Guest Gladforpir Skrevet 7. Marts, 2024 Besøgte den aktuelle kvinde i dag på denne annononce/adresse https://annoncelight.dk/showad/383761 Sendte først en SMS, der ikke blev besvarer, men tog så til adressen. Parkerede 2 meter fra kælderdøren og blev lukket ind af en 35-40 årig, slank lille thai-kvinde, der startede med at kysse mig. Så var tonen ligesom lagt an. 30 min for en tudse og da jeg undtagelsesvist kunne holde mig, så fik hun pik i alle huller i lang tid. Hun er føjelig og bøjelig og ville gerne slikkes eller at jeg gned pikken mod hendes klitoris. Jeg er medium i størrelse og hun tog den uden problemer dybt i begge huller. Hendes bryster er små og ikke kønne; hendes numse er fin, især doggy ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren7500 19 Skrevet 7. Marts, 2024 Gladforpir skrev, for 37 minutter siden: Besøgte den aktuelle kvinde i dag på denne annononce/adresse https://annoncelight.dk/showad/383761 Sendte først en SMS, der ikke blev besvarer, men tog så til adressen. Parkerede 2 meter fra kælderdøren og blev lukket ind af en 35-40 årig, slank lille thai-kvinde, der startede med at kysse mig. Så var tonen ligesom lagt an. 30 min for en tudse og da jeg undtagelsesvist kunne holde mig, så fik hun pik i alle huller i lang tid. Hun er føjelig og bøjelig og ville gerne slikkes eller at jeg gned pikken mod hendes klitoris. Jeg er medium i størrelse og hun tog den uden problemer dybt i begge huller. Hendes bryster er små og ikke kønne; hendes numse er fin, især doggy ! Uh lyder spændende, skal jeg vist prøve næste gang jeg køre forbi Stønner hun frækt når du tager hende dybt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 7. Marts, 2024 Fyren7500 skrev, for 11 minutter siden: Uh lyder spændende, skal jeg vist prøve næste gang jeg køre forbi Stønner hun frækt når du tager hende dybt? Ja, men ikke altid af nydelse følte jeg. Så man skal ikke kneppe hende samfulde 30 minutter, men variere lidt tænker jeg. Så er oplevelsen bedst for begge parter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 72 Skrevet 10. Marts, 2024 Gladforpir skrev, den 7.3.2024 at 14:26: Ja, men ikke altid af nydelse følte jeg. Så man skal ikke kneppe hende samfulde 30 minutter, men variere lidt tænker jeg. Så er oplevelsen bedst for begge parter. @Gladforpir Er prisen all incl, eller skal der betales ekstra for brug af alle huller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 10. Marts, 2024 goodfuck skrev, for 3 timer siden: @Gladforpir Er prisen all incl, eller skal der betales ekstra for brug af alle huller? Det er all inclusive. Og jeg tog imod både kys og alle huller med kyshånd. Det var første gang, jeg var der - så det var ikke noget med favør-pris til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 44 Skrevet 11. Marts, 2024 Er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med hende??? Har lidt langt at køre, så det ville være træls at køre forgæves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daneinchina 33 Skrevet 11. Marts, 2024 Nybegynder6 skrev, for 29 minutter siden: Er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med hende??? Har lidt langt at køre, så det ville være træls at køre forgæves. Har du læst hendes annonce? Der står et telefonnummer og så skriver hun, at du er velkommen til at skrive eller ringe. "At skrive" betyder nok at sende en SMS 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 44 Skrevet 11. Marts, 2024 Daneinchina skrev, for 28 minutter siden: Har du læst hendes annonce? Der står et telefonnummer og så skriver hun, at du er velkommen til at skrive eller ringe. "At skrive" betyder nok at sende en SMS Har prøvet at skrive til hende, men får ikke noget svar retur!!! Hvilket også trådstarter skriver. Så det kunne jo være der var nogen der har et andet nummer til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 11. Marts, 2024 Nybegynder6 skrev, 1 time siden: Har prøvet at skrive til hende, men får ikke noget svar retur!!! Hvilket også trådstarter skriver. Så det kunne jo være der var nogen der har et andet nummer til hende? Jeg fik faktisk svar - en halv time efter at jeg havde besøgt hende, om at jeg kunne komme i morgen. Så måske er nummeret ikke til hende - eller også var hun lidt påvirket af "behandlingen". Hvis hun er på med annoncen, så ville jeg bare tage ned og besøge hende. Er hun der ikke eller lige optaget kan du jo tage en kop kaffe eller besøge en anden pige i Vejle-Kolding området. Der er umiddelbart mange gode tilbud i området. GO FOR IT.