Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
TheLion skrev, for 27 minutter siden:

For lige at vende tilbage @Keaper. Jeg forsøgte at give det et forsøg med pigen. Det var desværre ikke helt nemt. Jeg blev i hvert fald hverken klogere på priser eller andet, og det virkede meget svært at skulle få et møde med hende.

In English: I tried to visit her but it was difficult :)

I'm not sure what to say.
I got several replies from her.
The first one took a couple hours, which of course is fair enough, the others where almost instantly, where she explained in more detail what she offers and she reposned to my request for a few clarifications. 
All while several times mentioning that she would be very happy to see me and that she was looking forward to it. 
So at least for me, it seemed very easy to make an appointment, I chose not to at this time, since as I said, I felt her asking price is a bit to high, I may well visit her the next time she is here, since it's still well within my means. 
And I do honestly find her extremely attractive. 

As for the prices.
She's not at the Very top end, but not far from it. 
Or, 2 hours with her is 3-4 with other girls. 
Still, at least to me, if she lives up to what she promises, I would say it would be worth it. 

Skrevet
Keaper skrev, for 45 minutter siden:

I'm not sure what to say.
I got several replies from her.
The first one took a couple hours, which of course is fair enough, the others where almost instantly, where she explained in more detail what she offers and she reposned to my request for a few clarifications. 
All while several times mentioning that she would be very happy to see me and that she was looking forward to it. 
So at least for me, it seemed very easy to make an appointment, I chose not to at this time, since as I said, I felt her asking price is a bit to high, I may well visit her the next time she is here, since it's still well within my means. 
And I do honestly find her extremely attractive. 

As for the prices.
Still, at least to me, if she lives up to what she promises, I would say it would be worth it. 

I tried to describe it the best way I could. Also there was this thing with the add suddenly appearing and disappearing this time.

Like I said a very nice girl. I don’t know if she even has a price for two hours though. Only got for 30 - 60 min when I have seen her.

I still wonder if the prices really changed from last time… hmm… Would it be with with a higher price – I don’t know?

Maybe you had a different experience. You describe that she even tells you that she looks forward to seeing you. Lucky you. As I said a very fine girl.

As you can read here this guy, ts, @Mega Happy, had a very nice experience last time:

Mega Happy skrev, den 9.3.2024 at 17:43:

(…)

For at gøre det hele lidt kortere – JA, det var en lig så fantastisk oplevelse som første gang, så det levede helt op til mine forventninger. Og, endnu engang skal der super-superlativer til, og det er svært at beskrive oplevelsen. 

Men, jeg kan jo prøve. Total fortryllende øjne – find selv udad, hvilken farve:-) Fuldstændig slimfit krop, det smukkeste, blonde hår og ansigt samt de bedste bryster – (som godt kunne have fået lidt hjælp; jeg har været for gentlemen-agtigt til ikke at spørge, for de føles ægte). Idet hele taget er Lea utrolig ægte og imødekommende. Kyssene – ekstra for tungekys – dybe sammen med øko BJ, der er dog også en lille x-tra pris for dette. Derudover, tager hun også selv initiativ – så det blev også til omvendt cowgirl, og selvfølgelig mind-blowing – doggy

(…)

I have already had two good experiences with the girl in the past.

I hope you will have luck with her. I don’t want to write too much here either because it is a “review” :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

* Would it be worth it with a higher price? I don’t know, it should of course have said :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author

(Så, blev det endelig min tur til at have en - næsten fridag - til både at have været ude på besøg og til at kunne være med her:)Det har jeg glædet mig til ...)

Og, har åbenbart glemt at skrive, hvad jeg gav ud for min tid Lea: 3K for 1 1/2 time med deep throat - meget rimelig - synes jeg ...

Keaper skrev, den 4.6.2024 at 18:51:

As for the prices.

Dear @Keaper

What kind of girls is that then?-) What top?-)

• 4 weeks later...
Skrevet

Hej guys,

ved nogen om hun vender tilbage i juli eller august?

Jeg skrev til hende i marts og hun virker så sød, så tilstede. Hun svarer på bemærkninger på Nympho.

Man betaler ekstra for fransk kys og owo.

Hun tilbyder også 30 min, dog 1 cum.

Jeg fortæller ikke priserne, men hun er kun lidt over gennemsnit prismæssigt.

Jeg glæder mig til at møde hende.

P_H

Redigeret af Pleasure_hunter

• 4 weeks later...
Skrevet

Hun er her nu!

Jeg skrev til hende idag og fik hendes prisliste - den var lang og der skal betales ekstra for nærligt alt herunder kys. Jeg nyder ikke sessionen, hvis ikke jeg kan være rimeligt fri og lade kreativitet og liderlighed råde.  Hvis jeg skal vælge alle de ydelser jeg kan lide så er hendes samlede pris væsenligt over gennemsnittet. Jeg takkede derfor nej tak og finder på noget andet.

Lad mig som altid når det handler om priser slå fast at i min optik kan pigerne forlange lige netop den pris de syntes er rimelig. Det er helt rimeligt uanset hvad de forlanger. Jeg kan blot best lide en flat rate og det er der heldigvis en del skønne piger der tilbyder.

Jeg skrev til hende at hun havde for mange ekstra på hendes liste til mig - skrev at hun iøvrigt er en super lækker sag og ønskede hende en god dag.

K

Redigeret af Kanon1

Skrevet

She is kinda funny, never at the location stated, by far natural breast and extensive menu….with that said good service 

Skrevet

SkipperFræk var forbi Lea i går. 

Nøj, hvor er det blowjob godt... Jeg bestilte med kugler og deepthroat. 

Det er ubetinget det bedste blowjob, jeg nogensinde har fået. Hun slugte alt. Og på trods af, at det var pænt sloppy, så var der hele tiden friktion og sug. Hænderne gjorde ikke arbejdet, det gjorde munden. Mens hånden kælede for kronjuvelerne. 

Det er klart et genbesøg, når muligheden byder sig. 

Hun er smuk, sød, slank og har et godt engelsk - hvilket bare hjælper på at skabe lidt kemi. Det står i annoncen, at brysterne er naturlige. Det er de altså ikke. De er hjulpet. Men rimelig bløde trods alt. 

10/10 på alle fronter. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Lea er meget dejlig❤️ - jeg har været sammen med hende flere gange. En sød, smuk og klog blondine og mega dejlig sex!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.