Hop til indhold
Slowman

Hvornår har GP best tid til besøg - færrest gæster?

Recommended Posts

Ny her, men ellers ikke ny +60 år.

Da jeg ikke arbejder mere, har jeg sådan set tid på alle dage og alle tider og, måske pga alderen også brug for piger der har lidt tålmodighed og tager imod seniorer.

Jeg skriver derfor altid at jeg er almindelig, min alder og at jeg har brug for god tid.

Men er der tider, dage, tidspunkter, hvor der normalt er lidt mindre travlt?
 

Jeg har læst en del tråde herinde og vil gerne takke de mange velformulerede og fine indlæg, der kan hjælpe “nybegyndere” til at forstå og opføre sig pænt i dette univers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver altid at få den første tid på dagen; dels kan man nogle gange få en "sovevarm" pige, dels tiltrækker det mig ikke, når man er dagens 10. kunde - så ja, giv mig en "morgen-bolle-dame"...

 

GFP

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har selvfølgelig mindre travlt på hverdage indenfor almindelig arbejdstid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Edd skrev, for 6 minutter siden:

De har selvfølgelig mindre travlt på hverdage indenfor almindelig arbejdstid

Det er bestemt ikke nogen selvfølge...

Der er en stor procentdel sexkøbere som ikke kan slippe afsted med at besøge os efter arbejdstid, grundet deres privatliv, de kan kun besøge GP'er indenfor normal arbejdstid idet besøget kan kamufleres som et arbejdsmøde, eller noget der kan nåes i frokostpausen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, 1 time siden:

Men er der tider, dage, tidspunkter, hvor der normalt er lidt mindre travlt?

Det går op og ned i denne branche, og der er sjældent et fast mønster…. Hvis jeg var dig, ville jeg udse mig en kvinde der falder i din smag og derefter spørge hende, hvornår det bedst passer hende at få besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, 1 time siden:

Jeg prøver altid at få den første tid på dagen; dels kan man nogle gange få en "sovevarm" pige, dels tiltrækker det mig ikke, når man er dagens 10. kunde - så ja, giv mig en "morgen-bolle-dame"...

Det er ikke alle der har ti kunder pr. dag; nogle af os laver kun få aftaler, så kan man sagtens være den første (og måske eneste) kl . 15…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 2 timer siden:

 en "sovevarm" pige

Hvad betyde “sovevarm”??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 2 timer siden:

Ny her, men ellers ikke ny +60 år.

Da jeg ikke arbejder mere, har jeg sådan set tid på alle dage og alle tider og, måske pga alderen også brug for piger der har lidt tålmodighed og tager imod seniorer.

Jeg skriver derfor altid at jeg er almindelig, min alder og at jeg har brug for god tid.

Men er der tider, dage, tidspunkter, hvor der normalt er lidt mindre travlt?
 

Jeg har læst en del tråde herinde og vil gerne takke de mange velformulerede og fine indlæg, der kan hjælpe “nybegyndere” til at forstå og opføre sig pænt i dette univers.

For mit vedkommende, er det mellem 15-18.00 

de fleste tager helst morgen tider/ formiddags tider, eller aften tider 

hilsen 

hera

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser intet mønster^_^.. 

Personligt føler jeg selv det største overskud om aftenen da jeg på ingen måder er morgenmenneske og stortset altid først har den første gæst ved en 10.00 tiden.. Dermed ikke sagt at der ikke er gæster det ønsker morgentider.. Jeg siger bare “nej”:P:lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 28 minutter siden:

Nej Edd. Inden for almindelig arbejdstid er der, hvor der er mest travlt. ;-) 

Det må være fordi det ikke kun er kvinden der skal tjene penge mens der hygges :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engang havde jeg stor glæde af -at aftale med pigen -at hun gav besked, når hun havde lyst/tid til mig... Jeg var single og hun viste, hvornår jeg arbejdet... Det var ligesom en ekstra spænding -og hun synes også det var lidt hyggeligt, at hun bare kunne ringe, også kom jeg -det var på alle tider af døgnet. Kræver jo man er den spontane type;-) blev også brugt til trøst, når hun havde haft trælse oplevelser med en kunde. 

Det er +10år siden... 

I dag er jeg forsat spontan -og indleder altid kontakten med at spørg om de har tid -men det er lidt otopi -fordi svaret næsten altid er "jaja" og når man så kommer -kan de virke stresset og deres mobil er rødglødende. Prøver så selv at tag en tid så tidligt som muligt -hvor de har mest overskud -men kan også godt finde på omkring midnat... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, den 8.3.2024 at 19:22:

Men er der tider, dage, tidspunkter, hvor der normalt er lidt mindre travlt?

Nogle thaiklinikker har af og til tilbud i tidsrummet til kl. 11-15 eller deromkring. Mon ikke det skyldes, at de normalt ikke har så travlt netop der?

Om der så gælder det samme for GPerne, ved jeg ikke. Kommentarerne i denne tråd indikerer i hvert fald noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...