Hop til indhold
Den nye grydeske

Sjove YouTube videoer, korte.

Recommended Posts

Afledt af en anden tråd om musikvideoer mm, så tænkte jeg det kunne være sjovt med en tråd hvor vi kunne lægge sjove/skøre/underfundige klip op.

det skal udelukkende være for underholdnings skyld, så intet ulækkert, død, vold mm

ja mit første klip indeholder godt nok død og vold, men kommer i kategorien sjov. 

så den på en af net aviserne, og kom til at tænke på de film jeg har set med de to ældre herre, hold da op hvor har de begge spændt vidt, og hvor er de begge store skuespiller, nogle gange med dårlige film, men det tilgiver man dem når man bliver underholdt. Jeg tror sku jeg skal se om jeg ikke kan finde twins og den anden hvor Arnold bliver gravid, det var underholdning på højt plan, især at se et muskelbundt på 130 kg få hormonelle forstyrret følelser, det var grineren, big time.

kom frit med jeres forslag, der må ligge et par stykker gemt på YouTube.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt initiativ @Den nye grydeske :D

Første bidrag her fra bliver en af all time favoritterne fra gemmerne (men ikke glemmerne ;-)).

Det siges; at overdrivelse fremmer forståelsen, men overdrivelse kan også (nemt) ende i overdrevet, hvilket denne sketch tydeligt illustrerer :lol::

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Jeg kan godt lide sådan nogle her :lol:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Luna_xo, dem er jeg også vild med, og de kan bare tage for lang tid, for den ene tager den anden, jeg er godt nok begyndt at se mere af den slags på FB da jeg er led og ked af alle de reklamer der er på YouTube.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er en mere fra Monty Python arkivet; oldies, but goodies;

...you know what I mean - nudge nudge ;) :lol: :D:

 

Redigeret af Cruise
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne her skal høres til ende, hvor den vil afsløre hvor svære kvinder er, at gøre tilfredse, selvom de har alle valgmuligheder.

In The Husband Store

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...