Hop til indhold
Guest Fræktparfrafyn

27 årig dansk ung mor

Recommended Posts

Nok svært at finde interesserede. Tabte helt lysten, da jeg havde læst annoncen. 

For mange regler og for høje priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Hvad!!! Jeg synes da det er billigt at kunne slikke en fræk ung pige både her og der i 30 min for 500 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virker det ikke lidt for tilfældigt at "Fræktparfrafyn" hjælper annoncen frem med 3 poster her. kan det være samme par??

Enig med Weber. Ikke noget jeg er til......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræktparfrafyn skrev, for 21 timer siden:

Hvad!!! Jeg synes da det er billigt at kunne slikke en fræk ung pige både her og der i 30 min for 500 kr.

Og hvad med resten?....MEGA dyrt for ingenting. Jeg vil ikke stikke pikken ind i nogen for 1200 kr i få min. :wacko:

For samme pris kan man få ALT hos Jenny i Nr. Aaby i en hel time! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Blot for at mane den til jorden. Frækt par fra Fyn er et +40 par - då nej er ikke det samme. Forstår ærlig talt ikke, hvorfor I har brug for at skrive alt det negative. Det her handler om efterlysninger, og da I ikke har erfaring med pågældende pige/par, tænker jeg det villle være respektfuldt, at holde sig fra tasterne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræktparfrafyn skrev, for 23 timer siden:

Blot for at mane den til jorden. Frækt par fra Fyn er et +40 par - då nej er ikke det samme. Forstår ærlig talt ikke, hvorfor I har brug for at skrive alt det negative. Det her handler om efterlysninger, og da I ikke har erfaring med pågældende pige/par, tænker jeg det villle være respektfuldt, at holde sig fra tasterne

Er det negativt at påpege at priserne er vanvittige? Jeg mener blot det er en konstatering...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Hvilken perceptionsevne du er i besiddelse af. Man må i hvertfald sig, at dine skolepenge har været for dyre!!!!

Prøver lige igen, uden forventning om, at du forstår. Dette er et efterlysningsforum, hvor folk der har erfaringer med pigen melder ind  - IKKE et sted hvor du skal vurdere pris eller udgyde negativitet om pigens tilbud, når du ikke har mødt hende eller blot har andre præferencer. 

Det anden må henvises til hyggesnak eller lignende!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræktparfrafyn skrev, den 8.3.2024 at 10:19:

Hvilken perceptionsevne du er i besiddelse af. Man må i hvertfald sig, at dine skolepenge har været for dyre!!!!

Prøver lige igen, uden forventning om, at du forstår. Dette er et efterlysningsforum, hvor folk der har erfaringer med pigen melder ind  - IKKE et sted hvor du skal vurdere pris eller udgyde negativitet om pigens tilbud, når du ikke har mødt hende eller blot har andre præferencer. 

Det anden må henvises til hyggesnak eller lignende!!!!

Man kan tydeligvis ikke tåle at nogen siger sin mening! Der er ikke noget at forstå....jeg siger hvad jeg mener i den her sammenhæng.

Det gjorde de andre i den her tråd vist også :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...