Sir Spermalot 23 Skrevet 2. Februar, 2014 (edited) Så blev året skudt ind bogstavligt talt, for ca 14 dage siden. Jeg var blevet kraftig inspireret af flg klip og havde lyst til at prøve noget lignendehttp://www.xvideos.com/video1707777/best.handjob Jeg havde besøgt miki som hun kalder sig en gang i slutningen af sidste år og tænkte det kunne være hun var tålmodig nok til opgaven. Miki annoncere i travbladet som 32 årig hertil skal der nok ligges 5-10 år. Buttet på den gode måde. Hendes bryster er i hvert fald japanske da de er rimelig store. En 80 E iflg hende selv, og det skal nok passe. Hendes numse er også dejlig stor og fyldig. Første gang jeg besøgte hende var med blowjob og afsluttende footjob begge dele til ug. Hun kan tage den til roden og med begge fødder kan hun vikle hendes tæer rundt om pikken og kan kører op og ned i en uendelighed Jeg sendte et link til pigen og spurgte om hun kunne udføre sådan et handjob hvor efter jeg fik svaret ."ok det kan vi godt" En aftale kom i stand næste dag og jeg var spændt på om hun var tålmodig nok. Kom ind og pengene skiftede hænder. Fik tøjet af og lagde mig på sengen og herefter startede 30 minutters himmelsk handjob. Hun gav nærmest ikke slip på pikken i de 30 minutter og hun tirrede og pirrede i en uendelighed og da hun endelig lod mig komme var der så meget kraft på udløsningen at jeg ramte spejlet bag ved sengekavlen og næste salve ramte puden lige ved siden af mit ansigt.. Skulle man ha lyst til et godt handjob kan jeg varmt anbefale hende. Redigeret 2. Februar, 2014 af Sir Spermalot 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse 12 Skrevet 2. Februar, 2014 Nej hvor lyder det lækkert noget man burde opleve..hvad kostede sådan en tur ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 2. Februar, 2014 Sir Spermalot. Fin navn i øvrigt. Så håber jeg spejlet er blevet vasket ned til næste gang jeg besøger Miki. Ha-ha. Jeg tager opstilling for enden af sengen og bruger spejlet til at kikke, når hun sidder på alle fire og giver mig superfransk. Glimrende udsyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 3. Februar, 2014 Hejsa Må man spørge hvad du ca. gav, hvor i kolding det ca. lå og lidt mere info? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3411 Skrevet 3. Februar, 2014 Hejsa Må man spørge hvad du ca. gav, hvor i kolding det ca. lå og lidt mere info? hvis du ser i det andet indlæg om hende vil du kunne se hvor det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir Spermalot 23 Skrevet 3. Februar, 2014 Jeg gav 1000 kr. En halv time koster 800 og for at forevige seancen koster det så 1000. Det tilbyder hun også som noget temmelig unikt. Det er på låsbygade hun holder til men kan ikke give nærmere adr. da det er hendes private hjem. Den må du ringe til hende for at få. Låsbygade er temmelig trafikeret men man kan parkere i gården og gå ind i lejligheden derfra. Parker i venstre side væk fra garagerne. Riesen schwanz : hun gjorde skam spejlet rent med det samme det var derved jeg opdagede det. Jeg troede ikke selv at jeg havde sprøjtet så langt men det var også ny rekord. .;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 5. Februar, 2014 Hej Jeg har tidligere snakket med hende, kunne ikke lige få en aftale i hus da hun sagde at hun gik i skole, og jeg kunne kun mellem 8 og 15 på hverdage.... Er det anderledes nu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir Spermalot 23 Skrevet 6. Februar, 2014 Ja, jeg mener hun er færdig med skolen nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daniel79 12 Skrevet 6. Februar, 2014 Har i tlf nr til hende eller annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 6. Februar, 2014 KOLDING HALV JAPANSK/ thailandsk 32-årig varm kærlig pige. Fod- fetisch. Tlf. 7169 9313 (Østjylland) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 11. Oktober, 2014 Jeg kan se hun nu annoncerer med body-to-body... Nogen der ved hvor god hun er til massage? EB 11/10: KOLDING SPORTSMASSAGE BODY to body 1/2 thai/ japansk pige. 7169 9313 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uno mas 15 Skrevet 15. Oktober, 2014 Næh, men det skal da prøves :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
