Hop til indhold

Marias massage

Featured Replies

Skrevet

Besynderligt sted at annoncere, hvis der ikke tilbydes andet end massage. 

Skrevet
Th3M3lt skrev, den 7.3.2024 at 12:17:

kan det passe hun ikke engang tilbyder en håndtrold?

Så skulle det være første gang i verdenshistorien, når der er en annonce på det site. Måske lukrerer hun netop på at være den første, så alle tror der er mere med i pakken end der er? 

For 600 kan man få prof massage i længere tid, så tilbuddet giver umiddelbart ingen mening. Det lugter af bondefangeri.

Skrevet
Bebop skrev, den 9.3.2024 at 14:26:

Så skulle det være første gang i verdenshistorien, når der er en annonce på det site. Måske lukrerer hun netop på at være den første, så alle tror der er mere med i pakken end der er? 

For 600 kan man få prof massage i længere tid, så tilbuddet giver umiddelbart ingen mening. Det lugter af bondefangeri.

Hun har før tilbudt helt straight sex. - https://sexlyst.dk/x/index.php?id=4772

Det er rigtigt det er lidt mærkeligt. Måske er det lidt lykkepose - du ved ikke hvad du får :D

Skrevet
  • Author

Jeg skrev til hende. Hun masserer i Bagsværd men tilbyder ingen seksuelle ydelser skrev hun. Så det gad jeg ikke.

Skrevet

Øv øv, hun er ellers lige mig. Helt naturligt. Naboens datter:) jeg skulle have set den annonce i 2022.

Kender I mon ellers andre som Maria? jeg gider ikke støtte og betale Sugardaddys abonnement 

Skrevet

Mon ikke hun tilbyder mere, hvis hun synes kemien er til det. Ellers er det et absurd sted hun annoncerer.

Skrevet
  • Author

Hun afviste meget kategorisk, så jeg opgav at besøge hende

• 1 month later...
Skrevet

Jeg tilbyder intet frækt. Kun alm massage. Jeg ved godt det måske er et mærkeligt sted at annoncer men det var der det blev. Jeg har sat prisen ned til 30 min 500 og 1 time 800  

Skrevet
Marias Massage skrev, for 7 timer siden:

Jeg tilbyder intet frækt. Kun alm massage. Jeg ved godt det måske er et mærkeligt sted at annoncer men det var der det blev. Jeg har sat prisen ned til 30 min 500 og 1 time 800  

Ja, ved gud et mærkværdigt sted at annoncere hvis du ikke ønsker at der skal foregå noget seksuelt. 
En time for 800 er stadig dyrt… kender flere steder hvor man få 90 min fysiologisk massage til 750/800 kr. 
Men held og Lykke med det….

• 2 months later...
Skrevet

Nååååå…. Så kom der alligevel en håndtrold på programmet…:D 
Det var en overraskelse…..

Du ligger stadig i den høje ende af pris skalaen, så enten skal din massage eller hånderen være fantastisk, før du finder kunder til at fylde din kalender ud…..

• 2 months later...
Skrevet

Jeg er egentlig lokket.. ser sød ud og ligger praktisk.

men det er ALT for dyrt. Kan få b2b og handjob for 500 .. så næsten dobbelt op på prisen

Marias Massage skrev, den 22.7.2024 at 18:09:

Jeg tilbyder intet sex eller bj kun massage og med hånden intet andet 

Skrevet
Wellhigh skrev, for 16 timer siden:

men det er ALT for dyrt. Kan få b2b og handjob for 500 .. 

Jamen så er det jo bare det du gør, nok bare et andet sted end hos Maria-_-

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg kan se, at Maria nu tilbyder sex (ifølge annoncen).
Prisen er lidt saftig (3.500 kr. for en time), men hun ser sød ud. Er der nogen af jer, der har været forbi?

Skrevet

Jeg har skrevet lidt med hende og selvom hun er yderst sød og fornuftig ligger hendes priser alt alt for højt i forhold til hvad hun tilbyder 

Jeg tror hun helst vil holde sig til massagen og intet andet og den er faktisk også lidt dyr 

Skrevet

Prisen gør mig egentlig ikke noget, og hun ser rigtig sød ud. Nu har jeg skrevet til hende.

Skrevet
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Prisen gør mig egentlig ikke noget, og hun ser rigtig sød ud. Nu har jeg skrevet til hende.

Spændt på og høre om dit besøg, hvis det ender med det. 

Skrevet
B-ande skrev, for 1 time siden:

Spændt på og høre om dit besøg, hvis det ender med det. 

Hvis hun vil se mig, så gør det, men det tager et par måneder, da jeg har lidt problemer med bevægeligheden lige pt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.