Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Jeg er på udkig efter en submissiv pige der er frisk på noget bdms.

Jeg tænker på lette lussinger, spyt i mund og ansigt, shibari, hård anal, gagging ol. 

Hun skal helst være slank og flot.

Findes sådan en pige? Jeg kører gerne landet rundt, hvis den rette findes.

 

Obs: Jeg har oprettet en tråd i hver landsdel for at få mest mulig synlighed. Du kan finde dem her: Jylland - Fyn - Sjælland

Redigeret af KvindeligUnderkastelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
KvindeligUnderkastelse skrev, for 4 timer siden:

Hej.

Jeg er på udkig efter en submissiv pige der er frisk på noget bdms.

Jeg tænker på lette lussinger, spyt i mund og ansigt, shibari, hård anal, gagging ol. 

Hun skal helst være slank og flot.

Findes sådan en pige? Jeg kører gerne landet rundt, hvis den rette findes.

 

Obs: Jeg har oprettet en tråd i hver landsdel for at få mest mulig synlighed. Du kan finde dem her: Jylland - Fyn - Sjælland

Har du overvejet scor… Nu har du søgt efter det samme 7 gange uden resultat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 1 time siden:

Har du overvejet scor… Nu har du søgt efter det samme 7 gange uden resultat.

Nej, jeg leder efter en betalingsløsning. Desuden har jeg kun søgt 3 gange - en for hver landsdel, som forummet er opdelt i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Hvor er det dejligt med så mange kloge moderatorer!!!!! Måske skulle I netop selv overgå til det forum, der hedder Hyggesnak, stedet for at kaste dårlig energi ud over folk der seriøst anvender efterlysning!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Fræktparfrafyn skrev, for 40 minutter siden:

Hvor er det dejligt med så mange kloge moderatorer!!!!! Måske skulle I netop selv overgå til det forum, der hedder Hyggesnak, stedet for at kaste dårlig energi ud over folk der seriøst anvender efterlysning!!!!

Så vidt jeg kan se, så prøver vi faktisk på at hjælpe ham, det eneste du gør er at afspore tråden, så hvis der skal gå moderator i den, så er det faktisk dig der er forkert på den kære "Fræktparfrafyn" :-) husk at se efter smilyes også, så er det ikke sikkert der er så dårlig energi alligevel.

Redigeret af nce
Glemte noget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KvindeligUnderkastelse skrev, for 19 timer siden:

Nej, jeg leder efter en betalingsløsning. Desuden har jeg kun søgt 3 gange - en for hver landsdel, som forummet er opdelt i.

betalingsløsning skulle måske indgå i dit indlæg ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@nce @Madame Illona For jeres skyld har jeg nu også oprettet den i bdsm forummet.

El Caliente skrev, den 1.3.2024 at 17:37:

betalingsløsning skulle måske indgå i dit indlæg ;) 

Er det ikke det EG primært benyttes til? Burde det ikke være hvis man ledte efter gratis løsninger at man skulle nævne det, da det er uden for normen her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KvindeligUnderkastelse skrev, for 6 timer siden:

@nce @Madame Illona For jeres skyld har jeg nu også oprettet den i bdsm forummet.

Er det ikke det EG primært benyttes til? Burde det ikke være hvis man ledte efter gratis løsninger at man skulle nævne det, da det er uden for normen her?

@KvindeligUnderkastelse “ for min skyld “ Jeg kan ikke være mere lige glad … Det du efterlyser høre mere hjemme under BDSM og jeg prøvede blot at hjælpe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KvindeligUnderkastelse skrev, den 29.2.2024 at 21:48:

Nej, jeg leder efter en betalingsløsning.

Og det er du sikker på, du ikke finder på scor??  Så er det jo nok bare mig, der er/har været heldig.

Jeg ville faktisk godt ha hjulpet dig med nogle kontakter, men du virker ikke ret sympatisk, og har vist svært ved at rumme andre. Jeg er ude. Men god jagt du'

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 4 timer siden:

@KvindeligUnderkastelse “ for min skyld “ Jeg kan ikke være mere lige glad … Det du efterlyser høre mere hjemme under BDSM og jeg prøvede blot at hjælpe. 

Det var selvfølgelig ikke sådan ment - mente blot at jeg nu allerede et sted havde argumenteret for hvorfor jeg ikke havde gjort det i første omgang, men at jeg nu vil prøve at lytte.

ild i piben skrev, for 4 timer siden:

Og det er du sikker på, du ikke finder på scor??  Så er det jo nok bare mig, der er/har været heldig.

Jeg ville faktisk godt ha hjulpet dig med nogle kontakter, men du virker ikke ret sympatisk, og har vist svært ved at rumme andre. Jeg er ude. Men god jagt du'

Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke det helt, men det er mig bevidst imod reglerne derinde og det er ikke min erfaring - men hvis du har anden erfaring eller kender til afkroge af scor hvor betalingsløsninger er at finde, så vil jeg da meget gerne høre mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...