Hop til indhold
jensen4567

Ikke besøg Celinaa

Recommended Posts

Har besøgt Celina her til eftermiddag og der var ikke meget som blev lovet som blev overholdt

https://annoncelight.dk/profile/Celinaa

1. Det er måske ægte billeder men ikke rigtig skintone som på billederne hun var meget mørkere så det var den første løgn jeg lå mærke til da jeg kom ind af døren
2. Tror ikke helt hendes alder er 27år nærmere midten af 30'erne
3. "Kan sluge din pik ned i halsen" hvad der stod på hendes annonce det var mere et handjob hvor hun spyttede så meget man ikke engang kunne mærke hendes læber de få gange hun brugte munden
4. " jeg kigger intenst på dig med mine frække brune øjne" Der var ingen øjenkontakt overhovedet heller ikke under samleje.
5. "giv mig en klask på min velformede røv" efter et klask fik jeg at vide af det ikke var tilladt..
6. Kunne kun få lov at tage hende i nogle få stillinger da hun var opereret med bryster og andet som ikke står i annoncen fx. ikke cowgirl

hun var flink nok og snakkede dansk men ærgrer mig over er jeg ikke bare vendte om og gik min vej med det samme....

men ja det bliver til en dårlig oplevelse på 30 minutter brugte dog ikke alt tiden da jeg gerne ville ud igen tror det tog mig lidt over 20 minutter og det var mig der prøvede at få det afsluttet så hurtigt som muligt til de 1200kr,-  som jeg nok aldrig ser igen:(

ja lektien er lært bare ærgerligt der næsten kun findes dårlige oplevelser i Odense næste gang kører jeg til en anden by :/

Mvh Torben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan overhovedet ikke genkende det @Plaskeren og @jensen4567 skriver. Celinaa er den pige jeg har besøgt flest gang og det er mange. Så sent som i dag i Aalborg - og jeg kommer gerne igen. Billederne er bestemt af hende, måske du bare har for meget lys på din skærm :D Som jeg også skrev i min første anmeldelse af hende for 10 år siden så er hun bare vild, uden sammenligning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har imorges været forbi hende på Hadsundvej i Aalborg  Kan kun sige, det var det videste blow og sex jeg har haft i mit liv. Alle pengene værd og hun er så fandens smuk!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 2 timer siden:

Vi er alle forskellige, men hun har altså et hav at dårlige anmeldelser. 

Kan læse både godt og dårligt, nogen kan lide the andre vil have kaffe? Jeg besøgt hende trods de dårlig anmeldser og jeg fik den bedste oplevelse i mit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...