pussylover1975 16 Skrevet 2. Marts, 2024 Havde egentlig besluttet mig for kun at være sammen med Latinaer men tog chancen med Nina. Kom op i lejligheden. Hun er meget sød men det kniber gevaldigt med det engelske. Der skulle bruges med Oversæt men til sidst kom vi til det skulle. 60 min. Og til min overraskelse gik det derfra rigtig godt. Hun sutter fremragende og hun gjorde sig image når vi havde sex. Ikke noget der. 8/10 herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1016 Skrevet 2. Marts, 2024 Har bedt admin om at flytte din anmeldelse til "Anmeldelser i Jylland" Har du et link til hende os? Mere så folk ved hvem det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1077 Skrevet 3. Marts, 2024 Det må være hende her? https://annoncelight.dk/showad/372790 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FugtIFugen 23 Skrevet 3. Marts, 2024 Hun skulle vidst også have en veninde hun tilbyder trekant med - hun kan vidst godt snakke engelsk uden translator. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg