Hop til indhold

Anna 35 - Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Pas på, Peter kommer efter dig

Skrevet

lille Peter føler sig ramt, øhhh nå da da

Skrevet
cock4woman_only skrev, for 4 timer siden:

Hvad missede jeg @lille_peter? Samme link som du har indsats ligger under Anna 35 i min post?

Det skal du såmænd ikke ta' så tungt . Det er bare sådan noget, Lille Peter godt ka' li' at sysle med ... 

Redigeret af Vendelboen

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 5 timer siden:

Ved at indsætte det fulde https://annoncelight.dk/showad/394312 er det muligt at søge på annonce id 394312.

Se mere i denne tråd. 

Lektion modtaget - var nu bekendt med den i forvejen at annonce id var hjælpsom herinde, men et klik på indsat link og indsæt eller skriv fra indsat link giver jo det samme - så hmmmmm “alle veje fører jo til Rom…” 

Skrevet
cock4woman_only skrev, for 1 time siden:

“alle veje fører jo til Rom…”

Korrekt, men ikke til et søgeresultat når der efterfølgende søges på annonce id, så vil denne tråd ikke fremgå af søgeresultatet med dit link.

Mange GP rejser rundt i landet og besøger flere forskellige byer, den ene dag er hun i Ålborg, næste dag er hun i København osv. Der er det helt klart en fordel at man kan finde en tråd ved søgning på annonce id, det kunne jo være at en i København var kommet med en advarsle om hende, så er der jo en god grund til ikke at besøge hende og spilde sin penge.

Jeg er helt med på at når man trykker på dit link, så vil man komme til præcis den samme annonce, som i mit link.

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, 1 time siden:

Korrekt, men ikke til et søgeresultat når der efterfølgende søges på annonce id, så vil denne tråd ikke fremgå af søgeresultatet med dit link.

Mange GP rejser rundt i landet og besøger flere forskellige byer, den ene dag er hun i Ålborg, næste dag er hun i København osv. Der er det helt klart en fordel at man kan finde en tråd ved søgning på annonce id, det kunne jo være at en i København var kommet med en advarsle om hende, så er der jo en god grund til ikke at besøge hende og spilde sin penge.

Jeg er helt med på at når man trykker på dit link, så vil man komme til præcis den samme annonce, som i mit link.

I rest my case - lidt som de siger, og pøj pøj derude 

Skrevet

Hvis vi nu vender tilbage til Anna 35 som cookforwomen spurgte til.

så vil jeg også gerne høre om hende

Skrevet
  • Author
Krill skrev, for 2 timer siden:

Hvis vi nu vender tilbage til Anna 35 som cookforwomen spurgte til.

så vil jeg også gerne høre om hende

Tak! Stadig ingen erfaringer med hende? (Id 394312 )

Skrevet
  • Author

Lige en tanke om Anna - der slog mig - oplyst 35 år gammel med benytter foto med dato stempel 28.07.1993 og vi er i 2024… anyone kugleramme som kan få det til at gå op?

Skrevet
cock4woman_only skrev, den 12.3.2024 at 13:37:

Lige en tanke om Anna - der slog mig - oplyst 35 år gammel med benytter foto med dato stempel 28.07.1993 og vi er i 2024… anyone kugleramme som kan få det til at gå op?

Tænker det er dato stemplet der er noget galt med.....prøv lige at google den iphone der fandtes i 1993 https://www.trustedreviews.com/news/apple-built-the-first-iphone-in-1993-and-it-has-finally-appeared-on-video-3692972

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.