Hop til indhold

Recommended Posts

Hun svarer kun når hendes annonce er på. Og det er rigtigt hun kan fistes, og at hun sprøjter hvis du ved hvordan hun skal tirres :P

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Philip96 skrev, for 1 time siden:

Send link tak :)

Kan du ikke bruge link fra mit første indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 14 timer siden:

Har lige haft besøg af hende, hun er på i dag se hendes annonce på AL.

:P

Jeps, men desværre kun til 12:30. Så kunne ikke få det til at passe med jobbet. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 4 timer siden:

Bad luck, jeg fik heldigvis leget meeget frækt med hende lige fra morgenstunden, hun var på vej på vagt da vi fik kontakt.

Heldige dig. :lol: men håber da at det lykkedes at få en aftale en dag. Er dit besøg noget du laver en anmeldelse af, så vi andre kan blive fristet endnu mere.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Nej desværre det er alt for privat for EG's læsere. :P

Kig efter anmeldelsen af 6 januar 2023 Simone i Tåstrup af @Barske Rødskæg Den siger alt det jeg ville sige hvis jeg skrev den. Og jeg vil så stadig ikke afsløre det jeg ikke vil skrive LOL.

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der et par gange, specielt efter hun har fået sted i Køge som er i nærheden ;-)

Hun er utrolig sød, fræk og med på det meste!

Jeg er selv en sucker for store bryster og analsex og der rammer man virkelig plet! hun er stor men ikke som sådan overvægtig og det sidder helt rigtigt :P og så kan hun virkelig tage den bagi! jeg har selv en ok størrelse pik og man kan bare give den gas!

Jeg ville virkelig gerne prøve at være 2-3 stykker om hende for hun kan virkelig tage pik :P

Jeg har slet ikke haft problemer med at få fat i hende, hun svarer altid ret hurtigt når hun har annoncen online.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ringsted1986

Venter spændt på hende til 1.5 times sjov.. håber de babser er så store som de ser ud.. hun virker klar på det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har anmeldt hende positivt. Hun er max fræk. Mindes jeg fistede hende imens min pik var i hendes røv bl.a.  mega fræk oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Jeg har anmeldt hende positivt. Hun er max fræk. Mindes jeg fistede hende imens min pik var i hendes røv bl.a.  mega fræk oplevelse. 

Hold da op... :-o så var hun da vidst også fyldt godt op.

Har været forbi hende efter mit første indlæg, og ærligt kom jeg for at prøve at have hele hånden oppe i en kvinde. Vild oplevelse, og absolut intet plads i overskud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 6 timer siden:

Hold da op... :-o så var hun da vidst også fyldt godt op.

Har været forbi hende efter mit første indlæg, og ærligt kom jeg for at prøve at have hele hånden oppe i en kvinde. Vild oplevelse, og absolut intet plads i overskud. 

Det var også derfor jeg besøgte hende første gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er derfor jeg besøger hende hver gang. :P Hun sprøjter vildt, og nærmest knuser min hånd når det sker.

Havde en buttplug oppe bagi hende og så næven i hende, så var der heelt fyldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ølby... Kunne være interessant, at besøge hende. Håber ikke det er på samme vej som min Onkel bor... :shock: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
44Knudsen skrev, den 4.5.2024 at 12:23:

Ølby... Kunne være interessant, at besøge hende. Håber ikke det er på samme vej som min Onkel bor... :shock: 

Hvad vej er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad godt besøge hende. Men hun svare ikke hemmeligt nummer (som er forståeligt), hvilket jeg har. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
mar86 skrev, for 45 minutter siden:

Gad godt besøge hende. Men hun svare ikke hemmeligt nummer (som er forståeligt), hvilket jeg har. :(

Men har du prøvet at skrive til hende?

Jeg har også hemmeligt nr, men det er jo opkald der ikke svares, hvis hun ikke kan se nummeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...