Hop til indhold
KvindeligUnderkastelse

Efterlysninger på landsplan?

Recommended Posts

Hej.

Jeg har oprettet en efterlysning, hvori jeg nævner at jeg er villig til at køre landet rundt for at finde den rette. Desværre har jeg været nødsaget til at ligge den op under Efterlysninger i Jylland, hvorfor jeg er bange for mange sjællændere og fynboer måske ikke ser den - lige som jeg ikke altid kigger særligt meget i deres kategorier.

Er der en mulighed for at opnå synlighed i alle landsdelene? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 14 minutter siden:

@KvindeligUnderkastelse Nu ved jeg kke hvad det er du søger Men ud fra dit navn er der måske et spørgsmål som bare kræver du ligger den under den rigtige kategori 

Jeg søger en kvinde der vil underkaste sig. Hvor vil du anbefale jeg søger?

Den Anonyme skrev, for 3 minutter siden:

@KvindeligUnderkastelse Du kunne os bare lægge den op i Efterlysninger Fyn & Sjælland, nu når du søger over hele landet. 

Der er en grund til det hele er opdelt. 

Håber du finder hvad du søger. :) 

Ja, det er selvfølgelig en mulighed, jeg er bare bange for at det vil blive set som spam. - Måske en moderator kan veje ind her?

Redigeret af KvindeligUnderkastelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
KvindeligUnderkastelse skrev, for 1 minut siden:

Ja, det er selvfølgelig en mulighed, jeg er bare bange for at det vil blive set som spam. - Måske en moderator kan veje ind her?

Det er set før, så jeg kan ikke se hvad problemet skulle være.

Hvis du gerne vil have en Moderators vejledning, så ville jeg bruge Rapporter knappen oppe i højre hjørnet af denne tråd, også vælge enten mulighed 1 eller 5. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KvindeligUnderkastelse skrev, for 14 timer siden:

Jeg søger en kvinde der vil underkaste sig. Hvor vil du anbefale jeg søger?

Ja, det er selvfølgelig en mulighed, jeg er bare bange for at det vil blive set som spam. - Måske en moderator kan veje ind her?

@KvindeligUnderkastelse  under BDSM efterlysninger Hvis du har skrevet og efterlyst derinde og ingen svar fået Er det nok fordi at det du søger er svært og finde Kvinder som underkaster sig er der ikke så mange der gør (hvilket jeg sagtens kan følge ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, den 26.2.2024 at 22:03:

Det er set før, så jeg kan ikke se hvad problemet skulle være.

Hvis du gerne vil have en Moderators vejledning, så ville jeg bruge Rapporter knappen oppe i højre hjørnet af denne tråd, også vælge enten mulighed 1 eller 5. :) 

Tror jeg prøver - Jeg ville egentlig bare have en bekræftelse på at det var okay.

Jernsvinet skrev, den 27.2.2024 at 00:09:

Tror du det vil give større succes i min søgen?

Madame Illona skrev, den 27.2.2024 at 12:30:

@KvindeligUnderkastelse  under BDSM efterlysninger Hvis du har skrevet og efterlyst derinde og ingen svar fået Er det nok fordi at det du søger er svært og finde Kvinder som underkaster sig er der ikke så mange der gør (hvilket jeg sagtens kan følge ) 

Det har jeg ikke, men jeg har søgt og set det er spurgt om før, med manglende svar desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KvindeligUnderkastelse skrev, for 3 timer siden:

Tror jeg prøver - Jeg ville egentlig bare have en bekræftelse på at det var okay.

Moderatorer skal nok påpege det, hvis det ikke er iorden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...