Hop til indhold
torbenb

TrineTease i Aarhus

Recommended Posts

Trine Tease i Aarhus

 

side6.dk/resultatside/?q=trinetease

 

 

besøgte Trine i dag i Aarhus på et hotel. Hun er ikke så tit her i byen så det måtte prøves .

 

Aftalte tid på forhånd, havde læst herinde om hende og regnede med at hun kunne være populær.

Døren åbnes af en smuk slank kvinde jeg vil skønne hende til midt-30´erne, hun er ikke 45 som nogle

herinde har skrevet, det tror jeg ikke på. Hun har meget kvindelige former - de rigtige steder...

Brysterne er et kapitel for sig - det går langt imellem man ser sådan noget...

Vi får overstået det praktiske inkl. betaling d.v.s. 1100 for en halv time. Begynder at kysse og kramme

hun trækker mig hurtigt ned i sengen. Hun begynder at sutte den (hun tilbyder ikke superfransk), jeg må

sige det gør hun saftsuseme godt. Med masser af indfølsese, må virkelig passe på ikke at komme -wow.

Jeg begynder at slikke hendes glatbarberede pussy, hun nyder det og stønner.

Efter lidt 69 er sætter hun sig ovenpå mig.

Hendes bryster har fået hjælp af en plastikkirurg,de er uanstændig store men velproportionered- wow.

Med den udsigt for øjene tager det ikke langt tid før jeg ikke kan holde mig mere.

Derfter kælede vi og snakkede lidt løst. Det viser sig at hun er ganske godt begavet og nysgerrig.

Må sige at man kan mærke at hun gør sig umage for at tilfredsstille og det lykkedes.

Kemien her passer i hvert fald med mig.

 

Har det princip at jeg behandler folk som jeg gerne selv vil behandles, måske kan nogle jo mærke det.

 

Kan kun anbefale hende

stedet 7/10 lidt snusket hotelværelse men perfekt anonym, parkering ved receptionen er bedst

pigen 9/10 en gudinde hvis man er til store bryster

sex  9/10

 

gentagelsesfare : høj

 

TorbenB

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Syntes det er lidt ærgerligt,at pigen kun kan tilbyde et snusket hotelværelse,når du nu beskriver hende som rigtig dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Trine skal nok se på Havnehotellet. Det er et selvbetjening hotel. Nyt, pænt og flot beliggende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej fickensten,

med lidt snusket mener jeg et hotel der er lettere slidt, i den lavere ende af niveauet. Der er rigtig mange klinikker der er mere snusket og nogle er endda beskidt.

Jeg er måske lidt sart med det, de fleste vil være 100% tilfredse, tror jeg.

Torben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Jeg har aldrig besøgt Trine, men hun har igennem sit kloge og velovervejede skriv herinde vundet min store respekt.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Jeg har aldrig besøgt Trine, men hun har igennem sit kloge og velovervejede skriv herinde vundet min store respekt.

ja og udsenet fejler jo heller ikke noget

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja og udsenet fejler jo heller ikke noget

 

Ellers må nogen gå til en optiker, hvis de mener det........

Selvom Trine ligner en million krugerrand så er det ikke der hendes spidskompetence ligger, hun er nemmelig rigtig sød :wink:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers må nogen gå til en optiker, hvis de mener det........

Selvom Trine ligner en million krugerrand så er det ikke der hendes spidskompetence ligger, hun er nemmelig rigtig sød :wink:

jeg lægger også mere vægt på pigens væremåde end udsenet men det gør jo intet at de ser godt ud

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

 

Jeg havde også (endelig) mulighed for at besøge Trine. Har haft hende i kikkerten længe. Hun kommer desværre ikke i det sydjyske.

 

Havde en aftale kl. 13.00. Fik anvist værelsesnummer. Meget diskret, pænt nydeligt værelse.

 

Vil ikke gå i detaljer om selve mødet, men kan sige at hun levede helt op til de forventninger jeg havde. Rigtig dejlig fræk, sød og snaksaglig. Fik bad før og efter.

 

Absolut og jeg gentager gerne absolut et besøg værd....

 

Trine, Jeg takker for en fed oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kan ikke anbefales, kort og godt.

 

Vi er klar over det 21 cm - ALLE vi andre er jo vild med Trine Tease, den dejlige pige.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer om kun skal prøves igen, dels for at se om oplevelsen bliver bedre, dels vurdere hendes alder, om det holder med de anslåede 45 år.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Overvejer om kun skal prøves igen, dels for at se om oplevelsen bliver bedre, dels vurdere hendes alder, om det holder med de anslåede 45 år.

Mon dog Trine ønsker et besøg igen...? Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stop så 21 cm. Du har ret til din opfattelse af din oplevelse og andre har ret til deres. Men vi gider ikke at I skændes om jeres oplevelser i forskellige anmeldelser. Alt andet lige virker du som om at du er lidt ude på at provokere nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er der provokerende i at jeg vil se om jeg tager fejl. Hun har jo skrevet jeg skal komme forbi efter pengene for de 30 minutter jeg har betalt for den gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej 21.

Det er du velkommen til.

Jeg giver dig gerne dine penge tilbage.

Men jeg vil aldrig nogensinde have dig som gæst.

Og jeg vil gerne have mig frabedt at du besøger mig for at have sex med mig.

Det ville være en dyb krænkelse af mig som menneske.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, du kan komme forbi efter de penge, men du kan roligt regne med, at Trine ikke ønsker sex med dig ;-) Der er nok ikke det store grundlag for fantastisk kemi nu, tror du?

Denne krydsede lige Trines eget indlæg om præcis det samme ;-)

Redigeret af Liv
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan i også sagtens.

Hun er rigtig dejlig at ligge i ske med.... Oooog alt det andet blide og frække :-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har heller ikke besøgt hende, jeg synes hun reagerer ovenud flot på de hårde ord fra 21 cm og det vidner da om et stort overskud og servicegen at hun tilbyder pengene tilbage, for det synes jeg ikke hun bør gøre i den her forbindelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hej 21.

Det er du velkommen til.

Jeg giver dig gerne dine penge tilbage.

Men jeg vil aldrig nogensinde have dig som gæst.

Og jeg vil gerne have mig frabedt at du besøger mig for at have sex med mig.

Det ville være en dyb krænkelse af mig som menneske.

Trine

Så lærte han lige fremover og tale pænt til damerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror desværre sådan er mand/dreng aldrig lære det. Håber ikke for Trine at han opsøger hende for sex, men han lyder som om han er dum nok til at gøre det.

Han ikke selv prøvet Trine men hun er drømme pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra det i skiver, er jeg sgu mere og mere fristet, måske vi alle får svært ved at finde en tid hos hende.

Bliver jo rigtigt godt, hvis hun er så god som i beskriver, og blot havde en rigtigt dårlig dag, da jeg havde "fornøjelsen"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror desværre sådan er mand/dreng aldrig lære det. Håber ikke for Trine at han opsøger hende for sex, men han lyder som om han er dum nok til at gøre det.

Han ikke selv prøvet Trine men hun er drømme pigen

 

Nej, han er uden tvivl uden for normal pædagogisk rækkevidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...