Hop til indhold
massage er fedt

Teenagere tiltalt

Recommended Posts

Godt at se at ordensmagten tager problemet alvorligt!

Med fare for at afspore tråden: Hvem hulen søger et knald på Gul & Gratis??? :lol: Kan man også være heldig at finde 4 let brugte vinterdæk på Annoncelight hvis man leder længe nok? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har skam været kontakt annoncer derinde i mange år. Fint de har taget nogen i afpresning, mindre godt er gratis reklame for denne side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Skrevet (edited)

De knægte skulle simpelthen have sådan en r@vfuld af deres far... :rolleyes: 

Nå men... Godt at de blev stoppet ! <3

Jeg ville ikke tøve ét sekund med at gå direkte til politiet med sådan en trussel... og selvom jeg godt forstår man kan blive lidt "chokeret" og ængstelig af at modtage sådan en besked, så er sandsynligheden for at de rent faktisk gør alvor af det, minimal.

... Jeg kunne næsten være fristet til at svare: "I kommer bare" hvis det var mig.. :D he.he. 

 

 

Redigeret af Luna_xo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 35 minutter siden:

De knægte skulle simpelthen have sådan en r@vfuld af deres far...

De skulle have en røvfuld, men ikke af deres far..... Fædre får SÅ mange problemer, hvis de slår på deres børn. Men hvis man slår på andre, er det jo "bare" vold, og det er jo ikke nær så slemt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
tvr skrev, Lige nu:

De skulle have en røvfuld, men ikke af deres far..... Fædre får SÅ mange problemer, hvis de slår på deres børn. Men hvis man slår på andre, er det jo "bare" vold, og det er jo ikke nær så slemt

Det er selvfølgelig sagt med et glimt i øjet... ^_^ Jeg går ikke ind for at man fysisk afstraffer sine børn, selvom man i nogle bestemte tilfælde som dette, godt kunne få lysten til det :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 27 minutter siden:

Det er selvfølgelig sagt med et glimt i øjet... ^_^ Jeg går ikke ind for at man fysisk afstraffer sine børn, selvom man i nogle bestemte tilfælde som dette, godt kunne få lysten til det :rolleyes:

Den er jeg med på, det blev læst med et glimt i øjet og svaret med et glimt i øjet. Men en røvfuld har de fortjent alligevel. Også for deres egen skyld. Det er trods alt bedre for dem at få en røvfuld end en straffeattest

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 21 timer siden:

Den er jeg med på, det blev læst med et glimt i øjet og svaret med et glimt i øjet. Men en røvfuld har de fortjent alligevel. Også for deres egen skyld. Det er trods alt bedre for dem at få en røvfuld end en straffeattest

En straffeattest har vi vel alle. Det er vel mere et spørgsmål om hvad der står i den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinas mand skrev, for 43 minutter siden:

En straffeattest har vi vel alle. Det er vel mere et spørgsmål om hvad der står i den. 

Indeed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kun 1. Ved ikke hvorfor I bliver ved med at skrive at "de" skulle have tæv. 

Det er 1 teenager der er blevet anholdt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McFarlane skrev, for 3 timer siden:

Der er kun 1. Ved ikke hvorfor I bliver ved med at skrive at "de" skulle have tæv. 

Det er 1 teenager der er blevet anholdt. 

Det skal allesammen have tæv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...