Hop til indhold
Donethat

Manchester UK, nogen der har tips?

Recommended Posts

Ja. Tag til London. Manchester er et shithole, med 2 lortefodboldklubber og fans der bare vil slås. SKAL du absolut dertil for jobbet, så overnat i London og tag et tog...... det tager kun 3 timer

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 18.3.2024 at 11:05:

Ja. Tag til London. Manchester er et shithole, med 2 lortefodboldklubber og fans der bare vil slås. SKAL du absolut dertil for jobbet, så overnat i London og tag et tog...... det tager kun 3 timer

Næppe de anbefalinger der blev efterlyst selvom du måske har ret.

Ligesom Donethat skal jeg også til Manchester i forbindelse med arbejde og har ikke mulighed for at overnatte i London tre timer væk. Så er der nogle reelle anbefalinger til Manchester?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre istemme TVR.
Fruen har familiære relationer i Manchester, derfor er vi ofte på de kanter. Vi har adskillige gange forsøgt os med en ekstra pige i sengen, men vi har endnu ikke haft noget der bare minder om en super oplevelse med en engelsk pige. 
Vi har kun forsøgt os med "indfødte" englændere, russere, polakker og alle mulige andre nationaliteter som også findes på de kanter er ikke det vi går efter. Det er lidt som at gå på restauranter, når vi rejser går vi altid efter det lokale køkken :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, for 53 minutter siden:

Jeg må desværre istemme TVR.
Fruen har familiære relationer i Manchester, derfor er vi ofte på de kanter. Vi har adskillige gange forsøgt os med en ekstra pige i sengen, men vi har endnu ikke haft noget der bare minder om en super oplevelse med en engelsk pige. 
Vi har kun forsøgt os med "indfødte" englændere, russere, polakker og alle mulige andre nationaliteter som også findes på de kanter er ikke det vi går efter. Det er lidt som at gå på restauranter, når vi rejser går vi altid efter det lokale køkken :D

Har I forsøgt jer med Feeld?
Det virker også til, at den app er blevet taget pænt imod i England, og der er generelt en del piger derinde, der gerne vil være den tredje part :)
Det koster heller ikke noget at bruge appen (medmindre man vil kunne swipe i f.eks. England inden ankomst og/eller have ubegrænsede likes - ellers er der vist ca. 50 likes per dag).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugernavn skrev, for 21 minutter siden:

Har I forsøgt jer med Feeld?
Det virker også til, at den app er blevet taget pænt imod i England, og der er generelt en del piger derinde, der gerne vil være den tredje part :)
Det koster heller ikke noget at bruge appen (medmindre man vil kunne swipe i f.eks. England inden ankomst og/eller have ubegrænsede likes - ellers er der vist ca. 50 likes per dag).

Nej, det er ikke forsøgt. Så vidt jeg kan se, er det blot endnu en dating app.  Vi gider ikke at spilde tid på datingmarkedet. Vi kigger annoncer ud, finder noget vi kunne tænde på, ringer til pigen, ikke så meget spildtid :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, Lige nu:

Nej, det er ikke forsøgt. Så vidt jeg kan se, er det blot endnu en dating app.  Vi gider ikke at spilde tid på datingmarkedet. Vi kigger annoncer ud, finder noget vi kunne tænde på, ringer til pigen, ikke så meget spildtid :D

Jeg tror ikke, du finder mange derinde, der søger en kæreste. Det er mere en app for sexpositive, men uden at minde om eksempelvis scor.
Der er en meget åben og afslappet atmosfære derinde.

Men helt fair, jeg ville i hvert fald ikke lige undvære at nævne den :D Jeg mødte selv et par skønne piger der, sidst jeg var i bl.a. London og det østlige England.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugernavn skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror ikke, du finder mange derinde, der søger en kæreste. Det er mere en app for sexpositive, men uden at minde om eksempelvis scor.
Der er en meget åben og afslappet atmosfære derinde.

Men helt fair, jeg ville i hvert fald ikke lige undvære at nævne den :D Jeg mødte selv et par skønne piger der, sidst jeg var i bl.a. London og det østlige England.

London er en helt anden historie, der havde vi for et par år siden betydeligt mere held med vores forehavende, det er bare som om, at jo længere nordpå vi kommer, jo mere utroværdigt og ikke mindst kedeligt bliver markedet. Og især Manchester og omegn har været skuffende.

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, for 1 minut siden:

London er en helt anden historie, der havde vi for et par år siden betydeligt mere held med vores forehavende, det er bare som om, at jo længere nordpå vi kommer, jo mere utroværdigt og ikke mindst kedeligt bliver markedet.

Det er lidt spøjst. Når man ser forskellige ting fra eksempelvis nattelivet i England, der virker de noget mere "friske" og "på udkig" i f.eks. Manchester. Også når man ser på, hvordan de klæder sig.

Jeg har til gengæld en kammerat, der ofte er i Birmingham rent arbejdsmæssigt. Der har han umiddelbart ret godt med held med sig, og han er ellers ikke den, der er super heldig med at finde kvinder her i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ensomfyr skrev, for 6 timer siden:

Næppe de anbefalinger der blev efterlyst selvom du måske har ret.

Ligesom Donethat skal jeg også til Manchester i forbindelse med arbejde og har ikke mulighed for at overnatte i London tre timer væk. Så er der nogle reelle anbefalinger til Manchester?

OK, det er selvfølgelig en pointe. KAN du ikke overnatte i London, så er du screwed. Ligesom jeg plejer at få tæsk i Jylland, får jeg tæsk i Manchester..... Eller, det var begge i mine unge dage. Men alligevel.... 

Mit råd ville så være at flyve ind/ud af London, tage den første og sidste nat i London, og så ellers holde mig på måtten i Manchester. I kid you not. Det ér et lortested.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...