dickens 638 Skrevet 14. Marts (edited) Kommer lige fra et besøg hos Ning havde kun bestilt massage og det var super massage ikke hårdt og ikke for blødt hendes hænder var dejlig varme og bløde selvom hun var stærk nok. Efter jeg blev vendt gik der rejsefest i den og det tror jeg hun blev tændt af og fik også mig tændt til den store tur hun var drivvåd og super klar hendes pussy smagte fantastisk og hun virkede til og nyde det virkelig meget endte ovenpå hende hvor jeg ikke holdt ret lang tid:) Hun er en lille pige lidt choppy men ikke for meget virkeligt kønt hoved ja en dejlig pige dog ønskeligt med bedre engelsk. Redigeret 14. Marts af dickens 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 14. Marts dickens skrev, for 1 time siden: Kommer lige fra et besøg hos Ning havde kun bestilt massage og det var super massage ikke hårdt og ikke for blødt hendes hænder var dejlig varme og bløde selvom hun var stærk nok. Efter jeg blev vendt gik der rejsefest i den og det tror jeg hun blev tændt af og fik også mig tændt til den store tur hun var drivvåd og super klar hendes pussy smagte fantastisk og hun virkede til og nyde det virkelig meget endte ovenpå hende hvor jeg ikke holdt ret lang tid:) Hun er en lille pige lidt choppy men ikke for meget virkeligt kønt hoved ja en dejlig pige dog ønskeligt med bedre engelsk. Hvad kostede sådan en ændring i alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 14. Marts Peter Wilsonn skrev, for 1 time siden: Link? Du finder nummeret her. https://www.eroguide.dk/forum/topic/177620-ning-i-århus/#comment-1566525 Der er også lige lidt mere ros til hende, det fortjener hun. Hun er rigtig dejlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 25. Marts Kommer lige med endnu en thumps up for Ning. Hun var endnu engang superklar efter hun havde givet massage. Tænker der er godt gang i butikken deroppe for dørklokke og mobil bimler og bamler rimelig meget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggefis 8 Skrevet 2. April Er der nogen der har besøgt Ning her i Påske, jeg var forbi lige før påske, men kunne se der var tømrer dernede så jeg smuttede lige igen, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 30. April Så var jeg lige forbi igen og må sige Ning bliver bare bedre og bedre. Damm hun var tændt idag under massage skulle jeg lige kærtegne pussy og hun var drivvåd så der stoppede massagen og det sjove tog over og ja hun var dælme tændt og ville bare have sex, ja den gamle blev noget forpustet, det var vildt godt og lækkert at hun bliver så liderlig og det bliver bare bedre for hver gang så kæmpe thumps up endnu engang. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 16 Skrevet 15. Maj Jeg besøgte stedet fornylig, der var en afløser på stedet. Hun tilbød kun massage men spurgt om jeg ønskede andet for så var der en anden pige, jeg modtog tilbuddet. Jeg tog et bad og gik tilbage til briksen og lagde mig på maven, så jeg så ikke hvem der kom ind. Hun startede op med benene og kælede for klokkeværket, så kom hun foran briksen og masserede ryggen. Jeg løftede mig lidt op på armene og så det var en ret høj pige under 30år gætter jeg på, jeg lå så jeg kunne kærtegne hendes lår og så kom der for alvor gang i hende. Hun tog nederdel af så jeg bedre kunne komme til mens hun gav en udmærket massage. Så var der tid for turn around. Mens jeg vendte mig tog hun hurtig resten af sit tøj af. Jeg kunne nu rigtig se hende, en høj flot pige med bryster der så og føltes naturlige, hun kyssede virkelig dejligt og vi gik til 69, hun var godt våd og gav dejlig fransk. Så fik jeg den skønneste pussyslide hvor det var lige ved og næsten så flere kys men hun brugt sine dejlige bryster på min spændte krop, lidt mere pussyslide og så en dejlig fransk til at tage trykket. Det er en af mine bedste oplevelser hvor alt var uden men hvor det det var så tæt på GF. Det er længe siden jeg har smagt mig selv men det var svært at undgå da hun kyssede min dybt igen mens vi lå og kælede lidt inden et afsluttende bad, hun kom med en cola og jeg gav 1,2K . Jeg spurgte til hendes navn men fik ikke helt fat i det måske New. Jeg har nu 2 gange været på besøg efterfølgende men ikke mødt hende og der virke ikke til de på stedet ved om hun kommer igen, er der andre der har haft fornøjelsen? Eller har det bare været en gæsteoptræden? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 4. August Aften Besøgte Ling forleden. Havde håbet på at møde Ammy. Men sådan blev det ikke. Skulle nok have fulgt min mavefornemmelse og afslået. Hun passede telefon undervejs. Massage var ringe. Stubbe på ben og fisse. At kalde hende Chubby er en smags sag. Jeg vil kalde hende en velvoksen thaikone. Kom dog i mål men det var ikke hendes fortjeneste. Spild af tid og penge. 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg