Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/387710

Var forbi dette sted i sidste uge og fik fornøjelsen af Ada - stedet er ikke et rart sted, først er væggene så tynde så jeg kunne høre at ham ved siden af fik den store tur med alle detaljer - i min optik ikke opløftende.

Når Ada er ikke mere på billederne og det synes jeg er fint nok, da det absolut er en branche hun ikke ønsker at være i. Hun startede massagen med at tage fejl af olie og håndsprit, så mine ben var pæn sprittet af til jeg sagde hun nok skulle finde den anden flaske, massage total ligegyldigt og da det kom til FP, så var det ikke rart for nogen parter, startede med at tage hende bagfra, så kunne jeg se i spejlet, at hun havde lukket øjne og næsten græde mund (og jeg er ikke stor) - jeg stoppe akten og tog en spiller i stedet for. Det skal siges, uden at rose mig selv, men er ren, meget velholdt og sportstrænet, ikke overvægtet, behåret, lugtende, synes selv jeg er lidt af en gave til pigerne.. :) ligesom Jer alle samme herinde.

Det er selvfølgelig meget synd for pigen, at jeg skriver dette, da hun sikkert er her for at tjene en masse penge, men jeg synes vi ska tage hånd om dem, der ikke synes det er ret fedt - måske man bare skal bestille HJ i stedet for? Ved ikek hvor hun er kommet hen, men pæn, sød pige er hun da.

Hvis man skal besøge stedet - så tror jeg Mona er mere villig, det lød sådanne igennem væggen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din fortælling. Vi har brug for anmeldelser som din. Synd for pigen eller ej, det er mest synd hvis hun skal fortsætte i noget, der byder hende helt imod. Du har med din reaktion været en virkelig gentleman.

Håber du virkelig får held i sprøjten næste gang, for det fortjener du !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...