Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Sherlock skrev, for 16 timer siden:

Hold nu op - @Kattydk12 skriver, at hun ikke TILBYDER sex - så det er hvad man på dansk kalder NUTID.

Hvad end der måtte være sket mellem en eller flere aktører under private forhold i en eller anden massage-situation, dét har da intet med sagen at gøre i dag. Det er utroligt, at du ikke bare kan læse og forstå, hvad der er gældende her og nu.

Jeg har også besøgt Kat og hendes små killinger, og har haft mange gode oplevelser for flere år siden. Men de services, der blev tilbudt dengang, er jo så åbenlyst ændret siden.

Rolig nu Sherlock 

Det her er jo et forum hvor vi beretter og deler erfaringer omkring glædespiger i det danske land. 
Kat sagde også at det tilbød hun ikke, men alligevel gjorde hun så alligevel, måske hun blot blev lystig og skiftede mening.. who knows. Sådan er det vist tit med de thaier, …siger ét, men praktiserer noget andet. 

Skrevet

ja venner så fik vi da hørt at der var forskel på folk nogen havde hun sex med og andre ikke  ,

kat har sex med særlige mænd mod betaling  

det undre mig bare hvorfor hun hele tiden har benægtet at det forholdt sig sådan .men det var måske pga familien .

Hvem der bare havde kendt hende da hun var ung. 

Redigeret af Ps4573Xp

Skrevet

Måske skulle vi, her på forum, respektere når en pige siger hun ikke tilbyder sex, at det vigtigt at eventuelle kunder kan have de rette forventninger, hvis de tager kontakt. Og det er altså ikke sex.

Det er dårlig stil også i anmeldelser at oplyse om evt ekstra services, som pigen ikke ønsker at annoncere med. Længere er den ikke.

Da jeg besøgte Kat, fik jeg virkelig god massage og blev gejlet op. Vicky tog sig af det videre forløb. Det var virkelig dejligt, dog bliver det nok noget dyrere på den måde:wub:

Redigeret af Slowman

Skrevet
Ps4573Xp skrev, den 17.11.2024 at 10:03:

ja venner så fik vi da hørt at der var forskel på folk nogen havde hun sex med og andre ikke  ,

kat har sex med særlige mænd mod betaling  

det undre mig bare hvorfor hun hele tiden har benægtet at det forholdt sig sådan .men det var måske pga familien .

Hvem der bare havde kendt hende da hun var ung. 

Kære Ps4573Xp

Du må da kunne læse hvad jeg skriver , jeg ikke  tilbyder sex,men hvis jeg ville have sælge sex ,det er også intet med dig at gøre ,hvilken  mod betaling tager jeg imod ,er min times løn 

Hvorfor du er meget interesseret i mit private liv??Du må have noget imod mig jo

Alle piger som annoncer deres service tager de forskellige imod betaling.Du må gerne skrive om dem også.Husk at det er lovligt at sælge sex iDK.Jeg er et normalt menneske som dig .

Så ingen der interesseret hvem jeg skal være sammen med og have sex med ,Husk at jeg er IKKE prinsesse heller dronning….

Bruger din tid for meget andet at skrive lort om mig her.Hvis du har problem med mig ,så ring eller skrive til mig i stedet for EG

Hvad jeg laver i mit privatliv og hvem jeg dyrker sex samt hvordan jeg er i sengen kommer ikke nogen ved,intet med dig at gøre 

Du ved godt at jeg har hellere ik giver dig hj og sex end massage.

Hvad vil  du opnå med at skrive alle de kommentarer om mig og mit liv . Er du klar over hvad jeg skal bruge af tid på at forklare at jeg kun tilbyder massage .Du skal Respektere andre,du går meget op i mit private liv 

Skrevet
Slowman skrev, den 17.11.2024 at 13:07:

Måske skulle vi, her på forum, respektere når en pige siger hun ikke tilbyder sex, at det vigtigt at eventuelle kunder kan have de rette forventninger, hvis de tager kontakt. Og det er altså ikke sex.

Det er dårlig stil også i anmeldelser at oplyse om evt ekstra services, som pigen ikke ønsker at annoncere med. Længere er den ikke.

Da jeg besøgte Kat, fik jeg virkelig god massage og blev gejlet op. Vicky tog sig af det videre forløb. Det var virkelig dejligt, dog bliver det nok noget dyrere på den måde:wub:

Kære Slowman 

Mange tak for din respekt og der giver rigtig god mening,hvordan du beskriver om mig og Vicki .

Du må snart komme på besøg os igen.

Som sagt jeg tilbyder stadig god massage og Vicki til god afslutning.

