Hop til indhold
Guest Zoro1

Thara på Gl. Køge Landevej

Recommended Posts

Zoro1 skrev, for 47 minutter siden:

Er der nogen der kan hjælpe med, hvordan man kan slette et indlæg, man selv har lagt på siden.

Det kan man ikke. Der er kun mulighed for at redigere i eget opslag i op til en time.

Som jeg forstår det, har der tidligere været en tendens til, at folk af forskellige årsager ønskede at trække deres indlæg tilbage. Hvis omfanget af det er meget stort, hvilket det vist var, så kan moderatorerne ikke bestille andet, og det gider de forståeligt nok ikke. Der skal derfor en rigtig god grund til, førend opslag slettes (eller måske snarere skjules, så man ikke kan se dem).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Det kan man ikke. Der er kun mulighed for at redigere i eget opslag i op til en time.

Nej nemlig. Man skal enten tænke sig om, og kun skrive det man virkeligt mener og/eller kan stå ved.

Hvorfor TS vil slette her vides så ikke, men jeg besøgte Linda på baggrund af hans oprindelige indlæg i denne tråd Thara på Gammel Køgelandevej? - Efterlysninger af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København - Eroguide.dk. Og jeg havde (også) en god oplevelse, Linda kan nogle massage-ting der bringer tårerne frem. Udseende er for mig ikke så afgørende, Linda er en meget slank kvinde, og har bestemt snakketøjet i orden! på en sød og positiv måde. Jeg havde ikke de erotiske oplevelser TS skriver om og ved ikke hvor hendes grænser går, men det er også ligegyldigt, for mig var massagen det væsentlige den dag, og den var god. Og jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...