Hop til indhold
MrMolex

Nogen det kender hende her ? Sille24hour

Recommended Posts

Har lige været der, eller prøvede. Fik nedenstående sms og efter jeg svarede at jeg skulle se hende først var der ingen kontakt. Var næsten for godt og det var det så også…
 

Okay skat... jeg vil først og fremmest undskylde for at jeg ikke oplyste mit værelsesnummer noget før, men det er grundet der har været adskillige dårlige episoder med folk. Jeg har derfor valgt at tage mine forholdsregler, og derfor skal du betale en af mine kollegaer,  før du kommer ind til mig, da jeg til dagligt tilhører en klinik.
Håber på din forståelse❤️
 

og så senere bliver det lidt for frækt

Til
Mit fulde navn

Hej. Du havde I dag en aftale kl. 16.30 på adressen Trafikcenter alle 2, med Pigen Sille. 
Du fik tilsendt adressen via SMS, hvor du herefter skulle havde fremmødt til jeres aftale, med anvisning om at betale ved receptionen. Hvilket du ikke gjorde.
Hele ydelsen blev spildt, samt en masse andre omkostninger. 
Da vi ikke kan sende dig i inkasso endnu, sender vi en opkrævelse af overståede via korrespondancen her.

☎️Telefonen er åben fra kl 8:00 - 00:00 hver dag, hvis der ønskes samtale.☎️

Beløb: 5300kr.
Dette inkluderer ydelsen, kundespild, tidsspild,  arbejdstid i forhold til korrespondancen,  og andre udgifter og omkostninger. 

Senest tilbagemelding kl: 22.00
18/03-2024. Ellers må vi gå videre med dette.

Redigeret af Lidtafhver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lidtafhver skrev, for 46 minutter siden:

Har lige været der, eller prøvede. Fik nedenstående sms og efter jeg svarede at jeg skulle se hende først var der ingen kontakt. Var næsten for godt og det var det så også…
 

Okay skat... jeg vil først og fremmest undskylde for at jeg ikke oplyste mit værelsesnummer noget før, men det er grundet der har været adskillige dårlige episoder med folk. Jeg har derfor valgt at tage mine forholdsregler, og derfor skal du betale en af mine kollegaer,  før du kommer ind til mig, da jeg til dagligt tilhører en klinik.
Håber på din forståelse❤️

Pas nu på.

Det nummer er brugt før.

Du kan godt risikere at modtage en trussel-sms om at skulle betale for spildt tid. Den skal du selvfølgelig ignorere.

Der har tidligere været bragt tilsvarende tråde om emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntman skrev, for 1 minut siden:

Pas nu på.

Det nummer er brugt før.

Du kan godt risikere at modtage en trussel-sms om at skulle betale for spildt tid. Den skal du selvfølgelig ignorere.

Der har tidligere været bragt tilsvarende tråde om emnet.

Tak, godt at vide. Har modtaget trussel sms

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lidtafhver skrev, for 55 minutter siden:

Tak, godt at vide. Har modtaget trussel sms

Husk at anmelde annoncen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...