Hop til indhold

VANESSA NEW, I MAKE YOU DREAMS COME TRUE. NEW IN GLEJBJERG. INCALL&OUTCALL Esbjerg Kolding Bramming Varde Vejen Billund Vejle Fredericia Grinsted Ribe

Featured Replies

Skrevet

Kom du afsted? Har selv luret et par gange, men ingen priser og alle de byer der er nævnt har holdt mig væk.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Genopliver lige denne tråd, da jeg også er draget af hendes billeder/video, de virker meget ægte for mig…men det jeg er ude efter er bekræftiglser på en god oplevelse så man ikke render ind i en gang maskin sex uden indlevelse og en “komudafdørenigen” oplevelse.

For hun er en meget fin repræsentant for den kvindelige køn.

Krydser fingre for at der er én som vil dele sine erfaringer

Skrevet
  • Author

Hej - var en tur forbi Vanessa.

Det er hende på billederne, en fantastisk flot kvinde. Hun brugte lidt mindre makeup end på billederne, hvilket jeg synes klædte hende.

Hun er meget smilende, serviceminded og opmærksom. En rigtig professionel ;) Det gør så også at det ikke er en GFE oplevelse, der er noget distance i hendes måde at være på. Andre vil måske opleve det anderledes.

En ting der trak meget ned for mig, var at hendes brystvorter var MEGET følsomme, så det var tæt på no-go at kæle for dem. Ellers et rigtig flot sæt naturlige bryster, i omegnen af de flotteste jeg har oplevet IRL.

Håber ovenstående er brugbart :)

Mvh. Mr72

• 4 months later...
Skrevet

Så kom jeg endelig forbi Vanessa også - hun er nu på Koldingkanten. 

Ja, det er hende på billederne og ja, brysterne er virkelig flotte - faktisk noget nær perfekte: Store, faste, velformede og med små frække vorter. Umuligt at holde øjne eller hænder fra, men der var intet problem med overfølsomhed under mit besøg, så jeg nød dem i fulde drag. Men naturlige er de nu ikke: Bare så afsindigt godt lavet, at man skal mærke virkelig godt efter - og det gjorde jeg, kan jeg love for. 

Resten af oplevelsen var desværre langt fra brysternes niveau: Stedet lidt ude på landet var der ikke meget ved, Vanessa åbnede i sjasket joggingtøj, flade sko og uden makeup og selvom hun var venlig og sød var det på en meget professionel og afmålt måde. Men hun er faktisk en rigtigt pæn dame, da det kunne egentlig have været meget bedre hvis hun lige havde gjort sig umage: Det jeg fik var ikke værd at gentage. 

Men hvis man er brystfan så kan man måske godt give det et skud. De bliver nærmest ikke bedre.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.