Gæst Skrevet 1. Februar, 2014 Kom nu kære forår, så vi alle kan glædes over nyt liv op af jorden, varmere tider, forårs forelskelser, letpåklædte piger ( og mænd sf), udeliv, skattepenge tilbage ( forhåbenligt), mere lys og bedre humør... Kom nu ,så vi kan få smilet frem hos alle, røde kinder og sex i det fri... Koldt hvidvin og friske rejer, en sejltur, lang aftentur, måske bade nøgen i havet... Kom nu, så vi alle har mere overskud og lyst til at glæde hinanden og være søde og rare på et højre plan.. Jeg starter ud, pr 1/3 og hele måneden ud er der tilbud. Må ikke reklamere her, men gerne sprede hygge og god karma, så hermed gjort!!! Jeres tur kære alle sammen. Ønsker jer en skøn weekend og i får et smækkys med herfra. Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. Februar, 2014 Ilm Line. Ja lad os få varme og glade tanker i denne kolde vintertid. Rigtig god weekend til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 1. Februar, 2014 Kære Line. Du er jordens sødeste pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2014 Kære Line. Du er jordens sødeste pige. Jamen tak da søde selv, vi skal være søde ved hinanden ikk... Det koster intet og gør en glad, som nu så tak smil. Om morgen er jeg ikke sød vil jeg lige sige haha... God weekend kram og knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 1. Februar, 2014 Kom nu kære forår, så vi alle kan glædes over nyt liv op af jorden, varmere tider, forårs forelskelser, letpåklædte piger ( og mænd sf), udeliv, skattepenge tilbage ( forhåbenligt), mere lys og bedre humør... Kom nu ,så vi kan få smilet frem hos alle, røde kinder og sex i det fri... Koldt hvidvin og friske rejer, en sejltur, lang aftentur, måske bade nøgen i havet... Kom nu, så vi alle har mere overskud og lyst til at glæde hinanden og være søde og rare på et højre plan.. Jeg starter ud, pr 1/3 og hele måneden ud er der tilbud. Må ikke reklamere her, men gerne sprede hygge og god karma, så hermed gjort!!! Jeres tur kære alle sammen. Ønsker jer en skøn weekend og i får et smækkys med herfra. Line Nu kan jeg snart ikke klare der mere....det her vinter vejr efter at have læst dette. Når vi når marts, så skal jeg nok finde jylland og skyde foråret ind med dig Line ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. Februar, 2014 ... Koldt hvidvin og friske rejer, en sejltur, lang aftentur, måske bade nøgen i havet... Det er sandelig også noget, jeg ser frem til. Håber bare, at badetemperaturen i Verdenshavet er højere end sidste forår . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 3. Februar, 2014 Jeg er nok lidt Rasmus modsat: Elsker en GOD kold vinter med ordentlig sne og aftener med klart vejr, hvor man rigtigt kan nyde stjerne himmelen. (har en kraftig stjerne kikkert). Men ok: jeg savner også Grønland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Februar, 2014 Jeg er nok lidt Rasmus modsat: Elsker en GOD kold vinter med ordentlig sne og aftener med klart vejr, hvor man rigtigt kan nyde stjerne himmelen. (har en kraftig stjerne kikkert). Men ok: jeg savner også Grønland Det er også rigtig smukt og jeg synes også at alle årstider har sin charme... Og ja Grønland står også på to do listen, har hørt det er meget smukt.. Mon ikke jeg kan få monteret varme dunke under min skidragt hihi. Ud og kigge stjerner og skulle det blive fuldmåne snart, så det jo helt perfekt smiler. Elsker naturen og den gør mig glad... Varmt knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2014 NU kommer det længe ventet skønne forår siger de i fjerneren... Juuuhu frem med tæpperne, madkurven, mindre tøj og ud og nyde naturen og bare mærke solen og livet der kommer frem af jorden... Mmm love it SMIL. Skønne dage med smil om folks læber, og længere lyst om aften... Ønsker jer alle et skønt forår og håber i nyder det lige så meget som jeg smil. Mange forårs kram fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 31. Marts, 2014 NU kommer det længe ventet skønne forår siger de i fjerneren... Juuuhu frem med tæpperne, madkurven, mindre tøj og ud og nyde naturen og bare mærke solen og livet der kommer frem af jorden... Mmm love it SMIL. Skønne dage med smil om folks læber, og længere lyst om aften... Ønsker jer alle et skønt forår og håber i nyder det lige så meget som jeg smil. Mange forårs kram fra Line i lige måde line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2014 i lige måde line Tak og du kan godt give en tur på knallerten så forårs kjolen suser her, for så det RIGTIG forår smil... Kram og knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 31. Marts, 2014 det kan vi da nemt finde ud af en dag hvis du har lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2014 Jeg tager den grønne mælkekasse, kan lige klemme måsen ned i den tror jeg hihi... Vil jeg sørme glæde mig til smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 31. Marts, 2014 der er da et ordentlig sæde til 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2014 Perfekt, så er det bare derudaf med blafrende hår og gaz å.... Hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg