Hop til indhold

Loren - ikke imponerende

Featured Replies

Skrevet

Jeg har også været en tur forbiLoren. Ret smukt ansigt, slank krop (dog uden at være videre usædvanlig/imponerende), fornuftige priser, diskret og gode P-forhold. Desuden god til engelsk og en man rent faktisk kan føre en decideret samtale med.

Men selve kerneforretningen og grunden til at Jeg i hvert fald lagde vejen forbi, var under middel. Meget mekanisk og helt intetsigende BJ, falsk stønnen og “dirty talk” og i det hele taget høj grad af købesex karakteriska, reelt nul og niks GFE. Det var min oplevelse.

3 små ud af 5 Trustpilot stjerner. Kommer bestemt ikke igen.

Nu kan man i øvrigt godt være super professionel og ikke skjule købesex karakteristika, men så alligevel kunne levere et højt “kvalitetsprodukt”. Franske Jessy er et godt eksempel på den type GP - i min bog.

Rigtig god weekend derude

Skrevet
G.G. skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har også været en tur forbiLoren. Ret smukt ansigt, slank krop (dog uden at være videre usædvanlig/imponerende), fornuftige priser, diskret og gode P-forhold. Desuden god til engelsk og en man rent faktisk kan føre en decideret samtale med.

Men selve kerneforretningen og grunden til at Jeg i hvert fald lagde vejen forbi, var under middel. Meget mekanisk og helt intetsigende BJ, falsk stønnen og “dirty talk” og i det hele taget høj grad af købesex karakteriska, reelt nul og niks GFE. Det var min oplevelse.

3 små ud af 5 Trustpilot stjerner. Kommer bestemt ikke igen.

Nu kan man i øvrigt godt være super professionel og ikke skjule købesex karakteristika, men så alligevel kunne levere et højt “kvalitetsprodukt”. Franske Jessy er et godt eksempel på den type GP - i min bog.

Rigtig god weekend derude

Hi!

Thank you for your review.

I am sorry first of all if I could maik appointment for you the day that you would like or you didnt like me stockings when you see me in the first minute.I remember you.

But I always do me best for me guests.I provide people sometimes with PSE if I feel that they can like it.But we always can say that we dont like to be touch somewhere or if you dont like some part of me servis.I dont mind if you do that.I am very open mind person, people who know me they know I am very easy going, sweet nice and Sexy.

Have grait weekend.

Loren.

Redigeret af Lorenlove

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.