Hop til indhold
Lombardo

Anni om A-gruppen

Recommended Posts

Link: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article2209450.ece

 

Husker det som et ganske udmærket sted, specielt den skønne Olivia - ærgerligt at hun for længst er stoppet i branchen.

 

Rimeligt klamt at nogle brugte køkkenet på den måde som det beskrives - adr.

 

Anni siger der ikke findes en sort bog - måske godt for politikerne, sportsfolk og kendte fra TV, plus nogle af os andre herinde på EG :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja A gruppen husker jeg godt.

Miss Fitness har revet mig rundt ret voldsomt et par gange i det hyggerum.

Bliver interessant at se programmet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anni siger der ikke findes en sort bog - måske godt for politikerne, sportsfolk og kendte fra TV, plus nogle af os andre herinde på EG :)

 

Skulle man blive afsløret i det, er det jo bare at huske hende på at man selv har dusket hende :mrgreen:

 

Ak ja, det var tider. Nåede aldrig selv Pernille Fitness, men sad og savlede over hende til et besøg, hvor jeg var blevet placeret i deres dagligstue, hun var ved at gøre sig klar til at tage i byen...

 

BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle man blive afsløret i det, er det jo bare at huske hende på at man selv har dusket hende :mrgreen:

Ak ja, det var tider. Nåede aldrig selv Pernille Fitness, men sad og savlede over hende til et besøg, hvor jeg var blevet placeret i deres dagligstue, hun var ved at gøre sig klar til at tage i byen...

BB

Hun var ret vild. Der kravlede man ud af døren, som om man havde løbet jorden rundt...

Og så havde hun en vanvittig krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bliver spændende og se, om der blive tale om lidt dokumentar eller om det blot bliver det sædvanlige reality, hvor hovedpersonerne blot ønsker at promovere sig selv i håb om en dag at få tv-karriere.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var der ikke engang en udsendelse, hvor hun sagde det modsatte af, at hun var glad for branchen...?? Men nu har hun jo heller ikke mere fokus på sig og sikkert ikke så mange penge, som i gamle dage hvor både Erik og alle pigerne tjente til hende... Hvis hun er så glad for området, kan hun jo bare søge job på langet igen.... Altså ikke i pigekollektivet dog... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ludvig

Mon ikke pigebarnet er helt på røven..??

 

Luksusfælden er vel næste optræden.. :wink:

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede også at blive rykket rundt af PMF :) desværre kun en enkelt gang. Det var på MBC i Aarhus, klinikken med Danmarks største bollerum.

 

Jeg er meget misundelig over at du har været sammen med Annie. Jeg synes hun er fræk, lækker og vildt sexet :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De skriver, at Annie selv var aktiv. Er der nogle, der prøvede hende :)?

Jeg gjorde et par gange.

Hun kaldte sig Sabrina....havde indtryk af hun mest var 'gæstepige' på vagtplanen.

Og hun gav blow uden gummi...hvilket var ret uhørt deromkring år 2000...

Hun havde en fantastisk krop, som hun i dag har vansiret med implantater.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...