Hop til indhold
Bertil68

Drømme GP’er

Recommended Posts

Bryan Mills skrev, for 3 minutter siden:

Dette er en rigtig fin tråd. 
Husk blot forumtråde ikke er til aftale af møder mm. 
 

God søndag. 

Modtaget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, den 15.3.2024 at 20:31:

Jeg glæder mig til at møde dig sveske ! :wub:

Så har jeg endelig taget mig sammen :rolleyes: :oops: Og nu glæder jeg mig til at møde en af mine drømme GPer som jeg burde have lavet en aftale med for lang tid siden. :wub: <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden:

Så har jeg endelig taget mig sammen :rolleyes: :oops: Og nu glæder jeg mig til at møde en af mine drømme GPer som jeg burde have lavet en aftale med for lang tid siden. :wub: <3

Fedt , det bliver godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 5 timer siden:

Fedt , det bliver godt 

Har du besøgt hende og evt kan fortælle lidt om besøget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 17 minutter siden:

Har du besøgt hende og evt kan fortælle lidt om besøget 

Jeg tror du kan finde flere anmeldelser af smukke Miley herinde hvis du søger på hendes navn<3.. Dem jeg har læst har i hvertfald givet anledning til - hvis jeg var mand - et besøg:wub:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 30.3.2024 at 00:29:

Så har jeg endelig taget mig sammen :rolleyes: :oops: Og nu glæder jeg mig til at møde en af mine drømme GPer som jeg burde have lavet en aftale med for lang tid siden. :wub: <3

Det bliver så hyggeligt babe ;):wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 30.3.2024 at 12:51:

Jeg tror du kan finde flere anmeldelser af smukke Miley herinde hvis du søger på hendes navn<3.. Dem jeg har læst har i hvertfald givet anledning til - hvis jeg var mand - et besøg:wub:.. 

Søde Jennifer :wub:❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 12.3.2024 at 12:45:

Nu spørgsmålet godt nok ikke til os piger meeeen.. Jeg har da nogle brugere herinde jeg godt gad, prøvede at komme forbi mig:P:lol:.. Altså som endnu ikke har været det:lol:..

Når jeg læser anmeldelser så tænker jeg jo mit omkring det der bliver skrevet og så tænker jeg nogen gange "gad vide hvordan han er i sengen":lol::ph34r:.. 

Skriver du så ikke en anmeldelse efterfølgende ? Lige for lige... :mrgreen:

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 17.3.2024 at 08:59:

Altså @Lauersen nu bliver jeg helt forlegen :x tak for den søde kompliment *kram*.

Det er korrekt at jeg ikke som sådan turnere rundt, men jeg forudser at jeg i løbet af sommeren vil komme regelmæssigt til Kbh forudsat at der er nogen der vil ses imens jeg er der :) 

Jeg kan godt den dag :D

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, den 12.3.2024 at 13:58:

Det gør hun, det betyder en del for mig at  an kan mærke hun er intilligent . Fræk og smart .. whats not to like 

Du bliver med sikkerhed ikke skuffet. Hverken over intelligensniveauet, udseendet, personligheden, frækheden, sexen, eller hendes nærvær. Min allnighter med @JenniferRomantica er i top-3 af oplevelser jeg har haft som gæst i denne branche.

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, 1 time siden:

Du bliver med sikkerhed ikke skuffet. Hverken over intelligensniveauet, udseendet, personligheden, frækheden, sexen, eller hendes nærvær. Min allnighter med @JenniferRomantica er i top-3 af oplevelser jeg har haft som gæst i denne branche.

/Francois

Satser på at frekventere hende næste gang hun rammer Nordens Paris :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...