Hop til indhold
Guest Friskfyr12

Thai center i bolbro

Recommended Posts

Guest Friskfyr12

Har lige været ved jojo igår. Hun er kendt for god massage, men igår blev jeg sgu tilbudt ekstra .. 

Troede bare det var alm massage men hun spurgte om hun ikke skulle tage sig af lillemand, for 300 kr extra 

Sagde nej tak, da jeg kun var kommet for hendes udmærket massage 

Der var ikke andre i butikken, ligger ligeover for føtex 

Synes det er synd hun går den vej, nu når hun er kendt for god massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da heldigt for dig @Friskfyr12 som tilbagevendende kunde. Er du sikker på at det ikke kun var noget du blev tilbudt fordi du er ( måske for eftertiden VAR ) fast kunde.

Jeg ville nok ikke have skrevet dette, og vil overveje at slette det, eller bede om at få det slettet, da det på ingen måde bliver mindre kendt nu, efter dit skriv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det ikke hun er for klog til det hun vil jo nærmest mistet mange kunder vis det er rigtig så nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 13 minutter siden:

Jeg tror det ikke hun er for klog til det hun vil jo nærmest mistet mange kunder vis det er rigtig så nej

Hvorfor skulle hun miste kunder? At ts skriver det herinde -vil da kun give hende flere. Og dem der kun går til de "grønne" steder læser slet ikke herinde...ggg Og hvis det kun er stamkunderne der får det tilbud om ex -kan hun jo bare sige "nej" til de andre hanhunde der kommer rendende... Thaier er gode købmænd og kreative, når det gælder indtjening...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr12 skrev, for 20 timer siden:

Har lige været ved jojo igår. Hun er kendt for god massage, men igår blev jeg sgu tilbudt ekstra .. 

Troede bare det var alm massage men hun spurgte om hun ikke skulle tage sig af lillemand, for 300 kr extra 

Sagde nej tak, da jeg kun var kommet for hendes udmærket massage 

Der var ikke andre i butikken, ligger ligeover for føtex 

Synes det er synd hun går den vej, nu når hun er kendt for god massage 

har du et link, eller skriv pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fast kunde hos Jo-Jo og har været der ca en gang om ugen siden hun startede selv. Der er ingen sexuelle ydelser og der er skilte om at beholde underbukser på og at der ikke er sexuelle ydelser. Må sige at jeg tror simpelthen at Friskfyr12 enten har livlig fantasi eller også er han/hun ude på at skade Jo-Jo “Hun går bestemt ikke den vej “

Fantastisk god grøn massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...