Hop til indhold
Guest Luna_xo

Tucan Club - Jeres erfaringer?

Recommended Posts

Guest Luna_xo

Jeg går og leger ret meget med tanken om at tage afsted, men skal liiige samle mod nok til mig først ^_^

Hvad er jeres erfaringer med klubben? Gode som dårlige?

Har aldrig befundet mig i en sexklub/swingerclub før, og ved simpelthen ikke hvad jeg kan forvente? <3 :wub:

Kan man være anonym? 

Jeg er liiiidt betænkelig ved måske at støde ind i nogen jeg kender... Altså, cool at de kommer sådan et sted - men de må ikke vide at jeg gør! :lol:

Beklager, hvis emnet har været oppe før..<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 9 minutter siden:

Jeg går og leger ret meget med tanken om at tage afsted, men skal liiige samle mod nok til mig først ^_^

Hvad er jeres erfaringer med klubben? Gode som dårlige?

Har aldrig befundet mig i en sexklub/swingerclub før, og ved simpelthen ikke hvad jeg kan forvente? <3 :wub:

Kan man være anonym? 

Jeg er liiiidt betænkelig ved måske at støde ind i nogen jeg kender... Altså, cool at de kommer sådan et sted - men de må ikke vide at jeg gør! :lol:

Beklager, hvis emnet har været oppe før..<3

Det er bare ud over stepperne. Husk der er en første gang for alle .. husk alle kommer der for at have det sjovt og som pige mangler du nok ikke opmærksomhed 

Redigeret af Farvel25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 23 minutter siden:

Kan man være anonym? 

Jeg er liiiidt betænkelig ved måske at støde ind i nogen jeg kender... Altså, cool at de kommer sådan et sted - men de må ikke vide at jeg gør! :lol:

Jeg har været der en gang før, jeg fik dog ikke noget :roll: nå men anyways det var en oplevelse jeg ikke glemmer. Og ja du kan være anonym, det står også i deres regler at man skal respektere andres privatliv - det vil sige at man ikke man f.eks sige “hej Marie ! Gud hvor sjovt du også er her” hvis det altså nu var det du hed.  hvis der er nogle du kender som også kommer der så er de der jo af samme grund og det ville være en kende hyklerisk at dømme dig for at komme sådan et sted når de selv kommer der af samme grund. 
 

Spring ud i det ! Jeg gad faktisk godt prøve og komme der igen :ph34r:

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tucan får rigtig gode anmeldelser når man googler lidt rundt på nettet. De er efter sigende den bedste swingerklub i nordeuropa. Jeg kommer selv hos City Swingers i København, som jeg naturligvis kan anbefale. Jeg har tænkt på at besøge Tucan og du kan PM mig hvis du skulle være interesseret i vi besøger Tucan som et par.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er der flere gange i måneden :ph34r:

I forhold til andre klubber er der mere disko stemning med højt musik i bar områderne, men berusede folk accepteres ikke.

Jeg har mødt flere jeg kender og det er bare hyggeligt, men privatliv skal respekteres. 
Personalet er virkelig gode til at tage sig af dem “der er uafhentet” :D.

Jeg tilbyder gerne at være en semi voksen/wingwoman hvis du har brug for en at gå ind af døren med og sidde og få en sodavand og se stedet. Det er selvfølgelig helt uden bagtanker fra min side :lol:

Nu har du fået budet og svarer gerne pb hvis du har spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud over klubben/ansatte så er du lige så anonym som du ønsker, men man skal tilmeldes med navn og tlf for at kunne komme ind :) Det er en lækker klub og jeg har været en del af personalet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 3 timer siden:

Jeg går og leger ret meget med tanken om at tage afsted, men skal liiige samle mod nok til mig først ^_^

Hvad er jeres erfaringer med klubben? Gode som dårlige?

Har aldrig befundet mig i en sexklub/swingerclub før, og ved simpelthen ikke hvad jeg kan forvente? <3 :wub:

Kan man være anonym? 

Jeg er liiiidt betænkelig ved måske at støde ind i nogen jeg kender... Altså, cool at de kommer sådan et sted - men de må ikke vide at jeg gør! :lol:

Beklager, hvis emnet har været oppe før..<3

 

Jeg har været der et par gange medbringende en veninde (som storsindet havde lånt mig hendes mands medlemskort .. med hans vidende  :D)

Tucan er et super flot og lækkert sted. Barområde med klubstemning og et lille dansegulv. Resten er klubben er fordelt over flere etager og forskellige typer rum. Tantra-rum, gangbang-rum, rum med fællesmadras, darkroom med gloryholes, BDSM-rum. Pool/spa-rum. Der er ikke snerten af spermplettet rødt plys, som jeg nok forud havde forestillet mig :D

Der kommer folk af alle typer. Unge, midaldrende, gamle. Tykke, tynde. Og jeg synes der var en rigtig god og respektfuld stemning.
Klubben lægger vægt på, at et net er et nej, og smider aktivt folk ud, som ikke overholder dette. Dog mærker jeg nok ikke de mest pågående som mand :D

Der er ingen regler om, at fordi man er i en sex-klub, så skal man knalde hele klubben. Det er fuldt acceptabelt at gemme sig i et hjørne med en udvalgt, og bare nyde at blive set på/se på andre. Selvfølgelig kan du risikere at møde nogen, du kender, men jeg tror godt du kan regne med, at hvad der sker i klubben, bliver i klubben.

