Hop til indhold
Ramrod

Petite Alis - Aalborg

Recommended Posts

Da jeg ikke forventede at fodboldkampen blev særlig interessant besluttede jeg at besøge "Petite Alis" i Aalborg - centralt.

https://annoncelight.dk/showad/383390

Hvis man har en præference for slanke kvinder så er Alis et godt valg. Hun er som overskriften i annoncen antyder "Petit"
Dertil er hun flot og sød, så havde en god oplevelse i en lille time - ingen hast fra hendes side. 
Hilste lige på de andre piger i lejligheden - super søde og flotte. 
Kan klart anbefales - det du ser er hvad du får og er du en gentleman, så får du en god oplevelse.

 

Ce mai faci Alis?

As I did not expect the football match to be particularly interesting, I decided to visit "Petit Alis" in Aalborg - central.
If you have a preference for slim women, Alis is a good choice. She is, as the headline in the ad suggests, "Petit"
In addition, she is beautiful and sweet, so had a good experience for a short hour - no rush on her part.
Just greeted the other girls in the apartment - super cute and beautiful.
Can definitely be recommended - what you see is what you get and if you are a gentleman, you will have a good experience.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stone69 skrev, for 7 timer siden:

Underligt...dansk, engelsk og lidt rumænsk?

Det er ikke kun danskere som besøger GP + at hun nok også læser med på denne side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, Ramrod :) Og jeg beklager, at jeg selv ikke har bidraget til fællesskabet før nu.

 

Jeg har nemlig også besøgt Alis. Jeg "kendte hende" i forvejen, fra da hun var i DK tidligere i år, og jeg var glædet mig som et lille barn til at hun kom tilbage til DK :D

Alis er for mig den perfekte kvinde. Hun er smuk, intelligent, fræk og mega lækker. Altså helt tåbeligt lækker, og så er hun samtidig virkelig sød. Sikke en pige :wub:

Jeg har umiddelbart ikke noget jeg kan sætte en finger på. Måske et bredere menukort, men selvom der måske var en ting eller 2, jeg kunne ønske mig var på menuen, så føler jeg alligevel at oplevelsen har været fuldkommen, når jeg har været på besøg, og jeg savner intet andet end en time til i hendes selvskab :wub:

En time med Alis er for mig en time i en anden verden. Måske er det hendes smil eller noget hun gør, der, får mig til at glemme alt andet. I Alis' selvskab er verden varm og lys og simpel, en følelse der holder længe efter jeg har taget afsked og atter står på gaden.

Så jeg er kæmpe fan a Alis, og jeg håber at I andre er gode ved hende, og at I får samme gode oplevelse med hende :)

 

Jeg har ladet mig fortælle, at de komme til Aarhus, måske allerede i næste uge.

 

God lille-fredag herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Alis, jeg hade tidligere besøgt Veninden Elena, så ud fra omtalen glædede jeg mig til en halv time med Alis.

Men hvilken skuffelse, hun holdt krampagtig op pikken så jeg kun kunne komme halvt ind. Det er ikke fordi hun har en snæver eller kort skede, på et tidspunkt fik jeg listet hånden væk, der var plads nok. Hun vil bare ikke kneppes. Efter et kvarter sagde hun "no more time", jeg protesterede og viste hende mit ur, efter 20 min. forlod hun værelset.

Kan kraftigt fraråde at besøge hinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lille c skrev, for 40 minutter siden:

Så fik jeg også besøgt Alis, jeg hade tidligere besøgt Veninden Elena, så ud fra omtalen glædede jeg mig til en halv time med Alis.

Men hvilken skuffelse, hun holdt krampagtig op pikken så jeg kun kunne komme halvt ind. Det er ikke fordi hun har en snæver eller kort skede, på et tidspunkt fik jeg listet hånden væk, der var plads nok. Hun vil bare ikke kneppes. Efter et kvarter sagde hun "no more time", jeg protesterede og viste hende mit ur, efter 20 min. forlod hun værelset.

Kan kraftigt fraråde at besøge hinde.

Jeg oplevede det samme. Hun mente  min penis var for stor og ikke kunne være helt inde. Jeg synes også at det med hånden var ret forstyrrende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 6 timer siden:

Jeg oplevede det samme. Hun mente  min penis var for stor og ikke kunne være helt inde. Jeg synes også at det med hånden var ret forstyrrende. 

Det samme her med størrelse. Jeg er slet ikke over gennemsnittet i størrelse, og så oplevede jeg også det med hånden - det var sgu egentlig bare pisse irriterende. Jeg blev også smidt ud efter 15 minutter, men havde bestilt 30 minutter. 

