Hop til indhold

Jeg er Anna/Anastasia fan - hva’ fan er du ?

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dkn10706/3497/anastasia-femmefatale-koebenhavn-sv-cash-dkk-euro-revolut-tantra-erotik-bodytobody-sensuell-bonda/

Ja så skete det såmænd igen. Jeg tror jeg har mindst to tidligere anmeldelser liggende herinde, men efter en dejlig kl 12 aftale i dag må jeg endnu engang udtrykke min uforbeholdende glæde : jeg er fan ! 

Jeg har lige været på en længere forretningsrejse til Østen, og udforskede naturligvis også mine favorit ydelser derude. Måske er jeg dårlig til at undersøge  markedet ordentligt, men ingen var på niveau med Anna. Så jeg savnede hende og hendes dejlige varianter som hun kalder det. Samt naturligvis de der babser. 

Så endnu engang en sanselig, erotisk og sensuel oplevelse. Det afsluttende vulkan udbrud skabte åndenød og sikkert et idiotisk smil som det ikke er lykkedes at “tørre af” endnu. 

Hun er her en uges tid+ endnu. 

Skrevet

Der er noget galt med dit link : 
image.png.992425a7e11ab49c65d356ca4192759d.png

Skrevet
TheEagle skrev, for 9 minutter siden:

Direkte Nympho links virker ikke, det er deaktiveret fra Eroguide's side.

Men @lada34 har alleredet tilføjet et. @Søløven skal bare åbne øjnene :D 

Skrevet
  • Author
Jørgensen skrev, for 21 minutter siden:

Er skønhedens bryster virkelig øko? De ser ubegribeligt lækre ud! 

200% - jeg har mærket rigtig godt efter :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.