frddblk 1143 Skrevet 28. Februar Jeg har nu prøvet at skrive til Simone en del gange over længere tid, men intet svar. Ved nogen om hun normalt er så svær at få fat i? https://annoncelight.dk/showad/319700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 29. Februar (edited) Hun svarer kun når hendes annonce er på. Og det er rigtigt hun kan fistes, og at hun sprøjter hvis du ved hvordan hun skal tirres Redigeret 29. Februar af Moden slikken M tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 5. Marts Har lige haft besøg af hende, hun er på i dag se hendes annonce på AL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 5. Marts Philip96 skrev, for 1 time siden: Send link tak Kan du ikke bruge link fra mit første indlæg? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 5. Marts Moden slikken M skrev, for 14 timer siden: Har lige haft besøg af hende, hun er på i dag se hendes annonce på AL. Jeps, men desværre kun til 12:30. Så kunne ikke få det til at passe med jobbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 6. Marts Bad luck, jeg fik heldigvis leget meeget frækt med hende lige fra morgenstunden, hun var på vej på vagt da vi fik kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 6. Marts Moden slikken M skrev, for 4 timer siden: Bad luck, jeg fik heldigvis leget meeget frækt med hende lige fra morgenstunden, hun var på vej på vagt da vi fik kontakt. Heldige dig. men håber da at det lykkedes at få en aftale en dag. Er dit besøg noget du laver en anmeldelse af, så vi andre kan blive fristet endnu mere.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 6. Marts (edited) Nej desværre det er alt for privat for EG's læsere. Kig efter anmeldelsen af 6 januar 2023 Simone i Tåstrup af @Barske Rødskæg Den siger alt det jeg ville sige hvis jeg skrev den. Og jeg vil så stadig ikke afsløre det jeg ikke vil skrive LOL. Redigeret 6. Marts af Moden slikken M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 19. Marts Simone har været på i flere dage nu. Er også på i dag tirsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hh99e09 4 Skrevet 19. Marts Jeg har været der et par gange, specielt efter hun har fået sted i Køge som er i nærheden ;-) Hun er utrolig sød, fræk og med på det meste! Jeg er selv en sucker for store bryster og analsex og der rammer man virkelig plet! hun er stor men ikke som sådan overvægtig og det sidder helt rigtigt :P og så kan hun virkelig tage den bagi! jeg har selv en ok størrelse pik og man kan bare give den gas! Jeg ville virkelig gerne prøve at være 2-3 stykker om hende for hun kan virkelig tage pik :P Jeg har slet ikke haft problemer med at få fat i hende, hun svarer altid ret hurtigt når hun har annoncen online. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 19. Marts Skriv en PB til mig så vi kan aftale nærmere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ringsted1986 Skrevet 22. Marts Venter spændt på hende til 1.5 times sjov.. håber de babser er så store som de ser ud.. hun virker klar på det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 22. Marts God fornøjelse og ja de er store meeget mere en en håndfuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 22. Marts Jeg har anmeldt hende positivt. Hun er max fræk. Mindes jeg fistede hende imens min pik var i hendes røv bl.a. mega fræk oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 22. Marts AlfaN skrev, for 2 timer siden: Jeg har anmeldt hende positivt. Hun er max fræk. Mindes jeg fistede hende imens min pik var i hendes røv bl.a. mega fræk oplevelse. Hold da op... så var hun da vidst også fyldt godt op. Har været forbi hende efter mit første indlæg, og ærligt kom jeg for at prøve at have hele hånden oppe i en kvinde. Vild oplevelse, og absolut intet plads i overskud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 23. Marts frddblk skrev, for 6 timer siden: Hold da op... så var hun da vidst også fyldt godt op. Har været forbi hende efter mit første indlæg, og ærligt kom jeg for at prøve at have hele hånden oppe i en kvinde. Vild oplevelse, og absolut intet plads i overskud. Det var også derfor jeg besøgte hende første gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 23. Marts Det er derfor jeg besøger hende hver gang. Hun sprøjter vildt, og nærmest knuser min hånd når det sker. Havde en buttplug oppe bagi hende og så næven i hende, så var der heelt fyldt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 23. Marts Gad godt være to om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 23. Marts @AlfaN skriv mig en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 50 Skrevet 4. Maj Ølby... Kunne være interessant, at besøge hende. Håber ikke det er på samme vej som min Onkel bor... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 5. Maj 44Knudsen skrev, den 4.5.2024 at 12:23: Ølby... Kunne være interessant, at besøge hende. Håber ikke det er på samme vej som min Onkel bor... Hvad vej er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 50 Skrevet 6. Maj frddblk skrev, for 8 timer siden: Hvad vej er det? Lyngvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mar86 18 Skrevet 6. Maj Gad godt besøge hende. Men hun svare ikke hemmeligt nummer (som er forståeligt), hvilket jeg har. :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 6. Maj mar86 skrev, for 45 minutter siden: Gad godt besøge hende. Men hun svare ikke hemmeligt nummer (som er forståeligt), hvilket jeg har. Men har du prøvet at skrive til hende? Jeg har også hemmeligt nr, men det er jo opkald der ikke svares, hvis hun ikke kan se nummeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg