Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter er der nogle der har været hos kat for nydeligt? Er der nye killinger hun plejer at lever varen. 

Skrevet

Kan vi, der ikke kender hende, får et link? Så vi evt. kan se forbi når vi er deromkring.

Skrevet
Bjørn skrev, for 29 minutter siden:

Kan vi, der ikke kender hende, får et link? Så vi evt. kan se forbi når vi er deromkring.

det sted er omgærdet af så meget mystik og indforståethed at jeg helt har opgivet at følge med. Der findes så mange andre steder på fyn, som ikke kræver at man er medlem af en særlig kult for at få adgang. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har været på besøg hos de to piger. Absolut intet at klage over. Servicen var helt i top. Alletiders cocktail med to smukke, sexede og erfarne piger. Thai massage og efterfølgende mørk pige sex  fra øverste hylde. Hold da kæft en tur.  Skriver anmeldelse efter påske. Pengesagerne kørte absolut helt normalt!
Jeg er ihvertfald en meget tilfreds kunde, der gerne kommer igen. Kan klart anbefales.

• 5 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Biolet skrev, for 2 timer siden:

Ja vi må afsted det bliver en dyr md

Måske har en en opsparing :biggrin: du gerne vil aflevere til hende

Skrevet

Det bliver vist som et spejlæg på hans egen mave .. hun tilbyder ikke andet..

Skrevet

I er velkomme til at kontakte til mig

Jeg glæder mig meget alreday for at modtage  jeres løn og opsparingen

Skrevet

Jeg besøgte Kat og Vicky for nogle måneder siden i Svendborg.

Kat varmede op med dejlig og effektiv massage og Vicky hjalp med afslutningen, som lige krævede en super lækker og meget sexet mørk dame i en 69 og bj. En oplevelse der hænger ved. Jeg bliver opstemt bare ved erindringen. Søde og dejlige Kat og så helt oppe og ringe med Vicky.

Det kunne godt blive en gentagelse, bare bekymret for om næste gang kan blive lige så godt som sidste gang:wub:

Skrevet

Tak fordi du har besøgt os.Jeg giver stadigvæk god massage 

Vicki forsætter alt ,med hvad du godt kan lide.

Du er velkomme til at kontakte os .

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Kat og Vicky for nogle måneder siden i Svendborg.

Kat varmede op med dejlig og effektiv massage og Vicky hjalp med afslutningen, som lige krævede en super lækker og meget sexet mørk dame i en 69 og bj. En oplevelse der hænger ved. Jeg bliver opstemt bare ved erindringen. Søde og dejlige Kat og så helt oppe og ringe med Vicky.

Det kunne godt blive en gentagelse, bare bekymret for om næste gang kan blive lige så godt som sidste gang:wub:

Var der forleden altid godt med vicky og har også den følelse af at hun nyder det

Skrevet
Biolet skrev, for 54 minutter siden:

Var der forleden altid godt med vicky og har også den følelse af at hun nyder det

Altså, jeg må indrømme at da jeg havde fornøjelsen af Vicky, efter Kat havde arbejdet med mig med massage og pirring, var jeg så opsat på at komme i mål at jeg ikke tænkte så meget på om Vicky nød det. Jeg gjorde i hvert fald.
Tænker Vicky måske mest tænkte at det var let tjente penge. Bare hendes sexy look, dufte, fantastiske ditten og datten bragte mig videre på nul komma fem. :wub:

• 1 month later...
Skrevet

hej jeg har hørt at kat er begyndt at sælge sex 

er der nogen der har erfaring med dette og hvordan er hun i en seng . 

jeg har nu været hos hende mange gange til massage og hj og er aldrig blevet tilbudt andet . 

• 3 weeks later...
Skrevet

er der stadig ingen der har været hos KAT og kan fortælle om deres oplevelser . jeg bliver så nødt til at få en tid og selv konstaterer om hun tilbyder sex og hvordan det er 

Skrevet
Ps4573Xp skrev, for 5 timer siden:

er der stadig ingen der har været hos KAT og kan fortælle om deres oplevelser . jeg bliver så nødt til at få en tid og selv konstaterer om hun tilbyder sex og hvordan det er 

Det gør hun, men sikkert kun til stam kunder eller hvis hun er i humør til det på dagen. 
Det er nok bedst hvis du ikke er alt for veludrustet, da hun plejer at klage over ømhed når jeg er sammen med hende. 

Skrevet
Stjernedreng skrev, den 13.11.2024 at 07:24:

Afsted med dig og lad os endelig vide hvad du finder ud af

Ps4573Xp skrev, den 13.11.2024 at 06:45:

Kære MotionMan
Jeg tilbyder desværre IKKE Sex.Som sagt at jeg tilbyder  Alm massage Max hj afslutning.Det er mig selv der arbejder hvordan ved du at jeg har stram kunder og tilbyder jeg sex til dem?
alle mine kunder de ved godt at hvad de fik af mig .Hvis man går efter fuld pakke hos ,de vidste godt at jeg ikke tilbyder og kun Vicki som tilbyder sex til kunder som afslutning.
Du behøver ikke lave reklamer for sex for mig .Jeg er træt af at svare mine beskeder at jeg tilbyder sex.

Men det er rigtig pænt af dig at anbefale kunderne til mig ,

hvis du har lyst til få en god oplevelse hos os er du velkommen 

ps jeg tilbyder IKKE sex

God dag til dig

Kat 

Skrevet
Stjernedreng skrev, den 13.11.2024 at 07:24:

Afsted med dig og lad os endelig vide hvad du finder ud af

Kære Stjerne drenge 
Jeg tilbyder desværre sex.Du er velkommen til at ringe eller skrive sms hvis du vil finde ud af hvad jeg tilbyder 

Skrevet
Kattydk12 skrev, for 2 timer siden:

Kære MotionMan
Jeg tilbyder desværre IKKE Sex.Som sagt at jeg tilbyder  Alm massage Max hj afslutning.Det er mig selv der arbejder hvordan ved du at jeg har stram kunder og tilbyder jeg sex til dem?
alle mine kunder de ved godt at hvad de fik af mig .Hvis man går efter fuld pakke hos ,de vidste godt at jeg ikke tilbyder og kun Vicki som tilbyder sex til kunder som afslutning.
Du behøver ikke lave reklamer for sex for mig .Jeg er træt af at svare mine beskeder at jeg tilbyder sex.

Men det er rigtig pænt af dig at anbefale kunderne til mig ,

hvis du har lyst til få en god oplevelse hos os er du velkommen 

ps jeg tilbyder IKKE sex

God dag til dig

Kat 

Jeg ved ikke hvad du officielt tilbyder, men jeg har haft sex med dig flere gange igennem flere år, hver gang som afslutning på en massage. Måske jeg blot har været heldig. 

Skrevet
MotionMan skrev, for 6 timer siden:

Jeg ved ikke hvad du officielt tilbyder, men jeg har haft sex med dig flere gange igennem flere år, hver gang som afslutning på en massage. Måske jeg blot har været heldig. 

Hold nu op - @Kattydk12 skriver, at hun ikke TILBYDER sex - så det er hvad man på dansk kalder NUTID.

Hvad end der måtte være sket mellem en eller flere aktører under private forhold i en eller anden massage-situation, dét har da intet med sagen at gøre i dag. Det er utroligt, at du ikke bare kan læse og forstå, hvad der er gældende her og nu.

Jeg har også besøgt Kat og hendes små killinger, og har haft mange gode oplevelser for flere år siden. Men de services, der blev tilbudt dengang, er jo så åbenlyst ændret siden.

Redigeret af Sherlock

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.