Hop til indhold

Skeløjet ?

Featured Replies

Skrevet

- OK, jeg indrømmer jeg er lidt krævende... men søger en skeløjet gp i Storkøbenhavn.

Kræsen er jeg også: nogenlunde slank eller tyndere og klar på super/mega...

Longshot, I know. Men tak!

Skrevet

I have to give you cred for your request and at the same time your Efterlysnin is also a clear, lovely, amazing proof that taste is so different and we all have some kind of fetish that turns us on.
Kudos @JJN I hope you find what you are looking for…. and if you do. Don’t forget to but a lottery ticket because you will be a man of luck

brgds

Buddha

Skrevet
  • Author

Tak - hun virker så interessant at jeg vil prøve, selv om hun ikke har super eller mega-

Skrevet
McFarlane skrev, for 4 timer siden:

Jennifer er da pænt skeløjet. 

https://annoncelight.dk/showad/346058

Det vidste jeg slet ikke jeg var:P.. Eller måske ved jeg slet ikke hvordan man er skeløjet fordi jeg tænker bare på Heino Hansen når jeg tænker “pænt skeløjet”:lol:.. 

Tror måske det er fordi jeg næsten altid vinkler mine billeder lidt så jeg kigger ikke lige ud:P.. Vil helst ikke skuffe nogen men må vist heller ikke slår et billede op i tråden hvor jeg kigger lige ud:lol:.. 

Har tilføjet et mere frontalt billede så hvis man synes jeg er skeløjet nok på det billede så skuffer jeg i hvertfald ikke på det punkt:lol:

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Det vidste jeg slet ikke jeg var:P.. Eller måske ved jeg slet ikke hvordan man er skeløjet 

Det tog du squ da meget pænt <3

Skrevet

Og smukke øjne. Lige som jeg husker dig/dem:)

Skrevet
Cykajn skrev, for 4 minutter siden:

Det tog du squ da meget pænt <3

Åbnede da munden i et chokeret *GISP* imens jeg tog mig til hjertet herhjemme i privaten:blink::lol:……..

men det jo ikke op til mig at vurderer om McFarlane synes jeg er skeløjet.. Jeg ønsker dog ikke at skuffe nogen - som sagt - så før man besøger mig pga en mængde “pæn skeløjet”hed så skal man i hvertfald lige selv vurderer om det er nok skelen til ens personlige præferencer:P:lol:.. 

Skrevet

Der er ingen der har sagt at det er grimt at være skeløjet. 

Ts tænder jo ligefrem på det. 

Skrevet
McFarlane skrev, for 7 minutter siden:

Der er ingen der har sagt at det er grimt at være skeløjet. 

Ts tænder jo ligefrem på det. 

Derfor tog jeg det heller ikke som en fornærmelse da det første chok havde lagt sig (jeg tænker jo som sagt Heino Hansen når jeg tænker skeløjet):P:lol:.. 

Skrevet

Hun er sku da ikke skeløjet ? Kan jeg i hvert fald ikke se, jeg kan til gengæld se at hun er noget af det smukkeste og sexede jeg længe har set, man bliver jo helt forelsket. Wow

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

tænker skeløjet):P:lol:.. 

Jeg syns da jeg så dig i øjne så jeg det ikke men om du er det ser du dejlig smuk og fræk ud kys kys 

Skrevet

:blink:

Jen skeløjet? 
Øh... altså vi er nogle der virkelig har prøvet at få hende skeløjet med både mænner og champagne - og det endda ved flere lejligheder og mange forsøg efterhånden. Ikke engang dagen derpå har der været den mindste smule antydning af noget i den retning. 

Du er en modig mand @McFarlane - altså medmindre der hører mere til historien end hvad du har skrevet indtil nu? Er der en fortsættelse i retning af "Først når man har turbo-knaldet hende i en time, høhøhø" eller hvad? :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Altså jeg tænder også på skeløjede piger.

Jennifer har da lidt, men ikke meget.

@JenniferRomantica vil du kunne gøre dig rigtig skeløjet hvis man booker et møde med dig?

Bare rolig øjnene sidder ikke fast hvis man gør det længere tid :D

Skrevet

@JJN har du været forbi Erika?

Hun er skeløjet på den virkelig charmerende måde :)

Jeg fik mega, da jeg besøgte hende. Hun giver helt vildt gode BJ’s!!!

Dog har hun lidt på sidebenene. Det finder jeg selv rigtig frækt, men du skriver selv slank, så ved ikke om det ødelægger det for dig?

Skrevet
  • Author
CPHX skrev, for 24 minutter siden:

@JJN har du været forbi Erika?

Hun er skeløjet på den virkelig charmerende måde :)

Jeg fik mega, da jeg besøgte hende. Hun giver helt vildt gode BJ’s!!!

Dog har hun lidt på sidebenene. Det finder jeg selv rigtig frækt, men du skriver selv slank, så ved ikke om det ødelægger det for dig?

Rigtigt godt input - will try!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.