God aften til dig 

Skrevet
MotionMan skrev, den 15.11.2024 at 12:05:

Rolig nu Sherlock 

Det her er jo et forum hvor vi beretter og deler erfaringer omkring glædespiger i det danske land. 
Kat sagde også at det tilbød hun ikke, men alligevel gjorde hun så alligevel, måske hun blot blev lystig og skiftede mening.. who knows. Sådan er det vist tit med de thaier, …siger ét, men praktiserer noget andet. 

Hej motionman

Vil du ikke godt bruge tid for noget andet vigtige end dine skriverier om mig . Du må da kunne læse hvad jeg skriver , jeg ikke  tilbyder sex .Jeg skifter mening eller jeg har lyst  selv til tilbyder sex eller ej,intet med dig at gøre .Jeg bestemmer selv hvem jeg vil have sex med ,du kan da være ligeglad med.Her i Danmark er mange kvinder der tilbyder sex ,så hvorfor det er kun mig som meget vigtigt for dig at sladde i forum om jeg sælger sex.

Det er lovlig i DK hvis jeg gør det eller ej,kommer ikke dig at ved

Hvad jeg laver i mit privatliv og hvem jeg dyrker sex samt hvordan jeg er i sengen kommer ikke nogen ved.Du skal Respektere hvad jeg skriver .

Hvad vil  du opnå med at skrive alle de kommentarer om mig og mit liv . Er du klar over hvad jeg skal bruge af tid på at forklare at jeg kun tilbyder massage

Skrevet

@Kattydk12 det var el skøn oplevelse 60 minutter effektiv massage af dig og så var det jeg fik øje på den skønne og sexede Wicky i den korte læder nederdel. Så var jeg bare solgt - jeg måtte nyde denne smukke og sexede dame:wub: selvom det ikke var planlagt

Redigeret af Slowman

Skrevet
Kattydk12 skrev, for 10 timer siden:

Hvad vil  du opnå med at skrive alle de kommentarer om mig og mit liv . Er du klar over hvad jeg skal bruge af tid på at forklare at jeg kun tilbyder massage

Hvorfor behøver du at forklare dig? Det er det slet ingen grund til;-) Du ved selv hvad du gør, og ikke gør med hvem. Hold fast i det;-) Men som kunde får man da vakt nogle lyster -af dine billeder i din annonce -og når man ser dig bliver de lyster ikke mindre...  Det er altid sjovere, at gå efter det man ikke kan få (det er vi så nogen der før har været heldig ved dig) at du så har ændret holdning er jo din beslutning -men det kan være svært, at glemme specielt med en kvinde som dig. Men hvis du sexer med 1 -vil resten også -så du bedere "lidt" selv om panikken (opmærksomheden/sladderen) -næste gang må du jo understrege at han er "the one and only" du gør det med (eller gør det kun med en du kan stole på) 

Skrevet

jeg har nu siddet og læst alt det i skriver om kat sydfyn , hvorfor er i så hårde ved hende , det ser da ud til at hun er meget dygtig og vellidt .jeg syntes ikke jeg kan finde noget om at hun har snydt og ikke holdt hendes aftaler .

tænk på hvor meget det kan ødelægge for hende . 

hvis i har lyst til at fortælle hvad hun har gjort må i gerne skrive her eller som privat besked . 

Redigeret af den søde fyr

Skrevet
Kattydk12 skrev, den 22.9.2024 at 12:26:

Tak fordi du har besøgt os.Jeg giver stadigvæk god massage 

Vicki forsætter alt ,med hvad du godt kan lide.

Du er velkomme til at kontakte os .

Hej Kat

Har du en adresse, vil gerne besøge og have massage 

Skrevet
Thaithai skrev, den 22.11.2024 at 16:39:

Hej Kat

Har du en adresse, vil gerne besøge og have massage 

Du kan sende en personlig besked til Kat, og behøver således ikke at delagtiggøre alle os andre med dine aftaler, men kun dine brugbare anmeldelser af besøgene. På forhånd tak, og god fornøjelse.

Skrevet
MrExtra skrev, for 55 minutter siden:

Du kan sende en personlig besked til Kat, og behøver således ikke at delagtiggøre alle os andre med dine aftaler, men kun dine brugbare anmeldelser af besøgene. På forhånd tak, og god fornøjelse.

han kunne også se efter annoncen på annonceligth når hun arbejder er den aktiv . 

• 1 month later...
Skrevet

@Kattydk12 nogle der ved hvor hun er blevet af? Kan ikke finde hendes annonce og nummer er lukket.

• 4 weeks later...
Skrevet

Er hun stadig aktiv som massør? 

Der er snart ingen thai massører i Sydfyn længere… 

• 1 month later...
Skrevet
Heldigasen skrev, for 34 minutter siden:

Mon der er nogen der ved om hun er en tur værd til Langeland?

Bestemt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.