. Med på den væreste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 17 timer siden:

Vildt der er så stor forskel på servicen hos hende og hendes gode veninde Celinaa. :o

Har været 4 gange ved Celina

Det er meget blandet.  Men en trekant med de to kunne godt friste mig:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...