Hop til indhold
etspil5moden

Dates der ender med sex

Recommended Posts

De dates der ender ud i at man har sex får sgu 10/10 af mig.

Kære @Bananas jeg indrømmer blankt at jeg ikke lyttede til dit råd, det blev til den billige barefoot hvidvin til sushi’en jeg beklager men det førte sgu til sejr med den hvidvin !

nå men jeg havde en sød, dejlig og smuk kvinde med hjem igår. Jeg matchede med  hende på tinder imens jeg gik og pudsede vinduer i det Sønderjydske, en hel uge med skriveri og den slags. Samtalen blev lige pludselig ret lummer om aftenen da hun spurgte mig hvilken sex jeg godt lide. Jeg har dælme også modtaget nogle heftige billeder.

igår var dagen hvor hun kom hjem til mig, jeg havde bestilt en helvedes masse sushi, havde købt vin som jeg har fået at vide af en anden kær bruger at det gør man ikke ! (Kom til det alligevel) og havde købt snacks og havde en masse alkohol der også blev konsumeret. Samtalen flød bare fra da hun kom ind af døren til hun gik ud af den igen, det var ingen akavet stilhed. Sushien blev spist op og vinen blev drukket. Jeg havde som nævnt også jeg ved ikke hvor meget alkohol fra de sidste par byture jeg har haft siden november sidste år, der blev serveret gin hass i store mængder. Det ender med at vi begge blev ret så snalret.

Hun spørg om vi ikke skal se en film og ligger sig i min seng sætter en gyser på (evil dead rise) den nyeste i serien. Der går ikke lang tid før hun ligger sig tæt indtil mig og vi ligger og putter, jeg ligger og nusser hende på armen, derefter går min hånd ned og nusser hendes lår og inderlår og kan her høre at hendes vejrtrækning blev dybere pg kunne høre små støn fra hende, hun tager min hånd og føre den op til hende ene bryst og den anden ned imellem hendes ben. Og jeg får dermed lov til at give hende finger.. efter lidt tid med det gik jeg ned og slikkede hende, til hun fik orgasme. Hun giver mig derefter et blowjob og jeg var så tæt på at komme i munden på hende. Hun får tøjet af og jeg har nu synet af en mega lækker lille nips, hendes krop er stram og hendes bryster er store og virkelig flotte  kan se hun virkelig træner og så spiller hun sgu også fodbold ligesom mig.

Hun får lagt sig på ryggen og hun bliver taget i en missionær, og jeg holder fandme ikke længere end 2 minutter for hun formår at forføre mig at jeg bare ikke kunne holde. Nå men så blev der set lidt film igen, og så kom der gang i bettemanden igen og så var der dømt en runde 2. derefter fik den fuld vægt på pedalen min seng blev nærmest ødelagt fordi den fik fuld hammer . Jeg tror faktisk først vi gik i seng klokken 5 om morgenen. 
 

Hele min lejlighed dufter virkelig af kærlighed, røg kvinde perfume og min egen, alkohol og krops dufte det er hvad min lejlighed lugter af. Men det var det hele værd. Det det med at mærke en vaskeægte liderlighed der stille og roligt bliver bygget op hos en kvinde man har med hjem kan ikke beskrives, og at mærke hun nyder det man gør og er i ren nydelse det er fandme smukt.

For mig er det sgu nok noget af det fedeste når en date ender med at man har sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 1 minut siden:

Lyder som en helt fantastisk dejlig tøs, hvad er hendes alder? 

Det er hun også, hun er 28 et år yngre end mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 5 minutter siden:

kneppede i så et andet sted indtil kl 5. :lol:

Ja på gulvet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der bare et spørgsmål du skal stille dig selv,  @etspil5modenfor at se om det er den rigtige pige du har fundet.

spørgsmålet er.

Er det en som du gerne vil vågne op med dagen efter, eller er hun en som du bare vil knalde ?

hvis det er det første, så er det noget man skal satse på, ja det kan man da også på det andet, men det er en helt anden satsning.

For 25 år siden skrev jeg meget på en udenlands Thai side, og der fik jeg det råd af “mr sexy beast” og han var god til at scorer, da jeg så fortalte ham at jeg havde fundet en pige som jeg gerne ville vågne op med, så indrømmede han blankt at han var misundelig, det havde jeg ikke lige set, men idag forstår jeg hvad han mente, og ja jeg er vågnet op sammen med hende i snart 25 år, så hun var den rigtige for mig.

god fornøjelse, uanset hvilken kategori du går efter, og nyd det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@etspil5moden det har jeg en gang gjort på et tæt vævet tæppe, hold da kæft nogen knæ jeg fik de var helt rå og blodige LOL. Og et isbjørneskind er heller ikke nok. Jeg ville nok have taget sofaen så.:P 

Jeg fik ikke redigeret færdig i mit tidligere indlæg. Tillykke, er dine 'skilsmisse' blues så overstået ?

Og husk så at selv om du vil vågne op med hende så er de dejlige GP'er der stadig til at give den fornødne variation. Hvordan du indretter dig med det må jo bero på hvilke aftaler (hvis nogen) du laver med sovedyret. :rolleyes:

GP'er vågner man jo som regel ikke med :P Indtil videre er jeg kun vågnet med 2 forskellige GP'er. Den ene holdt i 46 år, den anden er kun lige begyndt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 7 timer siden:

Er det en som du gerne vil vågne op med dagen efter, eller er hun en som du bare vil knalde ?

Jeg er lige kommet ud af et forhold, jeg er ikke lige der at jeg søger et nyt forhold lige nu, og hvis det så skulle komme så tager jeg det helt stille og roligt. Det ene udelukker ikke det andet men jeg tager lidt tingene som de kommer så at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 4 timer siden:

Jeg fik ikke redigeret færdig i mit tidligere indlæg. Tillykke, er dine 'skilsmisse' blues så overstået ?

Ja det kan man vidst godt sige, Altså jeg gider ihvertfald ikke sidde og være ked af det mere, synes jeg har fået det bearbejdet nu og talt med venner og familie om det ^_^

Moden slikken M skrev, for 4 timer siden:

det har jeg en gang gjort på et tæt vævet tæppe, hold da kæft nogen knæ jeg fik de var helt rå og blodige LOL. Og et isbjørneskind er heller ikke nok. Jeg ville nok have taget sofaen så.:P 

Av for syv sytten det lyder ikke rart :wacko: men altså jeg jokede også bare, nej du min seng var stedet hvor det hele foregik da vi kneppede, og jeg tror den havde tømmermænd efter vi havde Lan gymnastik for nøj hvor den knirkede og det lød som om noget knækkede i min seng :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 22 timer siden:

De dates der ender ud i at man har sex får sgu 10/10 af mig.

Kære @Bananas jeg indrømmer blankt at jeg ikke lyttede til dit råd, det blev til den billige barefoot hvidvin til sushi’en jeg beklager men det førte sgu til sejr med den hvidvin !

 

Nå, hvidvin er da bedre end rødvin. Og resten gjorde i jo præcis som hvis jeg havde skrevet en manual til jer. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

Nå, hvidvin er da bedre end rødvin. Og resten gjorde i jo præcis som hvis jeg havde skrevet en manual til jer. ;)

Hun kunne slet ikke få nok af mig :P eller også var det sushi’en :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...