Hop til indhold
etspil5moden

De udenlandske damer

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg har en svaghed for udenlandske damer, og dem der sådan går rigtigt lige i hjertet er kvinder fra blandt andet Romanien, Ungarn, Polen, Mellemøsten, og Asien og Sydamerika !. Der er altså et eller andet ved dem !

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at jeg er blevet single igen, og kan sgu gøre hvad der passer mig, og det der med at ikke fokusere på damer kan jeg ligeså godt stikke op hvor kun et bestemt form for termometer kan komme op. Jeg har oprettet en tinder igen og betalt for platinum medlemskab så der skal altså ud og nulres nogle damer !!!  og det første like jeg får er fra en vildt lækker vietnamesisk pige, hun er allerede blevet inviteret hjem til mig på lørdag og den står på sushi og rødvin… den billige fra Rema. Og der er allerede kommet godt gang i de grissede nøgenbilleder og hun har fortalt mig hvad hun vil gøre ved mig når hun får tænderne i mit korpus 
 

nå beklager lige sidesporet men altså jeg har været på besøg hos to yderst lækre damer fra 2 helt forskellige lande en fra Brasilien i lørdags og idag en skøn lille lurendrejer fra Thailand. Jeg må indrømme at de thai damer jeg har besøgt igennem min karriere i erotikkens verden, at de har en helt særlig energi og service som man ikke altid oplever hos andre. Altså alle har deres måder at drive deres forretning på og det er helt fair, men den service man får hos thaierne er sgu fremragende ! Den energi de udstråler eller ihvertfald dem jeg har besøgt gør sgu en glad i hjernen !  
 

Jeg besøgte også en brasiliensk skønhed i lørdags, det kan godt være det engelske var til en 7’er, men vi kunne snakke sammen, og den rummelighed hun havde var sgu fremragende, sexen fejlede heller ikke noget, jeg holdte kun 2 minutter i en doggy med hende så hun formåede at forføre mig til fulde med hendes sydamerikanske varme. 
 

Tilbage i 2021 da jeg var sådan stadig var nyudklækket single and ready to jingle the dingle and rustle my jimmies der var vi i november måned ca og der datede jeg en yderst flot romansk pige fra Horsens jeg havde mødt på tinder , hold nu kæft hun var en smuk og yderst charmerende kvinde på de 25 år. Vi nåede at date hele november og sås ofte, hendes kys var nok de bedste jeg har oplevet.

min allerførste kæreste var en smuk og dejlig iransk pige, hun var dog halvt dansker men det arabiske udseende havde trumfet mest, må gud vide hvor er hun er idag, det smukkeste mørke hår, dybt forførende øjne og en mellemøstlig charme og varme ! Dog var jeg kun 14 år da vi var kærester vi snakker 2009 og desværre rejste hun til England og jeg så hende aldrig igen. 
 

Tilbage i 2013 var jeg i Italien med familien og der fik jeg mig en lille ferie kæreste fra Tunesien også yderst flot kvinde med samme med samme beskrivelse, flot mørkt hår og smukke brune øjne ! Hendes kys var heller ikke noget jeg lige glemmer !  Hun bor i Qatar nu og er blevet stewardesse nu. 
 

amen jeg kunne bliver ved med at snakke om udenlandske damer, der findes selvfølgelig også virkelig smukke danske kvinder ! Men hvis vi skal snakke om denne verden så foretrækker jeg de udenlandske, de er efter min mening så spændende ! Nu har jeg selv udenlandsk blod i mig  og jeg elsker at høre om deres histore, deres hjemland osv ! Jeg har til gode at besøge en dansk gp, men dem møder jeg nu rigeligt af på tinder men det kunne da være man skulle give det et forsøg ? :ph34r:

men skulle jeg møde en smuk udenlandsk kvinde på tinder og hun blev min kæreste  så hapser jeg hende med det samme !!!

iøvrigt det kan godt være bolle kontoen er tømt, men det er date kontoen ikke for der sat en god opsparing ind der og den skal i den grad bruges på sushi og vin på lørdag !!!!

nå men ja der må være andre mænd der må have samme svaghed for de udenlandske frugter som mig 

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 14 minutter siden:

 

nå men ja der må være andre mænd der må have samme svaghed for de udenlandske frugter som mig 

Selvfølgelig er vi mange med den svaghed, og jeg har selv været næsten jorden rundt. Mangler bare en firkant med 3 japanske kvinder.

