Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte den aktuelle kvinde i dag på denne annononce/adresse https://annoncelight.dk/showad/383761

Sendte først en SMS, der ikke blev besvarer, men tog så til adressen. Parkerede 2 meter fra kælderdøren og blev lukket ind af en 35-40 årig, slank lille thai-kvinde, der startede med at kysse mig. Så var tonen ligesom lagt an. 30 min for en tudse og da jeg undtagelsesvist kunne holde mig, så fik hun pik i alle huller i lang tid. Hun er føjelig og bøjelig og ville gerne slikkes eller at jeg gned pikken mod hendes klitoris. Jeg er medium i størrelse og hun tog den uden problemer dybt i begge huller.

Hendes bryster er små og ikke kønne; hendes numse er fin, især doggy !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 37 minutter siden:

Besøgte den aktuelle kvinde i dag på denne annononce/adresse https://annoncelight.dk/showad/383761

Sendte først en SMS, der ikke blev besvarer, men tog så til adressen. Parkerede 2 meter fra kælderdøren og blev lukket ind af en 35-40 årig, slank lille thai-kvinde, der startede med at kysse mig. Så var tonen ligesom lagt an. 30 min for en tudse og da jeg undtagelsesvist kunne holde mig, så fik hun pik i alle huller i lang tid. Hun er føjelig og bøjelig og ville gerne slikkes eller at jeg gned pikken mod hendes klitoris. Jeg er medium i størrelse og hun tog den uden problemer dybt i begge huller.

Hendes bryster er små og ikke kønne; hendes numse er fin, især doggy !

 

Uh lyder spændende, skal jeg vist prøve næste gang jeg køre forbi

Stønner hun frækt når du tager hende dybt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyren7500 skrev, for 11 minutter siden:

Uh lyder spændende, skal jeg vist prøve næste gang jeg køre forbi

Stønner hun frækt når du tager hende dybt?

Ja, men ikke altid af nydelse følte jeg. Så man skal ikke kneppe hende samfulde 30 minutter, men variere lidt tænker jeg.

Så er oplevelsen bedst for begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, den 7.3.2024 at 14:26:

Ja, men ikke altid af nydelse følte jeg. Så man skal ikke kneppe hende samfulde 30 minutter, men variere lidt tænker jeg.

Så er oplevelsen bedst for begge parter.

@Gladforpir

Er prisen all incl, eller skal der betales ekstra for brug af alle huller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
goodfuck skrev, for 3 timer siden:

@Gladforpir

Er prisen all incl, eller skal der betales ekstra for brug af alle huller?

Det er all inclusive. Og jeg tog imod både kys og alle huller med kyshånd.

Det var første gang, jeg var der - så det var ikke noget med favør-pris til mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med hende???

Har lidt langt at køre, så det ville være træls at køre forgæves.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynder6 skrev, for 29 minutter siden:

Er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med hende???

Har lidt langt at køre, så det ville være træls at køre forgæves.

Har du læst hendes annonce?;)

Der står et telefonnummer og så skriver hun, at du er velkommen til at skrive eller ringe. "At skrive" betyder nok at sende en SMS 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daneinchina skrev, for 28 minutter siden:

Har du læst hendes annonce?;)

Der står et telefonnummer og så skriver hun, at du er velkommen til at skrive eller ringe. "At skrive" betyder nok at sende en SMS 

Har prøvet at skrive til hende, men får ikke noget svar retur!!! Hvilket også trådstarter skriver. Så det kunne jo være der var nogen der har et andet nummer til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian50 skrev, for 4 timer siden:

Tager hun den i munden efter anal ?

Det ved jeg ikke. Den kombi prøvede jeg ikke. Til gengæld kyssede jeg hende under anal :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynder6 skrev, 1 time siden:

Har prøvet at skrive til hende, men får ikke noget svar retur!!! Hvilket også trådstarter skriver. Så det kunne jo være der var nogen der har et andet nummer til hende?

Jeg fik faktisk svar - en halv time efter at jeg havde besøgt hende, om at jeg kunne komme i morgen. Så måske er nummeret ikke til hende - eller også var hun lidt påvirket af "behandlingen".

Hvis hun er på med annoncen, så ville jeg bare tage ned og besøge hende. Er hun der ikke eller lige optaget kan du jo tage en kop kaffe eller besøge en anden pige i Vejle-Kolding området. Der er umiddelbart mange gode tilbud i området.

GO FOR IT....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, den 7.3.2024 at 13:36:

Besøgte den aktuelle kvinde i dag på denne annononce/adresse https://annoncelight.dk/showad/383761

Sendte først en SMS, der ikke blev besvarer, men tog så til adressen. Parkerede 2 meter fra kælderdøren og blev lukket ind af en 35-40 årig, slank lille thai-kvinde, der startede med at kysse mig. Så var tonen ligesom lagt an. 30 min for en tudse og da jeg undtagelsesvist kunne holde mig, så fik hun pik i alle huller i lang tid. Hun er føjelig og bøjelig og ville gerne slikkes eller at jeg gned pikken mod hendes klitoris. Jeg er medium i størrelse og hun tog den uden problemer dybt i begge huller.

Hendes bryster er små og ikke kønne; hendes numse er fin, især doggy !

 

Kan hun tilbyder sex uden kondom? 

 

Fik du det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest polleplet

Fik også lige besøgt hende og må sige hun er noget af det bedste sex jeg har haft med en GP. Jeg måtte ikke tage hende i 2éren men ellers var det med kys, kram og følesen  af at hun rigtigt nød det. Hun er dog noget kraftigere end pigen på billederne, med det meste på sidebenene. Så hvis det er vigtigere at det er en GFE end at det er en lille nips ting, så kan jeg helt sikkert anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
polleplet skrev, den 22.3.2024 at 17:29:

Fik også lige besøgt hende og må sige hun er noget af det bedste sex jeg har haft med en GP. Jeg måtte ikke tage hende i 2éren men ellers var det med kys, kram og følesen  af at hun rigtigt nød det. Hun er dog noget kraftigere end pigen på billederne, med det meste på sidebenene. Så hvis det er vigtigere at det er en GFE end at det er en lille nips ting, så kan jeg helt sikkert anbefale hende.

spekulerer på, om der  mon er to forskellige piger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i går. Og det var det dimentralt modsatte jeg mødte. Lille fed ( hængemave) 40 årig thai , der ikke kunne kommunikere på hverken dansk eller engelsk. Uden initiativ eller engagement. Ville kun modvillig give blow eller kys.  Er oprigtig i tvivl om hvorvidt det er samme person 

absolut intet positivt at sige. Og kommer aldrig igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
O'Malley skrev, for 1 time siden:

Var forbi i går. Og det var det dimentralt modsatte jeg mødte. Lille fed ( hængemave) 40 årig thai , der ikke kunne kommunikere på hverken dansk eller engelsk. Uden initiativ eller engagement. Ville kun modvillig give blow eller kys.  Er oprigtig i tvivl om hvorvidt det er samme person 

absolut intet positivt at sige. Og kommer aldrig igen. 

Jeg besøgte samme kvinde i søndags og "gav hende en omgang". Det er helt klart ikke den samme, som jeg var sammen med oprindeligt. Der er mindst 2 forskellige. Denne ville ikke have den analt, men kyssede dog lystigt og ville gerne slikkes. Hun nød også at få meget pik i lang tid. Men alt i alt ikke samme oplevelse som der primo marts

 

GFP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...