Det er tredje gang jeg følger en anmeldelse fra @VeryCurious og alle tre gange, har jeg haft en rigtig dårlig oplevelse. Slet ikke i nærheden af hans anmeldelse. 

Jeg er 185 høj, start 30’erne, muskuløs, blonde dansk udseende og jeg har let ved at skabe kemi med andre kvinder, både GP’er og med helt almindelig kvinder. Det jeg prøver at sige er, at mit udseende intet fejler - og jeg er altid ren, velduftende og imødekommende overfor kvinderne, og spørger altid ind til, hvad de har lyst til og tænder på.

Jeg siger blot, at statistikken taler imod hans anmeldelser, og jeg kan se, at der ofte er flere negative skriv om disse piger efterfølgende, men også positive i blandt. Det virker for mit vedkommende suspekt. Hvis jeg tager fuldstændig fejl, fred være med det - men jeg vil personligt ikke følge anmeldelser fra VeryCurious længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi. Betaler for 30 minutter. Intet forspil, hånden blokerede for at trænge mere end kvart ind, efter 10 minutter begyndte hun på handjob, jeg foreslog at hun red og så gjorde hun opmærksom på at jeg så skulle skynde mig at komme, det undrede jeg mig lidt over for jeg havde jo betalt for 30. Nå men jeg fik vel 20 minutter. Så slidte hun sig ud af rummet.

På eroguide skriver hun at hun er ikkeryger, det er bestemt ikke tilfældet, hun lugter af tobak.

Men hun er vildt lækker, og det trækker da noget op på oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Alis et par gange, og alle besøgene har været helt anderledes end det flere skriver. Hun er vildt sød, gavmild med tiden, og giver den Max gas. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer,

Når jeg skriver om en af mine oplevelser, skriver jeg det, som jeg erindrer min oplevelse. Jeg kan på ingen måde garantere, at andre vil få samme oplevelse. 

Jeg er oprigtigt ked af, at I har haft dårlige oplevelser, det kender jeg alt for godt selv, men lad venligst være med at prøve at drage mig til ansvar herfor, og mistænke mig for at være uærlig.

Jeg kan kun berette, at jeg har haft virkelig gode oplevelser med Alis hver gang, jeg har været forbi.

Hun har aldrig haft telefon eller ur med sig, og jeg er aldrig blevet skyndt på. Nogen gange har jeg stået på gaden igen efter 55min, andre gange efter 1:10.

Alis har været ren og velduftende hver gang, og der har aldrig været antydning af røglugt hverken i lejligheden eller fra Alis selv, når jeg har været der.

Hånden - den kender jeg godt. Det er ikke min favorit, den er lidt forstyrrende, enig, men tag lige hendes størrelse med i betragtningen. Alis er en super petit pige. 155cm/40kg skriver hun selv, hvilket nok passer.

Jeg er elsker følelsen, når jeg kommer helt i bund, det gør de fleste vel, men måske Alis kan have behov for at passe lidt på sig selv?

Men det er altså kun min oplevelse af vores møder. Tag det ikke som mere end det, en subjektiv beskrivelse af en oplevelse.

God weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
VeryCurious a scris, pe 09.12.2023 la 13:43:

Salutari,

Când scriu despre una dintre experiența mele, o scriu aça cum imi amintesc învisi. Nu pot garanta în nikun caz că alții vor avea sămăși înși. 

Îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, îmi pare rău, eu îmi pare rău, îmi pare rău.

Pot doar să spun că am avut în vedere foarte bune cu Alis de écbre dat când am fost pe acolo.

Nu a avut never telephone sau ceas cu ea și nu am fost never grăbit. Ataldum am fost din nou pe stälä dupä 55 de minute, alteori dupä 1:10.

Alis a fost curată și parfumată de écbre dată și nu a fost nicio înh de fum nici în apartament, nici de la Alis săși când am fost acolo.

Mâna - o shti bine. Nu este prefaretul meu, este pún deranjant, de acord, dar teine cont de pujasia ei. Alis este o fată super minionă. 155cm/40kg scrie ea ssësași, ceea ce probabil se potrivește.

Imi place sentimentul kând agun la fund, cred că moste meninoi o fac, dar poate că Alis ar trêvi să tărătă de ea însași?

Dar asta este doar özösätä mea cu sättäle noastere. Now o considerați mai mult cheác antul, o descriere subiectivă a unei 

HELLO again dears. We returned to your city the same team of 4 sexy girls! You can find us until March 28. Good luck finding free time for an appointment! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...