Go for it! Mænd vil jeg anbefale at dukke op sammen med en af modsat køn. Kvinder har det nok nemmere, og mange kommer solo :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
snakie skrev, for 37 minutter siden:

Der er ingen regler om, at fordi man er i en sex-klub, så skal man knalde hele klubben.

Lyder som en kedelig klub, den gider jeg sgu ikke  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Julius skrev, for 5 minutter siden:

Lyder som en kedelig klub, den gider jeg sgu ikke  :D

Jeg synes tværtimod det lyder ret betryggende ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Don't go there @Luna_xo. Betræd ikke djævulens vej.

Tag toget til Sverige istedet for. Her har vi dyr og natur, vi har fjeld og skove og tilmed ulve.

Og vi har fantastiske mænd. I hvert fald en.

Han står på stationen og venter på toget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 24 minutter siden:

Don't go there @Luna_xo. Betræd ikke djævulens vej.

Tag toget til Sverige istedet for. Her har vi dyr og natur, vi har fjeld og skove og tilmed ulve.

Og vi har fantastiske mænd. I hvert fald en.

Han står på stationen og venter på toget.

Men på vejen over til dig, skal Luna_xo lige gøre et stop her i Nordsjælland...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 16 timer siden:

Har aldrig befundet mig i en sexklub/swingerclub før, og ved simpelthen ikke hvad jeg kan forvente? <3 :wub:

Jeg mener stadig de har rundvisning på nogle dage, hvor nye gæster bliver vist rundt og introduceret til stedet og do's and don't's. Det foregår normalt inden klubben åbner for gæster. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej .. jeg kommer lidt i Tucan ^_^ ( lidt betyder 3 gange i denne uge ) og er kommet der siden Jan. 2023. Det er nok blevet til et sted mellem 60 og 70 besøg på de 14 mdr :P

Der er rundvisning af nye gæster flere gange hver åbningsdag ( kun ved specielle tema aftener som Extreme night er der ikke rundvisning  )  hvor der bliver forklaret regler og hvordan man opfører sig: do’s and dont’s, spørg før du rør osv. 

Og så er der lige den utroligt lækre wellness afdeling med spa, dampbad og massage stole for ikke og nævne min favorit det udendørs varmtvands bassin ( fuglebadet ) det er skønt og sidde i varmt vand i alt slags vejr, samt se på stjernerne sidst på aftenen efter alle “anstrengelserne” :rolleyes: ;)

og så til Luna xo du er meget velkommen til og skrive pb. Så kan vi aftale en personlig rundvisning efter den officielle, det er et stort sted ( 1700 m3 ) så det kan godt være lidt svært og finde rundt de første par gange man er der. 
 
hvis der er nogen der har spørgsmål skal jeg prøve og svare så godt jeg kan ! 
Men kom nu bare afsted det er et skønt sted hvor man kan udfordre/udvikle sig selv på måder man end ikke havde drømt om !! 
 

Mvh sønderjyden68 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Nå, ladies and gentlemen! Nu har jeg endelig været afsted, og her kommer mit umiddelbare indtryk <3

 

Der var alt alt for mange mennesker :rolleyes:

Er du vimmer en flok! Det er noget af et sanseindtryk når man kommer der første gang...:lol:

Det er ellers en rigtig flot klub, med rene faciliteter og rigtig cool rum ! Jeg har da fået et par ideer til næste tur.. Men det bliver nok på en af deres "Dark Theme" dage eller lignende. Det hele var ret "vanilje" og det synes jeg måske er lidt "kedeligt" :roll:

Jeg var ikke sammen med nogen dernede, så den del har jeg stadig til gode :wub:

Det er ikke rigtig muligt at være anomym, men der er mange steder man kan "gemme sig" lidt.. og deres omklædning er alt for lille og ikke "privat" nok. Det er bedst at komme i sit tøj hjemmefra, tror jeg. 

Alt ialt 7/10

Det er ganske udmærket <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, 1 time siden:

Nå, ladies and gentlemen! Nu har jeg endelig været afsted, og her kommer mit umiddelbare indtryk <3

 

Der var alt alt for mange mennesker :rolleyes:

Er du vimmer en flok! Det er noget af et sanseindtryk når man kommer der første gang...:lol:

Det er ellers en rigtig flot klub, med rene faciliteter og rigtig cool rum ! Jeg har da fået et par ideer til næste tur.. Men det bliver nok på en af deres "Dark Theme" dage eller lignende. Det hele var ret "vanilje" og det synes jeg måske er lidt "kedeligt" :roll:

Jeg var ikke sammen med nogen dernede, så den del har jeg stadig til gode :wub:

Det er ikke rigtig muligt at være anomym, men der er mange steder man kan "gemme sig" lidt.. og deres omklædning er alt for lille og ikke "privat" nok. Det er bedst at komme i sit tøj hjemmefra, tror jeg. 

Alt ialt 7/10

Det er ganske udmærket <3

Jamen du fik det da afprøvet :P

Kan se du også har nye skumle planer :wub:

Sæt i gang :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Mister12 skrev, for 2 timer siden:

Jamen du fik det da afprøvet :P

Kan se du også har nye skumle planer :wub:

Sæt i gang :lol:

Jeg har ikke travlt.. ^_^og det bliver kun hvis den rigtige mand dukker op til det :rolleyes:

Men ja.. Nu må vi se :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, den 30.3.2024 at 15:48:

Jeg har ikke travlt.. ^_^og det bliver kun hvis den rigtige mand dukker op til det :rolleyes:

Men ja.. Nu må vi se :wub:

Har en taske med lidt legetøj vi kan lege med hvis du er interesseret. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...