Brndmx 0 Skrevet 1. Marts, 2024 Hey kan i fortælle lidt om Helle [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SødfyrJylland 60 Skrevet 1. Marts, 2024 Det må være hende her du tænker på: https://annoncelight.dk/showad/362814 Efter en søgning på 362814 herinde fandt jeg følgende: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 336 Skrevet 1. Marts, 2024 Ja hende har jeg besøgt 1 gang - og ALDRIG mere. så kan det ikke siges tydeligere. Og der ligger også en anmeldelse - eller sksl vi sige en ADVARSEL. TOTAL TURN OFF - men falsk støn og passivitet. Det med hun har lyst passer i hvert fald ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 54 Skrevet 1. Marts, 2024 Lad os få nogen opdaterede anmeldelser, gode eller dårlige. Har flere gange tænkt på at besøge hende, men lad os høre nyt om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eje 106 Skrevet 1. Marts, 2024 Jeg var på besøg hos hende i Odense for ca et halvt år siden i Odense, og jeg fik en ganske god behandling på en time med det hele. Og jeg kan ikke genkende de mange negative ting der bliver nævnt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 4. Marts, 2024 zx10 skrev, den 1.3.2024 at 08:40: Lad os få nogen opdaterede anmeldelser, gode eller dårlige. Har flere gange tænkt på at besøge hende, men lad os høre nyt om hende. Hvorfor ikke selv aflægge hende et besøg. Så kan du også lave en anmeldelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 54 Skrevet 4. Marts, 2024 weber skrev, for 6 timer siden: Hvorfor ikke selv aflægge hende et besøg. Så kan du også lave en anmeldelse. Nej, nu venter jeg til du har været der og fortalt om dit besøg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 5. Marts, 2024 Jeg besøgte hende i Strib i sidste uge og jeg havde desværre ikke læst hendes dårlige anmeldelser her. Men kan kun understøtte dem. Uengageret og mekanisk er rammende ord. Det største turn off starter med et hav af regler og det fortsætter undervejs. Jeg mistede lysten og opgav både blow og sex med hende. Det var noget af det ringeste jeg har prøvet i denne verden. Og det siger sgu ikke så lidt. Det lykkedes trods alt at spille den af ved egen hjælp på hendes hage/hals for der var selfølgelig også pludselig regler ift at komme på hende. Bliv væk er mit bedste råd. Jeg skyndte mig i tøjet men brugte alligevel 2-3 min på at forklare hende hvorfor det var elendigt. Hun var meget lidt forstående så også det opgav jeg at få noget ud af. Hun burde pensionere sig selv! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hvolle75 20 Skrevet 25. September, 2024 Nå brødre jeg har i dag besøgt Helle, og jeg vil nu mene at billederne stemmer meget godt over ens med virkeligheden, men alderen er jeg ikke så sikker på, der vil jeg nok mere mene medio 50, men det kan jo snyde. Hvad angår regler så var der kun to, man må ikke komme hende i munden og ingen finger i fitten, og det var det, ellers en meget venlig dame, som nyder selskab. Er hun 600kr for en halv time værd, ja det syntes jeg bestemt hun er. kommer jeg igen, måske, jeg blev bestemt ikke skræmt. Jeg syntes jer der er i tvivl bør give det en chance. God aften til jer alle 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 100 Skrevet 2. April Det er vel fair nok hun ikke vil have finger i fissen, når hun vil gøre det uden. Tænker på rifter der kan komme ved negle der er skarpe. Rifter og sperm er nok ikke den bedste kombi hvis man vil forblive rask Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg