Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Alis i Aarhus i lørdags. Det var en rigtig god oplevelse.

 https://annoncelight.dk/showad/397063

Hurtig og præcis kommunikation og et par timer senere stod jeg i en lejlighed tæt ved åen i det indre Aarhus. Wauv hvor en lækker pige, som åbnede døren. Alis sætter ny standard for begrebet petite. Forestil dig den smukkeste supermodel - og reducer så samtlige mål med 20-30 procent, så har du Alis. 180 cm og 60 kg reduceret ned til 155 cm og 40 kg. Alle kurver og det smukkeste ansigt intakt. 

Som andre har nævnt, får man ikke en GFE oplevelse, men Alis er en super glad og venlig pige, og det var rigeligt til mig. Vi kom omkring tre forskellige stillinger, og der var kun nydelse at høre fra Alis, når mine ganske normale 16 cm gik i bund. Jeg kommer gerne igen, når Alis besøger Aarhus næste gang.

Som et lille kuriosum kan jeg fortælle, at Alis ikke er bange for kolde hænder, der kommer ind fra vinterkulden - hun nærmest nyder dem. 

/Cupid

Redigeret af cupid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig. 

 

Der findes rigtig mange smukke piger. Mange af dem ved det også godt, og det bærer deres attitude også lidt præg af nogle gange.

 

Alis er bare så mega sød og cute, selvom hun også ser vanvittig godt ud. Hun bliver også bedre for hver genbesøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shit hun lyder som en sprød lille petite frækkert !….  Tak for at få hende frem i Listepikken søgelys hun ser og lyder til at være et besøg værd :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Hun leverer top service hver gang. En rigtig lille sexmachine

Lyder til du har haft samme gode oplevelse, så du står også inde for hendes service?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListePikkenDK skrev, 1 time siden:

Lyder til du har haft samme gode oplevelse, så du står også inde for hendes service?

Jeg tør godt love at hvis du kommer som en høflig mand og behandler hende godt så får du en god oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 16.3.2024 at 19:05:

Jeg tør godt love at hvis du kommer som en høflig mand og behandler hende godt så får du en god oplevelse 

Det er også min erfaring ved mit første besøg. Jeg er både glad og ked af, at hun kun er fire dage i min by. Ked af den korte tid men glad da jeg ellers ville blive ruineret. ;) Den pige er virkelig overdreven lækker og med en dejlig personlighed. Så jeg glæder mig til besøg nummer to, inden hun rejser videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde også haft kig på hende og Elena.  Havde regnet med et besøg i Herning i aften.  Men nu er de rykket til Esbjerg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Jeg vil gerne tilslutte mig koret og sige, at Alis er en meget petit smuk ung kvinde... Sød, smilende og med et dejligt glimt i øjet...

Jeg besøgte hende en time i Herning, et hurtigt bad før og efter, var ude igen efter præcis 59min... Så jeg er yderst tilfreds...

Efter badet var det lige på, som jeg kan lide det... Først rykke den halv stiv, så på med gummiet med munden og sutte den helt stiv... Så op at ride en tur... Derefter missionær, om på siden i ske... Om på maven og ta hende bagfra, mens hun lagde flat på maven (fantastisk lille numse)... 

Så en dejlig lang slikke tur til den unge pige (den gamle skulle lige have en lille pause) ha ha... 

Så på med gummiet, igen med munden... Et tur i missionæren og afslutning i doggy (igen, fantastisk lille numse)...

Det er ikke GFE eller PSE, men ganske alm sex med en virkelig smuk, sød og lækker ung pige :wub: <3

Til jer der klager over dårlig service i en anden tråd... Tænk jer nu lidt om... Alis er en MEGET lille pige, hun er ikke ret "dyb"... Så har i været for lange og bare banket den i bund uden nogen form for situationsfornemmelse og empati, så forstår jeg sgu godt hun har trukket sig...

Jeg er udrustet med 16 rimelig tykke cm... Kunne give den gas i ske og da hun lå på maven, fik endda lov til at give den gas i doggy til sidst... Men kunne sagtens mærke jeg var i bund, både i doggy og i missionæren... Et lille "are you okay" da jeg pressede den lige så stille i bund, resulterede i et støn og et "yes"... 

Ved godt at vi betaler for en ydelse, men man kommer langt med respekt og empati... Just saying...

Jeg kommer helt sikkert igen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...