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 100 Skrevet 16. Marts, 2024 Gladforpir skrev, den 7.3.2024 at 13:36: Besøgte den aktuelle kvinde i dag på denne annononce/adresse https://annoncelight.dk/showad/383761 Sendte først en SMS, der ikke blev besvarer, men tog så til adressen. Parkerede 2 meter fra kælderdøren og blev lukket ind af en 35-40 årig, slank lille thai-kvinde, der startede med at kysse mig. Så var tonen ligesom lagt an. 30 min for en tudse og da jeg undtagelsesvist kunne holde mig, så fik hun pik i alle huller i lang tid. Hun er føjelig og bøjelig og ville gerne slikkes eller at jeg gned pikken mod hendes klitoris. Jeg er medium i størrelse og hun tog den uden problemer dybt i begge huller. Hendes bryster er små og ikke kønne; hendes numse er fin, især doggy ! Kan hun tilbyder sex uden kondom? Fik du det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest polleplet Skrevet 22. Marts, 2024 Fik også lige besøgt hende og må sige hun er noget af det bedste sex jeg har haft med en GP. Jeg måtte ikke tage hende i 2éren men ellers var det med kys, kram og følesen af at hun rigtigt nød det. Hun er dog noget kraftigere end pigen på billederne, med det meste på sidebenene. Så hvis det er vigtigere at det er en GFE end at det er en lille nips ting, så kan jeg helt sikkert anbefale hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 25. Marts, 2024 Ny bruger skrev, den 16.3.2024 at 14:46: Kan hun tilbyder sex uden kondom? Fik du det? tilbudt i hvert fald ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 25. Marts, 2024 polleplet skrev, den 22.3.2024 at 17:29: Fik også lige besøgt hende og må sige hun er noget af det bedste sex jeg har haft med en GP. Jeg måtte ikke tage hende i 2éren men ellers var det med kys, kram og følesen af at hun rigtigt nød det. Hun er dog noget kraftigere end pigen på billederne, med det meste på sidebenene. Så hvis det er vigtigere at det er en GFE end at det er en lille nips ting, så kan jeg helt sikkert anbefale hende. spekulerer på, om der mon er to forskellige piger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 71 Skrevet 2. Maj, 2024 Var forbi i går. Og det var det dimentralt modsatte jeg mødte. Lille fed ( hængemave) 40 årig thai , der ikke kunne kommunikere på hverken dansk eller engelsk. Uden initiativ eller engagement. Ville kun modvillig give blow eller kys. Er oprigtig i tvivl om hvorvidt det er samme person absolut intet positivt at sige. Og kommer aldrig igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 2. Maj, 2024 O'Malley skrev, for 1 time siden: Var forbi i går. Og det var det dimentralt modsatte jeg mødte. Lille fed ( hængemave) 40 årig thai , der ikke kunne kommunikere på hverken dansk eller engelsk. Uden initiativ eller engagement. Ville kun modvillig give blow eller kys. Er oprigtig i tvivl om hvorvidt det er samme person absolut intet positivt at sige. Og kommer aldrig igen. Jeg besøgte samme kvinde i søndags og "gav hende en omgang". Det er helt klart ikke den samme, som jeg var sammen med oprindeligt. Der er mindst 2 forskellige. Denne ville ikke have den analt, men kyssede dog lystigt og ville gerne slikkes. Hun nød også at få meget pik i lang tid. Men alt i alt ikke samme oplevelse som der primo marts GFP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 90 Skrevet 3. Maj, 2024 Gladforpir skrev, for 20 timer siden: Jeg besøgte samme kvinde i søndags og "gav hende en omgang". Det er helt klart ikke den samme, som jeg var sammen med oprindeligt. Der er mindst 2 forskellige. Denne ville ikke have den analt, men kyssede dog lystigt og ville gerne slikkes. Hun nød også at få meget pik i lang tid. Men alt i alt ikke samme oplevelse som der primo marts GFP Hvad er hendes priser der er ikke nævnt noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 5. Maj, 2024 salla123 skrev, den 3.5.2024 at 16:08: Hvad er hendes priser der er ikke nævnt noget standard - 1000/30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 16. Juni, 2024 (edited) Hvad tider er der åben der ???????? Døgnåben ?? Redigeret 16. Juni, 2024 af Stenbukken4700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vejle manden 8 Skrevet 17. Juni, 2024 Stenbukken4700 skrev, for 18 timer siden: Hvad tider er der åben der ???????? Døgnåben ?? Der står fra kl 8 til kl 23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 17. Juni, 2024 Sorry det ser jeg nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 2. Juli, 2024 Er der nogle om ved hvor mange piger som arbejder der og man kan vælge imellem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 5. Juli, 2024 Hej Jeg var forbi der i dag piger som var der ca 35år gætter jeg på , betalte for en time med fuld pakke massage og god sex bagefter , kan kun sige det var godt der vil jeg en dag komme tilbage til ... God service der .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 9. Juli, 2024 Kan godt anbefale hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 17. Juli, 2024 Var igen forbi der i dag , igen super dejlig oplevelse sex og blow , jeg kan kun anbefale det sted og piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 25. Juli, 2024 Hejsa igen Fik igen besøgt det dejlige sted og pige, havde en aftale kl 15 kom ind til tiden , hun var en lille og moden thai kvinde omkring 40 tænker jeg , vi kom ind i rummet og vi fik aftalt det jeg ønske mig, hun starte med massage og så gik hun over til body-to-body hvor hun massage min pik med sin fisse uden jeg kom ind i hende men tæt på , det er super frækt at være så tæt på at smutte op i hende hun var god til det hun laver . Vi nåede så mange stillinger og hun var god til Blowjob og nærhed vi hygge os 1 time det var alle penge vær .. fra 1- til 10 får hun 8 med pil op af kommer tilbage snart ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg