Hop til indhold
etspil5moden

Lysken skade eller kneppe skade

Recommended Posts

Da fodbold sæsonen startede i starten af februar fik jeg en skade i lysken  og en forstrækning i baglåret, det kom sig af jeg vil tæmme bolden i luften, og i samme sekund kunne jeg mærke en stor smerte i lysken og i baglåret, det gjorde så ondt at jeg dårligt kunne gå, og ikke nok med det så gjorde forstrækningen i mit baglår også pisse hamrende ondt , og smerten kunne næsten mærkes op i røvhullet.
 

det er nu ved at være ret lang tid siden og snart er det påske og Til  træning i sidste tirsdag kunne jeg ikke engang lave 2 afleveringer af bolden og det gjorde ondt, samme smerte i baglåret der kan mærkes næsten op i røvhullet når jeg løber. Nu er jeg så hjemvendt fra træning og idag gik det bedre jeg kunne være med næsten hele træningen men nu gør det ondt igen.

Det der er lidt tanke vækkende at 2 weekender i streg har jeg været ude og nulre damer og er blevet nulret godt og grundigt 2 gp’er og 2 tinder dates og jeg har kneppet som var det sidste dag på jorden, og har intet kunne mærke, men til fodbold kan jeg til tider dårligt sprinte i 2 minutter hvilket jeg kunne før, der kunne jeg løbe solen sort.

Da jeg satte mig ind i omklædsningrummet, kom min træner ind og sagde “det var sgu da utroligt med dig, du kan kneppe som rotter og kaniner og være tinders ukronede kneppe konge, men du kan ikke sprinte mere end 30 sekunder… jeg tror du knepper for meget og spiller for lidt”

Jeg tror sgu han har ret, jeg tror faktisk jeg har fået ondt i lysken fordi jeg har bollet sammen med min eks, og for meget nu, så det er måske en kneppe skade ?

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har jævnligt ondt i lysken. Viser sig altid at være pga. betændelse i testiklen, der ofte blusser op. Om det er en kneppeskade vides ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 5 minutter siden:

Viser sig altid at være pga. betændelse i testiklen

Det lyder ikke rart, men altså min testikler gør nu ikke ondt, lysken skader er hyppige skader blandt fodbold spillere, var sågar inde og læse at hvis min karriere afhang af det så kunne jeg få en operation (det er ikke lige der vi er) nu var tråden lidt ment som en joke, men altså synes sgu det er ved at være en kende træls ikke at kunne spille fodbold som jeg kunne i sommers og er blevet udtaget til kamp på søndag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvis du er helt seriøs? Skader i lysken er meget almindeligt indenfor fodbold. Og det eneste som duer er at hvile sig rask. Hvis det ikke er lyskebrok som kræver operation.

At knalde er helt ufarligt for lysken, bare man lader være med voldsomme spark i samværet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Ved ikke hvis du er helt seriøs?

Det er jeg ikke, det troede jeg lidt man kunne se. Men Altså jo jeg er skadet.

Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Skader i lysken er meget almindeligt indenfor fodbold.

I know det læste jeg mig også frem til, og det pga de vrid og hurtige bevægelser man laver til fodbold. Jeg tror også jeg må erkende at jeg skal hvile mit ben det er bare svært for mig at indse da fodbold betyder ret meget for mig

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, 1 time siden:

Det lyder ikke rart, men altså min testikler gør nu ikke ondt, lysken skader er hyppige skader blandt fodbold spillere, var sågar inde og læse at hvis min karriere afhang af det så kunne jeg få en operation (det er ikke lige der vi er) nu var tråden lidt ment som en joke, men altså synes sgu det er ved at være en kende træls ikke at kunne spille fodbold som jeg kunne i sommers og er blevet udtaget til kamp på søndag 

Ja, jeg tænkte nu nok, at dit problem er et andet end mit, men syntes jeg ville nævne det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 43 minutter siden:

Jeg tror også jeg må erkende at jeg skal hvile mit ben det er bare svært for mig at indse da fodbold betyder ret meget for mig

Fodbold betød også ret meget for Zlatan, selv om han blev skadet i lysken flere gange  - og også opereret.

Personligt er jeg bange for at jeg ikke skal kunne cykle i Europa till sommeren, eftersom mit knæ klynker. Cykling betyder ret meget for mig.

Men du med din lyske og jeg med mit knæ kan stadig knalde. And when push comes to shove; hvad er vigtigst i livet? Fodbold og cykling eller sex?

Jeg ved hvad mit svar er (håber ikke min cykel læser med her).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Det lyder på mig som om du har en klemt/skadet iskiasnerve - prøv at Google det.. og rigtig god bedring <3

Screenshot_20240313_072347_Google.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...