voksenm 5 Skrevet 15. Oktober, 2014 Besøgte hende for 4 uger siden. Allerede da jeg bestilte en tid var der tegn på at det kunne blive rigtigt frækt, en retur sms med et link til et billede af de store bryster. Efter at have fundet stedet (let) og være kommet ind, blev vi enige om en halv time. Desværre var det alt for frækt, og jeg kom for hurtigt, hvilket sker lidt for ofte, men man er jo arbejdet op inden et frækt besøg. Normalt er jeg færdig med én orgasme, men den gik ikke her. Hun begyndte at massere mig, body to body, og blev ved til jeg var klar igen. Så godt var det at jeg for første gang i gu' ved hvor mange år var i stand til at komme to gange. Det er ved at være nogle år siden sidst! Hun er ikke den slanke model, men meget fræk, så mon ikke det bliver til et besøg mere ved lejlighed. Så tak til jer andre der ledte mig i hendes retning, jeg skal prøve selv at komme med ind i kampen og smide nogle erfaringer ud efter mine besøg. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 18. Oktober, 2014 Besøgte hende for 4 uger siden. Allerede da jeg bestilte en tid var der tegn på at det kunne blive rigtigt frækt, en retur sms med et link til et billede af de store bryster. Efter at have fundet stedet (let) og være kommet ind, blev vi enige om en halv time. Desværre var det alt for frækt, og jeg kom for hurtigt, hvilket sker lidt for ofte, men man er jo arbejdet op inden et frækt besøg. Normalt er jeg færdig med én orgasme, men den gik ikke her. Hun begyndte at massere mig, body to body, og blev ved til jeg var klar igen. Så godt var det at jeg for første gang i gu' ved hvor mange år var i stand til at komme to gange. Det er ved at være nogle år siden sidst! Hun er ikke den slanke model, men meget fræk, så mon ikke det bliver til et besøg mere ved lejlighed. Så tak til jer andre der ledte mig i hendes retning, jeg skal prøve selv at komme med ind i kampen og smide nogle erfaringer ud efter mine besøg. Fedt nok mand. Det lyder bestemt som noget der skal prøves her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bamse2 1 Skrevet 10. November, 2014 Jeg kan se hun nu annoncerer med body-to-body... Nogen der ved hvor god hun er til massage? EB 11/10: KOLDING SPORTSMASSAGE BODY to body 1/2 thai/ japansk pige. 7169 9313 Jeg kan sige at hun, er rigtig god til body to body. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 14. November, 2014 Fine anmeldelser har vakt min lyst, har i flere detaljer som deepthroat, cum on face eller anal sex med Miki? Go weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 14. November, 2014 Fine anmeldelser har vakt min lyst, har i flere detaljer som deepthroat, cum on face eller anal sex med Miki? Go weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sex.24 9 Skrevet 21. Januar, 2015 Hej, Miki nyt nummer er 71579362... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 21. Januar, 2015 Takker, hvad er din oplevelse med hende? Hun Er lidt langt væk, har ikk haft mulighed for at komme til hende endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sex.24 9 Skrevet 22. Januar, 2015 Hej, anders Jeg er ordblinde ikke så god med skriver. Håber det er ok, Jeg vil gøre min best, Jeg har besøger MIKI i dag og har bestille stor pakke, en cocktail med super fransk, og jeg har ikke prøver analsex før, men jeg har lyste til at prøve samme med hende, så spørger jeg hende at må jeg køb store pakke med analsex, hun siger ja det må vi godt så start vi med at gå i bad samme, hun giver mig en blowjob samme tid med at hun lege lidt med hende misse, det er frækt. jeg har meget lyste til at give hende en tur under bruser, men hun siger nej skat, vi gå bare i senge og bolle det er beder, vi kan ikke en gang nå op til senge, Jeg tager hende op på køkkenborde og slikker hende våd fisse og give finger med samme tiden, hun kan godt lide, det kan jeg mærker. vi gå derfra op til senge og start vi med 69 og giver jeg hende en stor ride tur, så begynder jeg at smøre hende med glidecreme og start med at presse min lille slang ind i hende flot numse, det er meget stram samme tid tager Miki dildo ind i misse, holde op det er fantastik analsex som jeg har prøver de friste gang, og tror jeg at svært ved at tager fra næste gang, det er dejligt tur og jeg sov rigtige godt, tager du bare en tur til Kolding og besøge MIKI, og få en god oplevelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 23. Januar, 2015 Ohh wow lyder super, hvad koster sådan en tur? Og hvor mange gange må man komme og må man komme i hendes mund/ansigt? Hvad med anal hvordan er det? Mvh A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 23. Januar, 2015 Ohh wow lyder super, hvad koster sådan en tur? Og hvor mange gange må man komme og må man komme i hendes mund/ansigt? Hvad med anal hvordan er det? Mvh A 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sex.24 9 Skrevet 23. Januar, 2015 Hej, du må godt komme flere gang hvis du kan, men en god sex skal have en god tid ikke men jeg tror ikke at Miki siger ja på at du komme ude på hende ansigt, ind i mund eller på kroppen, Med min første gang ved analsex det er helt fantastik for mig, og jeg tror hun kan lide det. fordi hun kommer også. Så viser at jeg er en rigtige rider mand. :-P 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sex.24 9 Skrevet 23. Januar, 2015 og, jeg have giver hende 2,500 for 1 time og 30 minut, men jeg blive mere den aftale tid giver hun mig også massage til sidste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir Spermalot 23 Skrevet 16. Marts, 2015 Er der nogen der ved hvor hun er blevet af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg