Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Når man er mere end to til sex

Sex, når man er mere end to  

105 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvad tænker du om en trekant med to kvinder og en mand?

    • Har ikke prøvet og har heller ikke lyst til det
      4
    • Har ikke prøvet, men er åben for at det kan ske på et tidspunkt
      19
    • Har ikke prøvet, men det skal jeg helt sikkert på et tidspunkt
      18
    • Har prøvet, men det var ikke noget jeg regner med at gentage
      8
    • Har prøvet, og det kan da godt være, at det sker igen
      29
    • Har prøvet, og det skal helt sikkert gentages på et tidspunkt
      27
  2. 2. Hvad tænker du om en trekant med en kvinde og to mænd?

    • Har ikke prøvet og har heller ikke lyst til det
      34
    • Har ikke prøvet, men er åben for at det kan ske på et tidspunkt
      15
    • Har ikke prøvet, men det skal jeg helt sikkert på et tidspunkt
      10
    • Har prøvet, men det var ikke noget jeg regner med at gentage
      6
    • Har prøvet, og det kan da godt være, at det sker igen
      21
    • Har prøvet, og det skal helt sikkert gentages på et tidspunkt
      19
  3. 3. Hvad tænker du om sex, hvor fire eller flere personer deltager?

    • Har ikke prøvet og har heller ikke lyst til det
      37
    • Har ikke prøvet, men er åben for at det kan ske på et tidspunkt
      22
    • Har ikke prøvet, men det skal jeg helt sikkert på et tidspunkt
      10
    • Har prøvet, men det var ikke noget jeg regner med at gentage
      7
    • Har prøvet, og det kan da godt være, at det sker igen
      11
    • Har prøvet, og det skal helt sikkert gentages på et tidspunkt
      18


Recommended Posts

Denne uges søndagsafstemning handler om, hvad man synes om sex med mere end kun én anden involveret. Er det frækt eller forvirrende? Er det inspirerende eller irriterende? Pirrende eller påtaget? Mulighederne for, hvordan vi opfatter det er jo mange, og derfor er afstemningen udformet lidt anderledes, nemlig om man har prøvet den pågældende kombination eller ej, og om man overvejende er negativt, neutralt eller positivt indstillet overfor muligheden for at prøve (igen).

Har du en god historie om sex, hvor I var tre eller flere, så er du selvfølgelig velkommen til at dele den i kommentarfeltet nedenfor.

Afstemningen er som altid anonym.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har svaret følgende: 

1. Hvad tænker du om en trekant med to kvinder og en mand?

Har prøvet det og skal helt sikkert gentages på et tidspunkt.

(Har prøvet det tre gange og den sidste gang var sådan en succes for mig at det bliver min model for kommende kvinde kvinde mand trekanter fremover hvor jeg udvælger to kvinder jeg har gode erfaringer med og hører om de vil have en trekant sammen). 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/181353-fredagsbars-fristelser-trekant-med jennifer-julie/

2. Hvad tænker du om en trekant med en kvinde og to mænd?

Har ikke prøvet det men skal helt sikkert prøve det på et tidspunkt. 

(efter to gang bangs i Januar måned har jeg teamet op med en broder herinde og vi er ved at planlægge en mand mand kvinde trekant sammen så det kommer til at ske inden året er omme her i 2024). 

3. Hvad tænker du om sex, hvor fire eller flere personer deltager

Har prøvet to Gang Bangs nu og det kommer til at ske igen jeg har fået smag for det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit sammenligningsgrundlag er måske ikke det bedste. Den eneste ffm trekant jeg har prøvet har været med Prinsesserne hvor de dominerede mig med strapon-dildoer i begge ender samtidig, og de gange jeg har aftalt mmf trekanter med nogen har den anden fyr aldrig dukket op. Det er dog bestemt ikke noget jeg er afvisende overfor nogen af delene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har 4 gange været sammen med 2 kvinder samtidig.

De 2 gange var privat og det var bare virkelig fedt, den ene gang varede det hele natten.

De 2 andre gange betalte jeg for det. Det var også lækkert. Men hvis jeg skal betale mig fra det synes jeg at jeg får mere ud af at være sammen med 2 piger i en time hver, altså 2 timer ialt, end at give det samme for en enkelt time med 2 piger. Jeg synes ikke at jeg får fuldt udbytte af pigernes 2 fisser og 2 munde samtidig, når jeg selv kun har 1 mund og 1 pik, så pigernes ynder bliver ikke udnyttet optimalt.

Jeg vil meget gerne prøve at være 2 eller flere mænd om en pige som nyder dette, men jeg har endnu ikke taget mig sammen til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Pussy Juice Eater når du skal lege med 2 kvinder så find nogen som også er til Q Q leg, så kan du nyde at se og høre deres leg i pauserne hvor du skal restituere. Og det betyder at det ikke er noget der er overstået på èn time. Den med hele natten ( eller dagen for den sags skyld) lyder som et godt bud på hvor længe det tager med 2 kvinder og èn mand. LOL.

Meen med en mund og en pik kan du da udnytte 2 kusser på en gang, og være forvisset om at de nok skal forlyste sig med hinandens munde og bryster. :P

Men en 69'er og så slikker de begge din pik så har du da udnyttet 2 munde og èn kusse på en og samme tid.:rolleyes:

Har leget 2 mænd om en kvinde en del gange, det bedste er når det er en bifil fyr, så er der virkelig mange muligheder og kvinden syntes det er himmelsk.

4 på en gang, feks ved partner bytte er gjort nogle gange med varierende held. Når det er godt er det meeget godt, når det ikke er godt er det en katastrofe.

Når det er godt er fasen med 'reclaim your bride' det smukkeste der findes. Når det ikke er godt er 'reclaim your bride' et absolut must. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...