Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Nycole i dag (https://nympho.dk/n16042/5588/new-young-beauty-in-town/). Og lad mig slå fast: det er IKKE hende på alle billederne. Det er hende på billederne, hvor hun har sølvjakke på og det med sort bluse på.

Hun er køn nok, men hun har kun en A-skål bryster (måske B med lidt god vilje) og slet ikke C, om der står i annoncen, og som man kan se på nogle af de andre billeder.

Derudover er hun meget fikseret på penge. Hun tager 2000 kr for 1 time, og 500 ekstra for blow uden kondom. Inden vi kom i gang, spurgte hun om jeg ville have ekstra tid. Dertil svarede jeg bare: "nu må vi se..", da det helt afhang af kemien.

Hun gav et udmærket bj og jeg valgte at slikke hende et godt stykke tid - længere, end jeg lige havde regnet med. For da jeg til sidst opgav at få hende til at komme (!) spurgte hun, om jeg ville have mere tid, for der var kun 10 minutter tilbage (jeg havde desværre ikke selv lagt mærke til hvornår jeg ankom). Jeg spurgte, hvad en time ekstra kostede - det skulle hun have 2500 for (:-o). "Men én time kostede 2000", sagde jeg. "Ja, men så kom superfransk oveni". Inden jeg gad argumentere for, at jeg ikke ville have superfransk i anden time, så spurgte jeg, hvad en halv time ekstra kostede. Den kostede så 1500. Jeg prøvede at forklare, at ekstra timer plejer at være billigere, men det lod hun slet ikke til at forstå (selvom hun talte udmærket engelsk). Hun var meget ihærdig og endte med at gå ned på 1000 for en halv time (hvilket stadig er samme takst som de 2000 for én time). Men på det tidspunkt havde jeg fuldstændig mistet lysten. Så selvom jeg ikke rigtig havde fået noget ud af det (og havde givet 2500), så valgte jeg at sige tak for denne gang og rejse mig og tage tøj på.

Hun fortalte, at det ikke havde været en særlig god tur til Danmark, da hun ikke havde haft så mange kunder. Jeg har ikke kunnet finde nogle anmeldelser af hende, så det kan ikke være pga dårlige anmeldelser. Måske er andre bare bedre til at lure, at det ikke er hende på alle billederne!?

I hvert fald var det et dyrt besøg for ingenting.

 

Redigeret af Martindrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes nu alle billederne ligner en og samme pige, så hvordan du kan sige at kun 2 af dem er af hende, må jeg godt nok undre mig over...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 28 minutter siden:

Et link ville hjælpe en del :D 

At der ikke er så mange kunder i biksen, kan hun jo takke sig selv for, med den attitude. 

ps. https://nympho.dk/n16042/5588/new-young-beauty-in-town/ er det hende?

Jeg havde lagt link ind direkte på hendes navn, men det kom åbenbart ikke med. Det beklager jeg. Men ja; det er hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 10 minutter siden:

Jeg syntes nu alle billederne ligner en og samme pige, så hvordan du kan sige at kun 2 af dem er af hende, må jeg godt nok undre mig over...

Well, nu hvor jeg har set hende i virkeligheden, så kan jeg godt se forskel. Og så er der lige forskellen på brysterne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 4 timer siden:

Jeg syntes nu alle billederne ligner en og samme pige, så hvordan du kan sige at kun 2 af dem er af hende, må jeg godt nok undre mig over...

Læg mærke til øjenbrynene. På de to billeder @Martindrengen fremhæver har hendes øjenbryn et knæk og ender lidt spidse og tynde. De ser anderledes ud på de andre billeder. Hendes læber (særlig overlæben) synes jeg også ser anderledes ud, ligesom bryststørrelse også forekommer væsentlig anderledes. Men hun har gjort det godt. Tænker også når broderen har mødt hende at det er noget nemmere at udpege billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...