Hop til indhold
Filosoffen

Det klammeste sextilbud nogensinde

Recommended Posts

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article2209610.ece

Hehe, du får 10 mio. kr..... efter vi har haft sex.... :grin: :grin: :grin:

Det at Amalie tager sådan en SMS seriøst, viser endnu engang, at Amalie ikke er den skarpeste kniv....

Jeg synes da det er stærkt af Amalie, at sige nej til at bolle uden kondom med en vildfremmed mand i en hel uge, selvom hun ville få 10 mio for det - tyder da på, hun trods alt har ben i næsen :D  i modsætning til nogle af knep i busken profilerne herinde.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article2209610.ece

Hehe, du får 10 mio. kr..... efter vi har haft sex.... :grin: :grin: :grin:

Det at Amalie tager sådan en SMS seriøst, viser endnu engang, at Amalie ikke er den skarpeste kniv....

Nej, det er hun bestemt ikke. Og fyren er da heller ikke rigtig klog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht. sikkerhed for betalingen, kan hun ellers bare forlange pengene indsat på en spærret konto inden afgang. Hvis fyren så ikke indsætter pengene, afslører han sig hurtigt som useriøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht. sikkerhed for betalingen, kan hun ellers bare forlange pengene indsat på en spærret konto inden afgang. Hvis fyren så ikke indsætter pengene, afslører han sig hurtigt som useriøs.

Og her troede jeg, at det var indlysende, at en fyr der tilbyder en pige 10 mio. efter sex, netop er komplet useriøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem fanden er Amalie??

Oh, simplicitas!

Hele Danmarks Amalie, der ligner en brugt russisk rulette, kan da ikke have undgået nogens opmærksomhed (ironi kan forekomme).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og her troede jeg, at det var indlysende, at en fyr der tilbyder en pige 10 mio. efter sex, netop er komplet useriøs.

Nu kunne han jo teoretisk godt være seriøs og han ved jo nok også noget at at hun kan være useriøsl, så ved at indsætte pengene på en spærret konto, har de begge hold i pengene. Hun kan ikke få dem udbetalt, før han frigiver dem og han kan ikke få dem tilbage før hun giver sit tilsagn. så leverer hun ikke varen, får hun ingen penge og leverer hun varen har hun garanti for betalingen.

Ved ikke lige præcist, hvordan Gitte Stallone arrangerede sig med Sylvester Stallone, men de lavede vel også en eller anden form for (ægteskabs)kontrakt, hvor hun forpligtede sig til at levere varen i en vis tid og først kunne hæve betalingen bagefter. Mener beløbet var noget højere og det kan vel være årsagen til at Amalie vælger at offentligøre tilbudet nu, i håbet om et højere bud  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amalie hvem?!

Nåååh, endnu en af de der totalt ligegyldige reality "stjerner".

Nemlig, og typisk dansk er hun blevet kendt på og ligefrem feteret for at være absolut talentløs. Den med, at "du ligner en russisk roulette" var en af hendes sproglige "fuldtræffere".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Er det ikke hende som ganske uden næsten beregning knaldede for åben skærm i den bedste sendetid........ det kan godt være hun ikke fik betaling for det eksakte knald men så har hun vist så rigeligt fået det bagefter..... måske man kan kalde det en kredit luder så.... lool

Nå men for 10 millioner er jeg sgu klar på en tur til Barcelona.... så sidder der en der ude med sådan en 10 stykker i overskud. Skriver i bare på 27720610

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke hende som ganske uden næsten beregning knaldede for åben skærm i den bedste sendetid........ det kan godt være hun ikke fik betaling for det eksakte knald men så har hun vist så rigeligt fået det bagefter..... måske man kan kalde det en kredit luder så.... lool

Nå men for 10 millioner er jeg sgu klar på en tur til Barcelona.... så sidder der en der ude med sådan en 10 stykker i overskud. Skriver i bare på 27720610

Hov Sisse, du må ikke reklamere for dig selv her - du henvises derfor til annonceafdelingen  B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke lidt paradoksalt når folk efter så meget eksponering af hende stadigvæk forsøger den gamle "who the fuck is..." joke? Amalie blev jo netop kendt for påtaget uvidenhed og har senere dannet skole for andre reality deltagere - bl.a. Pernille og så åbenbart også medlemmer af EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amalie blev jo netop kendt for påtaget uvidenhed og har senere dannet skole for andre reality deltagere ....

Hæ, der er sgutte meget påtaget over hendes uvidenhed.

Men det er vist rigtigt, at hun har dannet skole, og det er tragisk, hvordan uvidenhed på denne måde næsten gøres til en dyd.

Og endnu mere tragisk, at den ligefrem med stolthed udstilles.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det ikke lidt paradoksalt når folk efter så meget eksponering af hende stadigvæk forsøger den gamle "who the fuck is..." joke? Amalie blev jo netop kendt for påtaget uvidenhed og har senere dannet skole for andre reality deltagere - bl.a. Pernille og så åbenbart også medlemmer af EG.

Det behøver nu ikke være en joke. Indtil for nogle måneder siden anede jeg ikke hvem hun var. Jeg aner heller ikke hvem den omtalte Pernille er.

Nej jeg ser ikke reality tv - det er piiinligt. Har set én Bigbrother! og nogle klip med Amalie - derfor ved jeg det er pinligt.

Der er faktisk mange mennesker der ikke ser TV i nævneværdig grad. Vi følger med i livet på anden vis ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det behøver nu ikke være en joke. Indtil for nogle måneder siden anede jeg ikke hvem hun var. Jeg aner heller ikke hvem den omtalte Pernille er.

Nej jeg ser ikke reality tv - det er piiinligt. Har set én Bigbrother! og nogle klip med Amalie - derfor ved jeg det er pinligt.

Der er faktisk mange mennesker der ikke ser TV i nævneværdig grad. Vi følger med i livet på anden vis ;)

Samme her. Bruger ikke meget tid på alt det der skrald tv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Samme her. Bruger ikke meget tid på alt det der skrald tv.

Undertegnede har faktisk aldrig set Amalie (eller Pernille, hvem det så end er) på TV.

Den eneste grund til at jeg kender til Amalie, er fordi jeg på et tidspunkt "kom til" at klikke på en EB-artikel med en overskrift, hvor russisk roulette og reality-tv indgik i.

Og da jeg synes, at det ville være ganske spændende/grænseoverskridende, hvis deltagerene i et reality-tv-show skulle spille russisk roulette, skete det, at jeg "kom til" at klikke på artiklen. Jeg blev desværre skuffet.... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amalie bedste:

- den med at være klædt ud som Russsisk Roulette kommer ca. 3.20

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ved såmænd ikke hvor interessant  historien er. Jeg tror faktisk ikke, at jeg kender nogle ok-udseende kvinder der ikke har modtaget noget lignende. Man kunne vel næsten vende den rundt og sige "Hvis en kvinde aldrig har modtaget så desperate tilbud, så burde hun være skuffet".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...