Hop til indhold
FugtIFugen

Lisa Love - erfaringer?

Recommended Posts

Hej gutter!

Nogle der har besøgt Lisa Love?? Det er jo helt vanvittig hvilken service du får med i prisen!! Blandet andet swallow og slik i røv inkluderet i prisen, lyder sgu meget dirty. 

Hun ser også meget legit ud når hun poserer med ekstrabladet, så det kommer bare an på hun så er vild i sengen om jeg kigger forbi og fugter hendes fuge. 

https://annoncelight.dk/showad/386195

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu et fund for de penge! Altså hvis servicen os er der, men hun er latina, og er i Viby. ^_^

Jeg misunder sgu jer Jyder lidt :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, den 19.3.2024 at 17:44:

Det er sgu et fund for de penge! Altså hvis servicen os er der, men hun er latina, og er i Viby. ^_^

Jeg misunder sgu jer Jyder lidt :lol: 

Synes da også jeg finder nogle ganske gode damer ovre på det Sjællandske, eller du er måske Fynboer? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FugtIFugen skrev, 1 time siden:

Synes da også jeg finder nogle ganske gode damer ovre på det Sjællandske, eller du er måske Fynboer? :-)

Er Sjællander, men Latina mæssigt, så slår Århus alt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, 1 time siden:

Er Sjællander, men Latina mæssigt, så slår Århus alt ;) 

Aaarh javel! Hvad har i mest af ovre ved jer? Østeuropæere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FugtIFugen skrev, for 2 timer siden:

Aaarh javel! Hvad har i mest af ovre ved jer? Østeuropæere? 

Vil sige ja, det er største delen.

Vi har da os latinaer & spanske piger, men kvaliteten virkelig svingende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giorgi skrev, den 22.3.2024 at 10:01:

Hej gutter Var der nogen der besøgte hende, da det lyder for godt til at være sandt? 

Den er god nok!

Kan bekræfte det er sandt, min kammerat kiggede forbi hende.

Hun har dog sidenhen ændret sådan at FULD Service er minimum 45 minutter, dog får du nogle extras med gratis allerede fra 30 minutter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FugtIFugen skrev, for 14 timer siden:

Den er god nok!

Kan bekræfte det er sandt, min kammerat kiggede forbi hende.

Hun har dog sidenhen ændret sådan at FULD Service er minimum 45 minutter, dog får du nogle extras med gratis allerede fra 30 minutter. 

 

Det gav os mere mening, økonomisk set for hende. Det andet var det største røverkøb på markedet ^_^

Dog stadig en af de gode priser, da tunge kys normalt ikke er med i basic pakken, ej heller Blow uden. Ikke når vi snakker latinaer ihvert fald ^^ 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 12 timer siden:

Det gav os mere mening, økonomisk set for hende. Det andet var det største røverkøb på markedet ^_^

Dog stadig en af de gode priser, da tunge kys normalt ikke er med i basic pakken, ej heller Blow uden. Ikke når vi snakker latinaer ihvert fald ^^ 

Jeg besøger hende med 99.7% sikkerhed i morgen. Hun er lige præcis min type… lækker lille fræk latina! Og det er uanset hvad ufattelig billigt for 45 minutter med alt inkluderet. 

Redigeret af udinaturen

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, den 26.3.2024 at 23:35:

Jeg besøger hende med 99.7% sikkerhed i morgen. Hun er lige præcis min type… lækker lille fræk latina! Og det er uanset hvad ufattelig billigt for 45 minutter med alt inkluderet.

Hvordan var besøget ? 
Jeg er også fristet. Syntes måske hendes krop ser lidt slankere ud på de billeder hvor hun holder avis (og måske de seneste billeder) Nogle af de andre billeder er der der lidt mere kurver end jeg foretrækker ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, for 56 minutter siden:

Hvordan var besøget ? 
Jeg er også fristet. Syntes måske hendes krop ser lidt slankere ud på de billeder hvor hun holder avis (og måske de seneste billeder) Nogle af de andre billeder er der der lidt mere kurver end jeg foretrækker ;)

 

Hun aflyste tiden af en eller anden årsag, så, det bliver ikke til et besøg fra min side af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende her til aften, og det var et ok besøg. Ikke noget overvældende. Hun er rigtig sød, og hun taler spansk og er fra Spanien. Så samtalen forløb fint mellem os. 

Hun sluger ikke, giver ikke rimjob eller nogle af de andre ting listet op i hendes annonce. 

Jeg besøger hende ikke igen, desværre. Men igen, hun er super sød… men jeg kommer for fræk sex og ikke så meget sweet talk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, den 28.3.2024 at 21:39:

Jeg besøgte hende her til aften, og det var et ok besøg. Ikke noget overvældende. Hun er rigtig sød, og hun taler spansk og er fra Spanien. Så samtalen forløb fint mellem os. 

Hun sluger ikke, giver ikke rimjob eller nogle af de andre ting listet op i hendes annonce. 

Jeg besøger hende ikke igen, desværre. Men igen, hun er super sød… men jeg kommer for fræk sex og ikke så meget sweet talk. 

Ved du om hun også taler engelsk, eller kommunikerede i kun på spansk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jdman skrev, for 4 timer siden:

Ved du om hun også taler engelsk, eller kommunikerede i kun på spansk?

Ja, hun taler gebrokken engelsk. Vi startede med at tale lidt engelsk, indtil jeg automatisk slog over på spansk. Men, du skal ikke forvente at få alt det, som hun skriver annoncen. Altså, swallow m.m.. Tror ikke selv hun har skrevet annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik også lige øje på hende i mandags, men aftalen mislykkedes grundet meget lange svartider.

Når jeg nu læser det her, er det egentligt godt, da jeg hader falsk markedsføring!

Kan så også se at annoncen nu er ændret temmelig meget, så det gode tilbud er i hvert fald væk ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...