Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Winnie  sød og dejlig at snakke med og endelig en thai der kan pirre med b2b med masser af olie og pussy slide så man er bange for den smutter op. Bj virker til hun virkelig kan lide at give dem.

Sex delen var til ug og så stram jeg faktisk kunne mærke presset selv da jeg kørte hjem. Ryger lige ind på top 3 jeg har været ved 

Og hendes veninde skal helt sikker prøves næste gang hvis lige så godt så kommer de helt sikker til at få travlt

https://annoncelight.dk/showad/390155

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, det lyder som noget der skal prøves.

I hvilken del af byen befinder vi os? Og er det et privat sted eller en thai-klinik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigstok skrev, for 5 minutter siden:

Tak for anmeldelsen, det lyder som noget der skal prøves.

I hvilken del af byen befinder vi os? Og er det et privat sted eller en thai-klinik?

Det er helt sikker en af de bedste jeg har været ved.

Godt der er luft i budget.

Hun er i Viby privat indtil på søndag  så tager hun til Aalborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dc0306 skrev, for 3 minutter siden:

Det er helt sikker en af de bedste jeg har været ved.

Godt der er luft i budget.

Hun er i Viby privat indtil på søndag  så tager hun til Aalborg 

Tak! Det er et snævert tidsvindue, men jeg må se om jeg kan nå det :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigstok skrev, for 4 minutter siden:

Tak! Det er et snævert tidsvindue, men jeg må se om jeg kan nå det :biggrin:

Hvis det var mig ville jeg finde den time og gøre noget godt for mig selv, :)problemet er nok bare at når man går der fra er man begyndt at tænke hvornår har jeg lige bruge for det igen :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anbefalingen. Bookede straks 30 min. Forrygende godt. BtB med hele kroppen, frækt at mærke stubbene fra kønshåret kradse, meget fin massage og en god måde at benytte de OK-lavede bryster som massagebolde. Fissen dejlig stram, selv med en god portion glidecreme. 
Hun sagde, at i morgen er sidste dag før hun tager til Aalborg igen. Glæd jer deroppe. 
Sød og køn ung kvinde. 
Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dc0306 skrev, for 6 timer siden:

Så fik jeg besøgt Winnie  sød og dejlig at snakke med og endelig en thai der kan pirre med b2b med masser af olie og pussy slide så man er bange for den smutter op. Bj virker til hun virkelig kan lide at give dem.

Sex delen var til ug og så stram jeg faktisk kunne mærke presset selv da jeg kørte hjem. Ryger lige ind på top 3 jeg har været ved 

Og hendes veninde skal helt sikker prøves næste gang hvis lige så godt så kommer de helt sikker til at få travlt

https://annoncelight.dk/showad/390155

 

Redigeret af gentlemanfromdenmark@gmail
kan se at spørgsmålet allerede er stillet i tråden, så ville egentlig gerne slette mit indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
CarlosM skrev, 1 time siden:

Er hun berøringsvillig og klar på finger? 

Kan jeg ikke sige, jeg nød blot hendes særdeles kompetente behandling af mit korpus. Begrænset hvad man når på 30+ minutter, her må andres erfaring inddrages. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CarlosM skrev, for 3 timer siden:

Er hun berøringsvillig og klar på finger? 

Jeg fik da i hvertfald lov til at føle og røre så meget jeg ville. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...