Den nye grydeske 342 Skrevet 12. Marts Afledt af en anden tråd om musikvideoer mm, så tænkte jeg det kunne være sjovt med en tråd hvor vi kunne lægge sjove/skøre/underfundige klip op. det skal udelukkende være for underholdnings skyld, så intet ulækkert, død, vold mm ja mit første klip indeholder godt nok død og vold, men kommer i kategorien sjov. så den på en af net aviserne, og kom til at tænke på de film jeg har set med de to ældre herre, hold da op hvor har de begge spændt vidt, og hvor er de begge store skuespiller, nogle gange med dårlige film, men det tilgiver man dem når man bliver underholdt. Jeg tror sku jeg skal se om jeg ikke kan finde twins og den anden hvor Arnold bliver gravid, det var underholdning på højt plan, især at se et muskelbundt på 130 kg få hormonelle forstyrret følelser, det var grineren, big time. kom frit med jeres forslag, der må ligge et par stykker gemt på YouTube. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 12. Marts Godt initiativ @Den nye grydeske Første bidrag her fra bliver en af all time favoritterne fra gemmerne (men ikke glemmerne ). Det siges; at overdrivelse fremmer forståelsen, men overdrivelse kan også (nemt) ende i overdrevet, hvilket denne sketch tydeligt illustrerer : 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 12. Marts (edited) she Got it right in the kisser Redigeret 12. Marts af etspil5moden 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 12. Marts https://www.facebook.com/share/r/VdeeaAMiGeN6Ce7i/?mibextid=UalRPS første gang jeg prøver dette, ja linket ikke maskinen. Men jeg tror sku man kunne blive populær med sådan en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valbyguy 103 Skrevet 13. Marts Søg Abbott & Costello, who’s on first … Jeg griner hver eneste gang …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vimmel Skrevet 13. Marts Jeg er helt tosset med denne - den kan altid få mig til at smile fjoget Og det der lille støn inden https://m.youtube.com/watch?v=9N3Cc4A-6yo&pp=ygUJR2lybCBidXJw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 13. Marts Vimmel skrev, 1 time siden: Jeg er helt tosset med denne - den kan altid få mig til at smile fjoget Og det der lille støn inden https://m.youtube.com/watch?v=9N3Cc4A-6yo&pp=ygUJR2lybCBidXJw Den er sååå sjov! Haha! Hun er ret cute... selv med den kæmpe bøvs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 13. Marts Jeg kan godt lide sådan nogle her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 13. Marts @Luna_xo, dem er jeg også vild med, og de kan bare tage for lang tid, for den ene tager den anden, jeg er godt nok begyndt at se mere af den slags på FB da jeg er led og ked af alle de reklamer der er på YouTube. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 13. Marts (edited) Her er en mere fra Monty Python arkivet; oldies, but goodies; ...you know what I mean - nudge nudge : Redigeret 13. Marts af Cruise Tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 17. Marts Endelig fandt jeg den igen;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 17. Marts Møffe skrev, for 53 minutter siden: Endelig fandt jeg den igen;-) “Hende” har jeg også besøgt. Dog fik jeg ikke så meget piring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 648 Skrevet 18. Marts Denne her skal høres til ende, hvor den vil afsløre hvor svære kvinder er, at gøre tilfredse, selvom de har alle valgmuligheder. In The Husband Store 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg