Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter er der nogle der har været hos kat for nydeligt? Er der nye killinger hun plejer at lever varen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi, der ikke kender hende, får et link? Så vi evt. kan se forbi når vi er deromkring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bjørn skrev, for 29 minutter siden:

Kan vi, der ikke kender hende, får et link? Så vi evt. kan se forbi når vi er deromkring.

det sted er omgærdet af så meget mystik og indforståethed at jeg helt har opgivet at følge med. Der findes så mange andre steder på fyn, som ikke kræver at man er medlem af en særlig kult for at få adgang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på besøg hos de to piger. Absolut intet at klage over. Servicen var helt i top. Alletiders cocktail med to smukke, sexede og erfarne piger. Thai massage og efterfølgende mørk pige sex  fra øverste hylde. Hold da kæft en tur.  Skriver anmeldelse efter påske. Pengesagerne kørte absolut helt normalt!
Jeg er ihvertfald en meget tilfreds kunde, der gerne kommer igen. Kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...