Hop til indhold
Ennig

Soapy massage - Thailand

Recommended Posts

Soapy massage

Vovede mig ud til Sabai Dee i Pattaya for at få soapy massage. Blev vel modtaget og anvist en plads så jeg selv kunne vælge hvem jeg ville have med på rummet. Udvalget var ikke særlig stort. Men dem der var gjorde hele tiden opmærksom på at det var dem jeg skulle tage. Havde udvalgt en men valgte at vente lidt. Men afgørelsen skulle jo falde. Vi gik til værelset. Vil ikke komme nærmere ind på hvad vi lavede. Det var for mig ikke særlig ophidseende. Gik derfra en del skuffet. 

Var så i Bangkok de sidste 2 dage. Blev opfordret af min rejse ven at gå i doki doki massage. For at få skuffelsen ud af kroppen. Nåede aldrig helt frem men gik ind hos Heaven. 

https://www.heavenshop-bkk.com

Igen piger stillet op så man kunne vælge. Var ikke i tvivl. Så blev der afregnet og vi gik på 3 sal - vip rummet med jacuzzi. Hun startede op med at at byde mig velkommen med et lækkert tungekys. Så var de 90 min begyndt. 

Vask af hele kroppen med pirring. Op i jacuzzien. Og jeg var aldrig i tvivl hun ville give mig en god oplevelse. Masser af kys og kærtegn. Jeg kunne røre hende alle steder. 

Så var det over på luftmadrassen hvor jeg blev smurt ind, ikke gel, men nogen andet sæbe så hun kunne glide rundt på mig (b2b). Det var virkelig ophidseende.  Nå ja så fik jeg et lækkert blowjob indtil jeg kom. 

Ingen sex. Men ok en kæmpe oplevelse. 

Jeg ville godt have hende med hjem. Men så skulle jeg også tage hendes 3 børn med. 

Det og meget andet grinede vi af. Dejlig afslappende atmosfære. 

Gik derfra “lykkelig” som de ønsker.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm , ok , jeg tager godtnok ikke til BKK for at gå i jacuzzi og blive vasket KUN i sæbe...... B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu også lidt dyrt så. Nu var jeg i Thailand 1 måned startede og sluttede i Bangkok. Der imellem mange gode oplevelser kulturelt og sex, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Soapy I Bangkok. Mmm. Dejlige minder om smukke piger, nuru, skum, sukebestol og afslutninger med vidunderlig sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...