Men når jeg så havner i seng med en svensk kvinde så mindes jeg om at - det heller ikke er så dårligt. Når jeg prøver at reflektere lidt over det hang man gerne har til udenlandske kvinder, så tror jeg at det måske kan handle en lille smule om distance - kulturelt afstand. Det er måske lidt nemmere at fokusere på det fysiske - på sex - med en kvinde som man ikke deler alt det andre med: kulturel forståelse, samfundsproblematik etc. 

Men på den anden side så er det jo altid inspirerende at møde mennesker med helt anden baggrund. Måske bliver man indimellem lidt blind for den kvindelige skønhed man har omkring sig hver dag, og har haft siden man var lille. Det fremmede er altid spændende.

Det eneste jeg vil sige i øvrigt til dit fine indlæg er ikke helt uvigtigt: Til Sushi drikker man altså ikke rødvin - især ikke vin fra Rema. Tanninerne i rødvin fungerer dårligt med Sushin's specielle smager.  En fin Riesling kan due, og også en tør Champagne eller Prosecco.
Ellers fungerer det fint med god og tør øl - f.eks Asahi eller Sapporo. Sake er også perfekt.  Men billigt rødvin....det er faktiskt ikke ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

jeg har selv været næsten jorden rundt

Same ! 
 

 

Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Mangler bare en firkant med 3 japanske kvinder.

Jamen så er vi to faktisk

Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Men når jeg så havner i seng med en svensk kvinde så mindes jeg om at - det heller ikke er så dårligt

Det skal siges at jeg også bedåre de danske skønheder, men som nævnt møder jeg dem rigeligt på tinder, og derfor vælger jeg ikke at besøge dem i denne verden eller måske det akal prøves , men ak jo de danske kvinder er også skønne ! Men uha samværet med en skøn østeuropæisk skønhed eller en sydamerikansk kvinde kan altså også noget ! 
 

 

Bananas skrev, for 5 minutter siden:

distance - kulturelt afstand. Det er måske lidt nemmere at fokusere på det fysiske - på sex - med en kvinde som man ikke deler alt det andre med: kulturel forståelse, samfundsproblematik etc. 

Jeg kan godt følge dig, for eksempel hende jeg datede fra Romanien var bare så spændende og de forskellige ting vi kom fra var bare spændende !

Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Til Sushi drikker man altså ikke rødvin - især ikke vin fra Rema. Tanninerne i rødvin fungerer dårligt med Sushin's specielle smager.  En fin Riesling kan due, og også en tør Champagne eller Prosecco.

Nå jamen altså det var hende der forslog vinen :wacko:

Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Men billigt rødvin....det er faktiskt ikke ok.

Du får min forbeholdne undskyldning :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 1 minut siden:

 

Nå jamen altså det var hende der forslog vinen :wacko:

Du får min forbeholdne undskyldning :(

Det virker jo til at hun har en hel del kvaliteter at tilbyde dig, men når det kommer til drik til Sushin - der må du altså tage styringen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 4 minutter siden:

 

Du får min forbeholdne undskyldning :(

Jeg tænker at du måske mener uforbeholdne? Ellers er det jo ikke meget til undskyldning.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tænker at du måske mener uforbeholdne? Ellers er det jo ikke meget til undskyldning.;)

Stavefejl :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 6 timer siden:

Styr dig :P:D:ph34r:

Jeg har fået skæld ud over over det af bananas :wacko::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 10 timer siden:

Jeg har fået skæld ud over over det af bananas :wacko::lol:

GODT :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Bananas skrev, den 7.3.2024 at 22:52:

Til Sushi drikker man altså ikke rødvin - især ikke vin fra Rema. Tanninerne i rødvin fungerer dårligt med Sushin's specielle smager.  En fin Riesling kan due, og også en tør Champagne eller Prosecco.
Ellers fungerer det fint med god og tør øl - f.eks Asahi eller Sapporo. Sake er også perfekt.  Men billigt rødvin....det er faktiskt ikke ok.

Enig ^_^ hihi

Sake eller champagne... eller måske en god hvidvin, er det eneste der duer til Sushi :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 5 timer siden:

Enig ^_^ hihi

Sake eller champagne... eller måske en god hvidvin, er det eneste der duer til Sushi :wub:

Må man godt prøve kakao mælk til

:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
etspil5moden skrev, for 3 timer siden:

Må man godt prøve kakao mælk til

:ph34r:

Slå dig løs!  :D 

I Bilka kan man få sushi med ristede løg på.. og det er kakao sikkert rigtig fint til :lol:haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...