Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Ning i Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Der er en ny Ning i Århus. Hun holder til hos Jailak.  6090 2919
Intet link

Sødt smil mødte mig, og varme øjne. 

Startede med en meget blød massage der endte i B2B, som var lækker , bla. pga Nings fortrin. 
Ning er en pæn pige med kurver og bløde former. Den perfekte B2B krop. Hun er 100% naturlig - ingen silikone, botox, piercinger osv. 

Den der  B2B udviklede sig, og jeg kunne mærke at Ning var 100% med i det der skete. Vi kom godt rundt i de forskellige discipliner inden for kunsten at yde og nyde. 

Kondomet var med os hele vejen, ligeledes de bedste kys jeg længe har oplevet. 
En god time senere måtte jeg melde udsolgt, og begive mig ud til brusekabinen. 

Hvis man kan lide en pige med varme og evnen til at yde og nyde det hun laver, alt indeholdt i en blødt og gavmildt skab krop, så er Ning et godt besøg. 
De kys altså :wub: 



 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Handyman skrev, Lige nu:

Hvad er prisen for sådanne en omgang?

12-1500 vil jeg tro. Men spørg når du booker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen... De der Århus thaipiger er ikke til at finde ud af for mig... Der er så mange forskellige steder uden annoncer, at jeg tror man skal være lokal kendt for at finde hoved og hale i der.. så tak:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr_Swingking skrev, for 2 timer siden:

lokal kendt for at finde hoved og hale i der..

Ja det er korrekt. De fleste at de veletablerede har en meget stor skare af faste kunder, så annoncering osv er ikke så nødvendig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 57 minutter siden:

Ja det er korrekt. De fleste at de veletablerede har en meget stor skare af faste kunder, så annoncering osv er ikke så nødvendig. 

Problemet er, at der så skiftes piger - og når man så som mig kommer forbi meget sjældent, så er det svært at finde et godt sted. Jeg leder altid efter god massage og god pirring med HJ/BJ... Gerne med kys, men det er nærmest umuligt at finde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr_Swingking skrev, for 10 minutter siden:

Problemet er, at der så skiftes piger

Jep, men de gode steder sørger altid for at holde en ensartet service niveau, synes jeg. 
Men jeg besøger mest de fastboende - og så en sjælden gang prøver jeg at besøge en ny. 

Det du efterlyser leverer bla Naya. 

https://annoncelight.dk/showad/339721

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 11 minutter siden:

Problemet er, at der så skiftes piger - og når man så som mig kommer forbi meget sjældent, så er det svært at finde et godt sted. Jeg leder altid efter god massage og god pirring med HJ/BJ... Gerne med kys, men det er nærmest umuligt at finde 

Øhh, jeg vil nærmest sige, at det er umuligt ikke at finde....Det er trods alt deres levebrød, så de er også afhængig af, at du kommer forbi....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Jep, men de gode steder sørger altid for at holde en ensartet service niveau, synes jeg. 
Men jeg besøger mest de fastboende - og så en sjælden gang prøver jeg at besøge en ny. 

Det du efterlyser leverer bla Naya. 

https://annoncelight.dk/showad/339721

Du er sq en stjerne :-) Tak for hjælpen. Det lyder som det er guld. Jeg ser om det passer i morgen,  hvor jeg skal til smilets by - så har i #//(&%¤% bare at sørge for godt vejr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Naya

Kan kun være helt enig

Naya er en fantastisk oplevelse får helt lyst til at smutte en tur til Århus igen :P

Vh B70

Redigeret af B70

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Jailak i grotten på Lucernevej i går eftermiddag. Der var 3 piger i butikken, og de lå bestemt ikke på den lade side - på ryggen var måske mere rammende. Der var kø ved døren, og et liv som på Hovedbanegården. Jeg fik næsten det indtryk, at aarhusianerne ikke smutter forbi den lokale og får en fredagsbajer, de snupper i stedet en fredags thai for at fejre weekenden. Men det virkede som om de havde styr på logistikken i kælderen, jeg endte da heldigvis i et aflukke med en dejlig pige. 

Det viste sig at være Ning jeg havde vundet i dagens lotteri, og det viste sig så at være en topgevinst. Hun havde et vældig sødt smil, og en dejlig thai krop med fine kvindelige former. Jeg rykkede så lidt i kjolen og sendte hende et lille smil. Hun fattede straks, at jeg ikke var kommet for at få massage og lod kjolen falde. Og så blev der ellers snavet, så fuglene sang, hun går vældig frisk til sagen. Og så fortsatte den gensidige hygge med diverse aktiviteter, bare det at komme helt rundt om hendes dejlige bløde bryster er en opgave i sig selv. Jeg startede meget blidt og roligt, men fandt snart ud af, at hun er en pige, der har det fint med, at man efterfølgende giver lidt mere gas. Alt forløb til min store tilfredshed, og efter en times tid blev jeg, efter lidt spejden ved døren, sendt i bad.

Da vi kom ud i forrummet, stod en lille sød thai pige og ventede. Jeg må have set virkelig tilfreds ud, for pludselig kiggede hun op, og lyste så op i et stort smil og udbrød “ja, hun er bare virkelig dejlig”. Jeg smilede og nikkede bekræftende, og tænkte på at jeg nok lignede en stor fed hankat, der lige havde slubret en stor skål lækker fløde i sig. Vi snakkede lidt videre, og kom så ind på, at der var 3 piger i biksen. Så hun foreslog, at næste gang ville de alle 3 kaste sig over mig. Det ville da være vældig hyggeligt, men i min alder må jeg nok erkende, at en af gangen er nok for mig. Så fik Ning lidt mere ros og et farvelkram i bytte for et farvelkys. Og så er det egentlig dejligt, at man har en times køretur hjem, hvor man kan sidde og mindes oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Ning ( tror måske det var Nong hun hedder ) i dag, hun er en fantastisk dejlig sød pige, 

Redigeret af hyggefis
var lidt usikker på hendes navn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 5.12.2023 at 11:14:

Der er en ny Ning i Århus. Hun holder til hos Jailak.  6090 2919
Intet link

Sødt smil mødte mig, og varme øjne. 

Startede med en meget blød massage der endte i B2B, som var lækker , bla. pga Nings fortrin. 
Ning er en pæn pige med kurver og bløde former. Den perfekte B2B krop. Hun er 100% naturlig - ingen silikone, botox, piercinger osv. 

Den der  B2B udviklede sig, og jeg kunne mærke at Ning var 100% med i det der skete. Vi kom godt rundt i de forskellige discipliner inden for kunsten at yde og nyde. 

Kondomet var med os hele vejen, ligeledes de bedste kys jeg længe har oplevet. 
En god time senere måtte jeg melde udsolgt, og begive mig ud til brusekabinen. 

Hvis man kan lide en pige med varme og evnen til at yde og nyde det hun laver, alt indeholdt i en blødt og gavmildt skab krop, så er Ning et godt besøg. 
De kys altså :wub: 



 

 

Jeg giver dig fuldstændig ret ,hen er sød og dejlig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...